Της πρώτης οπτικής επαφής
έπεται αυτή του... δεύτερου τύπου, κατά την οποία καθόµαστε πάνω στο υπό εξέταση
δίκυκλο. Η θέση οδήγησης δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, τοποθετώντας τον αναβάτη
σχετικά «µέσα» και απλωτά. Τα χέρια πιάνουν σε πολύ άνετη και φυσιολογική γωνία
το τιµόνι, ενώ τα πόδια βολεύονται µια χαρά στην ποδιά, που έχει δύο θέσεις για
αυτά, είτε µπροστά και απλωτά, είτε κάτω, στο οριζόντιο τµήµα της. Σε κάθε
περίπτωση, για αναβάτες µέχρι 1.85 ύψους η κατάσταση είναι πολύ άνετη, για τους
ψηλότερους όµως, ίσως να απαιτηθεί λίγο στρίµωγµα, κάτι που συµβαίνει σε όλα τα
scooter αυτής της κατηγορίας όµως. Η σέλα, έχει την έκταση και ποιότητα αφρώδους υλικού τέτοια, ώστε να
εγγυηθεί την απροβληµάτιστη παραµονή επί µακρόν πάνω της, κάτι που ισχύει και
για το τµήµα του συνεπιβάτη, ο οποίος έχει στην διάθεση του πτυσσόµενα
καλοσχεδιασµένα µαρσπιέ και χειρολαβές. Στα θετικά σηµειώνεται και η δυνατότητα
ρύθµισης του «µαξιλαριού» µέσης για τον οδηγό, το οποίο προσφέρει πολύ καλή
στήριξη, έτσι ώστε ο καθένας να βρει ακριβώς το “sweet spot” του.
Ανασηκώνοντας την σέλα
που στηρίζεται επαρκώς µε αµορτισέρ, αποκαλύπτεται ένας µεγάλος φωτιζόµενος
αποθηκευτικός χώρος, ο οποίος επαρκεί για την αποθήκευση ενός Full Face κράνους
και πολλών µικροπραγµάτων. Αν πρέπει να εξαντλήσουµε την αυστηρότητα µας και να
γίνουµε λίγο γκρινιάρηδες, θα θέλαµε το άνοιγµα της σέλας να γίνεται σε πιο ευρεία γωνία, ώστε η
πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώρο να είναι ευκολότερη. Κάτω από την σέλα
βρίσκουµε υποδοχή ρεύµατος για την φόρτιση κινητού τηλεφώνου αλλά και βάση
ασφάλισης αυτού, ώστε να µην συµβούν απρόοπτα κατά την κίνηση του scooter. Σε
ότι αφορά στην αποθήκευση και µεταφορά αντικειµένων, το Xciting-R 300i προσφέρει επίσης ένα ντουλαπάκι που κλειδώνει στην
αριστερή πλευρά της ποδιάς, ικανό να χωρέσει έγγραφα και κινητό µε άνεση, ενώ
υπάρχει επίσης ο κλασικός γάντζος, καθώς και άλλο ένα ντουλαπάκι χωρίς
κλείδωµα, στο µπροστινό µέρος της σέλας, ανάµεσα στα πόδια του οδηγού.
Όλες οι... εντολές προς
το Xciting-R 300i UBS, γίνονται µέσω του κλειδιού, µε την έννοια ότι αναλόγως
της περιστροφής αυτού στον κεντρικό διακόπτη, ανοίγει η σέλα, κλειδώνει το
τιµόνι ή ανοίγει η τάπα του ρεζερβουάρ, που βρίσκεται σε πολύ βολική θέση, στα
δεξιά της ποδιάς. Ο δε κεντρικός διακόπτης προσφέρει µια έξτρα αντικλεπτική
προστασία, καθότι µε την χρήση ενός άλλου, ειδικού κλειδιού, καλύπτεται από
µεταλλικό σκέπαστρο, απαγορεύοντας την πρόσβαση σε επιτήδειους, όταν το scooter
βρίσκεται σε στάση. Μιας και φτάσαµε στην στάση, το Xciting-R 300i, στηρίζεται
είτε σε πλάγιο µονό, είτε σε κεντρικό σταντ. Αµφότερα προσφέρουν
ικανοποιητική στήριξη και είναι εύκολα στον χειρισµό και στην πρόσβαση τους από
τον αναβάτη.
EMOOV JSM1: GT ηλεκτρικό scooter με 110χλμ/ώρα τελική και αυτονομία 200 χλμ.
REPSOL λιπαντικό 10w40 Smarter Sport Semi synthetic MA2 4L
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
BMW C400 GT & C400 X: Με premium εξοπλισμό και τεχνολογία FlexCase
JD Stunts: Νέο παγκόσμιο ρεκόρ “highchair” wheelie με 204 χλμ/ώρα!
Ηλεκτροκίνηση ή υδρογόνο: Ποιο είναι το μέλλον στις μοτοσυκλέτες και τα scooter;
Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
QJMOTOR MTX 125 ABS / TCS: Με Top Box 33 λίτρων και κάμερα καταγραφής
Yamaha στο Japan Mobility Show 2025: Από AI που “μαθαίνει να οδηγεί” μέχρι υδρογονοκίνητα scooters!
Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Tρομερο μηχανακι απιστευτη τιμη χαιρομαι που ειμαι ιδιοκτητης του!