Επιτυχημένο κρίνεται το αποτέλεσμα της ανανέωσης του μεγάλου Versys. Η ιαπωνική adventure διατήρησε όλα τα δυνατά της σημεία, όπως είναι η άνεση και ο κινητήρας της και βελτιώθηκε σε κάποια που δεν παρουσίαζε και τόσο εμφανείς αδυναμίες. Έτσι έγινε μια ολοκληρωμένη πρόταση με κύριο στόχο την άνετη μετακίνηση κάτω από όλες τις συνθήκες. Προσθέστε σε αυτό και τη νέα και εντυπωσιακή-οικογενειακή σπορ εμφάνιση και έχετε μπροστά σας μια μοτοσικλέτα που δεν μπορείτε να αγνοήσετε.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 4Κ, Υ/Ψ 16Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.043 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
77x56 |
Συμπίεση
(:1) |
10.3 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
118/9.000 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
10.4/7.700 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
21 |
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
6.3 |
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
245 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
239 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο δύο δοκών |
Αναρτήσεις
Ε |
Ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ., ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις
Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ/300, 4πίστονες δαγκάνες |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/250, μονοπίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό
Π |
180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.235 |
Πλάτος (χλστ.) |
900 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.520 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
845 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ |
Ducati Panigale V4 R 2026: Ανανεωμένη με MotoGP αεροδυναμική και νέο ψαλίδι
QJMotor MTX 300: Το νέο GT scooter των 25 ίππων έφτασε στην Ευρώπη
«Γιατί πρέπει να εξηγώ κάθε μέρα ότι η μηχανή δεν πέφτει μόνη της;»
BMW F450GS: Με χειροκίνητο ή ημι-αυτόματο κιβώτιο το μικρό GS του 2025
TAILG F52: Προσιτό ακόμα και χωρίς επιδότηση στα 1398 ευρώ!
Κινούμαι Ηλεκτρικά 4 : Έρχεται ο νέος κύκλος επιδότησης – Έξω τα ηλεκτρικά πατίνια
Yamaha R1 (1998): Η μοτοσυκλέτα που άλλαξε για πάντα την έννοια της χιλιάρας
200άρια scooter με τη χαμηλότερη κατανάλωση
QJiang BQ: Νέο ηλεκτρικό scooter με εκκεντρικό σχεδιασμό!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr