Της πρώτης οπτικής επαφής
έπεται αυτή του... δεύτερου τύπου, κατά την οποία καθόµαστε πάνω στο υπό εξέταση
δίκυκλο. Η θέση οδήγησης δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, τοποθετώντας τον αναβάτη
σχετικά «µέσα» και απλωτά. Τα χέρια πιάνουν σε πολύ άνετη και φυσιολογική γωνία
το τιµόνι, ενώ τα πόδια βολεύονται µια χαρά στην ποδιά, που έχει δύο θέσεις για
αυτά, είτε µπροστά και απλωτά, είτε κάτω, στο οριζόντιο τµήµα της. Σε κάθε
περίπτωση, για αναβάτες µέχρι 1.85 ύψους η κατάσταση είναι πολύ άνετη, για τους
ψηλότερους όµως, ίσως να απαιτηθεί λίγο στρίµωγµα, κάτι που συµβαίνει σε όλα τα
scooter αυτής της κατηγορίας όµως. Η σέλα, έχει την έκταση και ποιότητα αφρώδους υλικού τέτοια, ώστε να
εγγυηθεί την απροβληµάτιστη παραµονή επί µακρόν πάνω της, κάτι που ισχύει και
για το τµήµα του συνεπιβάτη, ο οποίος έχει στην διάθεση του πτυσσόµενα
καλοσχεδιασµένα µαρσπιέ και χειρολαβές. Στα θετικά σηµειώνεται και η δυνατότητα
ρύθµισης του «µαξιλαριού» µέσης για τον οδηγό, το οποίο προσφέρει πολύ καλή
στήριξη, έτσι ώστε ο καθένας να βρει ακριβώς το “sweet spot” του.
Ανασηκώνοντας την σέλα
που στηρίζεται επαρκώς µε αµορτισέρ, αποκαλύπτεται ένας µεγάλος φωτιζόµενος
αποθηκευτικός χώρος, ο οποίος επαρκεί για την αποθήκευση ενός Full Face κράνους
και πολλών µικροπραγµάτων. Αν πρέπει να εξαντλήσουµε την αυστηρότητα µας και να
γίνουµε λίγο γκρινιάρηδες, θα θέλαµε το άνοιγµα της σέλας να γίνεται σε πιο ευρεία γωνία, ώστε η
πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώρο να είναι ευκολότερη. Κάτω από την σέλα
βρίσκουµε υποδοχή ρεύµατος για την φόρτιση κινητού τηλεφώνου αλλά και βάση
ασφάλισης αυτού, ώστε να µην συµβούν απρόοπτα κατά την κίνηση του scooter. Σε
ότι αφορά στην αποθήκευση και µεταφορά αντικειµένων, το Xciting-R 300i προσφέρει επίσης ένα ντουλαπάκι που κλειδώνει στην
αριστερή πλευρά της ποδιάς, ικανό να χωρέσει έγγραφα και κινητό µε άνεση, ενώ
υπάρχει επίσης ο κλασικός γάντζος, καθώς και άλλο ένα ντουλαπάκι χωρίς
κλείδωµα, στο µπροστινό µέρος της σέλας, ανάµεσα στα πόδια του οδηγού.
Όλες οι... εντολές προς
το Xciting-R 300i UBS, γίνονται µέσω του κλειδιού, µε την έννοια ότι αναλόγως
της περιστροφής αυτού στον κεντρικό διακόπτη, ανοίγει η σέλα, κλειδώνει το
τιµόνι ή ανοίγει η τάπα του ρεζερβουάρ, που βρίσκεται σε πολύ βολική θέση, στα
δεξιά της ποδιάς. Ο δε κεντρικός διακόπτης προσφέρει µια έξτρα αντικλεπτική
προστασία, καθότι µε την χρήση ενός άλλου, ειδικού κλειδιού, καλύπτεται από
µεταλλικό σκέπαστρο, απαγορεύοντας την πρόσβαση σε επιτήδειους, όταν το scooter
βρίσκεται σε στάση. Μιας και φτάσαµε στην στάση, το Xciting-R 300i, στηρίζεται
είτε σε πλάγιο µονό, είτε σε κεντρικό σταντ. Αµφότερα προσφέρουν
ικανοποιητική στήριξη και είναι εύκολα στον χειρισµό και στην πρόσβαση τους από
τον αναβάτη.
QJMOTOR SVT 650X: Με τον ισχυρότερο V2 κινητήρα στα μεσαία κυβικά
Η σημασία των ελαστικών το χειμώνα
Moto Guzzi V7 Special Edition - Test
YAMAHA Y-AMT: Αυτόματο κιβώτιο επιδόσεων με αλλαγές σε μόλις 1/10 του δευτερολέπτου
Enduro: Μια συνεχώς αυξανόμενη τάση
Εσείς φοβάστε να αγοράσετε βελτιωμένη μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα;
Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
Ducati Diavel V4 «Black Roadster»: Ακόμα σκοτεινότερη, ακόμα εντυπωσιάζει
Δοκιμή Voge DS900X: Το τυχερό 9άρι
Kawasaki Z900RS SE Limited Edition: Η δίτροχη «τούρτα» για τα 50 χρόνια Kawasaki Γερμανίας
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Tρομερο μηχανακι απιστευτη τιμη χαιρομαι που ειμαι ιδιοκτητης του!