Το Xciting-R 300i UBS,
παίρνει εύκολα µπροστά µε τη µίζα ακολουθώντας την κλασική διαδικασία
ασφαλείας, δηλαδή πατηµένο φρένο και ανασηκωµένο πλαϊνό σταντ. Ο κινητήρας
κρατά σταθερό ρελαντί και ακούγεται ελάχιστα, µε το µεγάλο σε διαστάσεις τελικό
να ευθύνεται σε πολύ µεγάλο βαθµό για αυτό, ενώ οι παραγόµενοι κραδασµοί, όσο ο
κινητήρας λειτουργεί και το scooter βρίσκεται σε στάση, απλά ...δεν υπάρχουν.
Ανοίγοντας το γκάζι, το µεσαίου κυβισµού GT της KYMCO επιταχύνει άµεσα,
πιστοποιώντας το ότι η νέα µετάδοση κάνει πολύ καλή δουλειά. Πέραν της πολύ
καλής µετάδοσης, άµεση εντύπωση προκαλεί και η ποιότητας κύλισης του scooter
που, συγκριτικά µε τους προκατόχους του, βρίσκεται σε άλλη κλάση!
Οι αναρτήσεις
έχουν σφιχτό σετάρισµα αλλά δεν «κοπανάνε» στις ανωµαλίες του οδοστρώµατος,
απλά διαβάζουν και µεταβιβάζουν επαρκώς τις πληροφορίες στον αναβάτη χωρίς να
τον «ταράζουν», κυριολεκτικά και µεταφορικά, µε την λειτουργία τους. Βάζοντας
στην εξίσωση και το ισχυρό πλαίσιο, αυτό
που εισπράττει κανείς είναι µια στιβαρή και δεµένη αίσθηση που εµπνέει
σιγουριά, ωθώντας στο άνοιγµα του γκαζιού. Τα χιλιόµετρα λοιπόν ανεβαίνουν
γραµµικά και το Xciting-R 300i UBS δεν εµπνέει καµία απολύτως ανησυχία, ακόµα
και όταν κινείται στην τελική του.
Ακλόνητο και ανεπηρέαστο από πλευρικούς
ανέµους, παρά την µεγάλη επιφάνεια των πλαστικών, το GT της Kymco έφτανε µε
άνεση τα 140 χλµ./ώρα ανεξαρτήτως συνθηκών, ενώ µε λίγη επιµονή στο γκάζι,
είδαµε 150 στο κοντέρ ουκ ολίγες φορές, στο διάστηµα που το είχαµε στην κατοχή
µας, µε τους κραδασµούς να είναι απόντες και σε αυτή την περίπτωση. Το γεγονός
αυτό, το προβιβάζει σε µια κατηγορία scooter που είναι απολύτως ικανά να
πραγµατοποιούν περιαστικές διαδροµές µεγάλου µήκους και -γιατί όχι;- ταξίδια
µικρού και µεσαίου βεληνεκούς, µε άνεση. Με λίγα λόγια, µπορείτε να το βγάλετε
άφοβα σε λεωφόρους, περιφερειακές και εθνικές οδούς, το υπερευχαριστιέται και
αυτό και εσείς! Στα αστικά του καθήκοντα το Xciting-R 300i UBS τα καταφέρνει
εξίσου καλά, αφού ο µπροστινός τροχός διαµέτρου 15”υπακούει άµεσα και ακαριαία
σε εντολές αλλαγής κατεύθυνσης.
Το γεγονός αυτό σε συνδυασµό µε το µεγάλο
κόψιµο του τιµονιού, το σωστό ζύγισµα και την ελαφριά αίσθηση του scooter, θα
σας απεµπλέξει από οποιονδήποτε κυκλοφοριακό γόρδιο δεσµό και µόνο σε ασφυκτικά
δύσκολες συνθήκες το µέγεθος του θα σας σταθεί εµπόδιο. Αλλά αυτό είναι ένα
εγγενές πρόβληµα όλων των δικύκλων αυτής της κατηγορίας και δεν αφορά
αποκλειστικά το συγκεκριµένο δίτροχο. Αλλωστε δεν µπορούµε να έχουµε και άνεση
και χώρους και συµπεριφορά «κατηγορίας φτερού» σε ένα scooter. Σε ότι αφορά στην κατανάλωση, αυτή κυµάνθηκε
στα 4,6 λίτρα / 100 χλµ., σε συνθήκες που δεν θα τις λέγαµε ακριβώς «ήπιας
οδήγησης». Αφήσαµε ασχολίαστα τα φρένα όµως και το κάναµε σκοπίµως, γιατί
χρήζουν ξεχωριστής αναφοράς. Για να µην το κουράζουµε, ο τρόπος που φρενάρει το
Xciting-R 300i UBS, είναι εξαιρετικός και θυµίζει µοτοσικλέτα!
Η ισχύς, η αίσθηση και η
γραµµικότητα του συστήµατος πέδησης, µαζί µε το UBS σύστηµα συνδυασµένης
λειτουργίας σταµατούν αποτελεσµατικά και χωρίς δράµατα το scooter από
οποιαδήποτε ταχύτητα, ακόµα και σε δρόµους όπου η πρόσφυση είναι άγνωστη
ιδιότητα. Αριστα 10 και µε τόνο σε αυτό το πεδίο για το Xciting-R 300i λοιπόν,
που αναδεικνύει τα φρένα του, ως το καλύτερο χαρακτηριστικό του Με τέτοια
φρένα, θετικό και γραµµικό κινητήρα και στιβαρή αίσθηση, δεν θέλει και πολύ να
σου γεννηθεί η επιθυµία γιατί κάτι παραπάνω σε δρόµους µε στροφές. Το Xciting-R
300i θα ανταποκριθεί καλά και σε αυτό τον ρόλο και -τηρουµένων των αναλογιών-
θα σε διασκεδάσει, κινούµενο σβέλτα και µε ασφάλεια. Τα όρια του θα εµφανιστούν
όταν θα περάσει κανείς πάνω από έντονες ανωµαλίες υπό κλίση, όπου το µακρύ
µεταξόνιο και η scooter χωροταξική δοµή θα προκαλέσουν κάποιες ταλαντώσεις στον
διαµήκη άξονα αλλά µιλάµε πλέον για χρήση πέραν της ενδεδειγµένης για ενα
δίκυκλο σαν και αυτό.
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
Voge SR16 200 ACC: Ανακοινώθηκε μόλις η τιμή στα 2.995 ευρώ
Yamaha WR250F & WR450F 2026: «Κλειδώνουν» με νέο αντικλεπτικό ECU lock
ΕΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από μια νέα μικρή Yamaha adventure on-off
Triumph: Δυό νέες ειδικές εκδόσεις για το 2026 Street Triple 765 RX και Moto2 Edition
Royal Enfield Himalayan electric: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας Adventure
Test καλοκαιρινό μπουφάν GMS Fiftysix 7: Κλάσης Α με κορυφαίο VfM
Πρεμιέρα για το νέο DS800X Rally στο Λαύριο και Test Ride με όλα τα Adventure της Voge
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά όμιλο: Ποιοι κυριαρχούν στην αγορά
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά μάρκα (Αναλυτικός πίνακας)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Tρομερο μηχανακι απιστευτη τιμη χαιρομαι που ειμαι ιδιοκτητης του!