
Οι αναρτήσεις του Xciting-R 300i UBS, δεν
επιφυλάσσουν εκπλήξεις, αποτελούµενες από συµβατικό πιρούνι διάµετρου 40
χιλιοστών µε διπλές τιµονόπλακες µπροστά και διπλά, ρυθµιζόµενα ως προς την
προφόρτιση του ελατηρίου, αµορτισέρ πίσω.
Στην πράξη, κάνουν πολύ αποτελεσµατικά την δουλειά τους αλλά εκτενέστερα
θα ασχοληθούµε µαζί τους στο οδηγικό κοµµάτι.
Το πιο «φαντεζί» -και όχι αδίκως-
περιφερειακό στοιχείο πάνω στο scooter είναι τα φρένα του, µε τρεις συνολικά
«wave» δίσκους (δύο µπροστά, ένας πίσω), που όλοι τους «συνεργάζονται» µε
διπίστονες δαγκάνες. Δεν είναι τυχαίο που η KYMCO επέλεξε να τραβήξει την
προσοχή µας σε αυτό το σηµείο, βάφοντας µε κόκκινο χρώµα τις δαγκάνες αλλά κάντε
µερικές σειρές κειµένου υποµονή και θα σας τα πούµε όλα αναλυτικά!
Σε ότι αφορά
στον κινητήρα, πρόκειται για ένα µονοκύλινδρο, διβάλβιδο, υγρόψυκτο και
τροφοδοτούµενο µε ψεκασµό µηχανικό σύνολο, που αποδίδει 23,9 ίππους στις 8.000
σ.α.λ. και 2,4 kg-m ροπής στις 6.250 σ.α.λ. Αξίζει επίσης να σηµειωθεί, ότι η
µετάδοση του Xciting-R 300i UBS είναι νέα, υποσχόµενη καλύτερη εκµετάλλευση του
παραγόµενου έργου από το µοτέρ, µε πιο οµαλό τρόπο.
Αφίξεις όλων των νέων Yamaha στην Paddock Γκουζιβελάκης
Νέo Triumph Street Scrambler 2021
Μπαταρία Skyrich LFP-1 (CA120)
Push & Block κλειδαριά για Piaggio Beverly 350
Λιπαντικά Silkolene Scoot 4 10W-40
VIDEO: Παιδί οδηγεί σε δημόσιο δρόμο σε παρέα μοτοσυκλετιστών
Το νέο Honda Vision ετοιμοπαράδοτο στην Promoto Ginossatis
Κι άλλο τροχαίο με εγκατάλειψη μοτοσυκλετιστή - Ζητούνται πληροφορίες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2021 - mototriti.gr
Tρομερο μηχανακι απιστευτη τιμη χαιρομαι που ειμαι ιδιοκτητης του!