Το μοντέλο αναβαθμίζεται με μια παγκόσμια πρωτιά στην εμπρός ανάρτηση και γίνεται ισχυρότερο, διατηρώντας την εμφανισιακή ταυτότητα του «Neo Sports Café» με τα ρετρό στοιχεία.

Honda CB125R 2021

Honda CB125R 2021

Honda CB125R 2021

Honda CB125R 2021

Η ομοβροντία μοντέλων από την Honda συνεχίζεται με την παρουσίαση του νέου CB125R 2021. Το μοντέλο αναβαθμίζεται σε τεχνικό επίπεδο και γίνεται ισχυρότερο, διατηρώντας την εμφανισιακή ταυτότητα του «Neo Sports Café» με τα ρετρό στοιχεία.
 
Ο κινητήρας του CB125R ανακοινώνεται ολοκαίνουργιος: Παραμένοντας πιστός στον αρχικό σχεδιασμό του μοτέρ του CBR125R που αποδείχθηκε άφθαρτος στο χρόνο, ο νέος κινητήρας φέρει μια 4βάλβιδη κεφαλή με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, που είναι ισχυρότερος από τον απερχόμενο: Το μοντέλο αποδίδει πλέον 15 ίππους και 1,2 kgm ροπής στις 11.000 και 8.000 στροφές αντίστοιχα (από 13,3 ίππους και 1,02 kgm ροπής). Ελαφρώς αυξημένη είναι η σχέση συμπίεσης του μοντέλου (11,3 αντί για 11:1), με μεγαλύτερη διάμετρο στα 58 χιλιοστά και ελαφρώς μικρότερη διαδρομή στα 47,2  χιλιοστά. Ο κινητήρας συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro5, αποκτώντας ανανεώσεις στο σύστημα εισαγωγής, ενώ η εξάτμιση παραμένει στο κάτω μέρος του μοντέλου.
 
Το πλαίσιο του μοντέλου παραμένει ίδιο, ωστόσο μια μεγάλη αλλαγή συμβαίνει στο εμπρός σύστημα: Η CB125R του 2021 είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα 125 κυβικών στον κόσμο που εξοπλίζεται με σύστημα Showa Big Piston Fork. Το πιρούνι των 41 χιλιοστών τύπου USD, φέρει ξεχωριστά τα υδραυλικά και το ελατήριο (μια λειτουργία σε κάθε στέλεχος του πιρουνιού) και το πιστόνι του υδραυλικού τμήματος είναι μεγαλύτερο, για καλύτερη αίσθηση. Το αμορτισέρ πίσω, είναι ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση. Δεν ανακοινώνονται άλλες αλλαγές, με τα λοιπά συστήματα του μοντέλου να παραμένουν όμοια.
 
Σχεδιαστικά, επίσης δεν ανακοινώνονται αλλαγές, ενώ ο φωτισμός είναι LED στο σύνολο του. Το ρεζερβουάρ των 10,1 λίτρων υπόσχεται αυτονομία 455 τουλάχιστον χιλιομέτρων, με την κατανάλωση που ανακοινώνει η Honda να ανέρχεται στα 2,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.


 

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

  • C_R_O_M________

    Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.

      6
  • Ippokratis

    Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.

      4
  • Γιώργος

    Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt

      2
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)

        9