Επιτυχημένο κρίνεται το αποτέλεσμα της ανανέωσης του μεγάλου Versys. Η ιαπωνική adventure διατήρησε όλα τα δυνατά της σημεία, όπως είναι η άνεση και ο κινητήρας της και βελτιώθηκε σε κάποια που δεν παρουσίαζε και τόσο εμφανείς αδυναμίες. Έτσι έγινε μια ολοκληρωμένη πρόταση με κύριο στόχο την άνετη μετακίνηση κάτω από όλες τις συνθήκες. Προσθέστε σε αυτό και τη νέα και εντυπωσιακή-οικογενειακή σπορ εμφάνιση και έχετε μπροστά σας μια μοτοσικλέτα που δεν μπορείτε να αγνοήσετε.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 4Κ, Υ/Ψ 16Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.043 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
77x56 |
Συμπίεση
(:1) |
10.3 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
118/9.000 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
10.4/7.700 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
21 |
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
6.3 |
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
245 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
239 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο δύο δοκών |
Αναρτήσεις
Ε |
Ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ., ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις
Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ/300, 4πίστονες δαγκάνες |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/250, μονοπίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό
Π |
180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.235 |
Πλάτος (χλστ.) |
900 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.520 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
845 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ |
Αν θες να πας αργά, κάτσε δεξιά! Δεν είναι τόσο δύσκολο!
Voge SR 16: Με τέτοιες αναρτήσεις και τροχούς, λες «ευχαριστώ» σε κάθε σαμαράκι.
Lifan LF 125: 3+1 λόγοι που το κάνουν ιδανικό για delivery
FT450 : Η Royal Enfield παρουσιάζει το νέο Flat Track μοντέλο της
Beta XTrainer 2026: Με νέα σχεδίαση και δίχρονο κινητήρα 250 κυβικών
Μπορεί να είναι το υδρογόνο το μέλλον για τις μοτοσυκλέτες;
KTM 125 και 390: Ξεκινά η διανομή των SMC R, Enduro R και Adventure R !
Honda V3 Concept: Παγκόσμια πρεμιέρα στο Goodwood 2025
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr