Επιτυχημένο κρίνεται το αποτέλεσμα της ανανέωσης του μεγάλου Versys. Η ιαπωνική adventure διατήρησε όλα τα δυνατά της σημεία, όπως είναι η άνεση και ο κινητήρας της και βελτιώθηκε σε κάποια που δεν παρουσίαζε και τόσο εμφανείς αδυναμίες. Έτσι έγινε μια ολοκληρωμένη πρόταση με κύριο στόχο την άνετη μετακίνηση κάτω από όλες τις συνθήκες. Προσθέστε σε αυτό και τη νέα και εντυπωσιακή-οικογενειακή σπορ εμφάνιση και έχετε μπροστά σας μια μοτοσικλέτα που δεν μπορείτε να αγνοήσετε.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 4Κ, Υ/Ψ 16Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.043 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
77x56 |
Συμπίεση
(:1) |
10.3 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
118/9.000 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
10.4/7.700 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
21 |
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
6.3 |
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
245 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
239 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο δύο δοκών |
Αναρτήσεις
Ε |
Ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ., ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις
Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
150 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ/300, 4πίστονες δαγκάνες |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/250, μονοπίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό
Π |
180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.235 |
Πλάτος (χλστ.) |
900 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.520 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
845 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ |
Παπί ή Scooter: Ποιο είναι πιο ιδανικό για Διανομή;
Zontes D350: Με κορυφαίο φρενάρισμα· από τα ισχυρότερα μεσαία scooter
Πόσο εύκολη είναι η μετάβαση από το αυτοκίνητο στη μοτοσυκλέτα;
Honda NC750X: Η μοναδική με αποθηκευτικό χώρο που δέχεται full face κράνος
ASUS CROSS X 125 – Ένα A-CROSS εντυπωσιακό παπί για όλες τις απαιτήσεις.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
Test μάσκα Progrip Vision 3300: Προστασία, πρακτικότητα & χαμηλό βάρος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr