Ευέλικτο, δυνατό, σταθερό, sport, αλλά και χρηστικό, με δυνατά φρένα, και άριστο στήσιμο, προσφέρει ταυτόχρονα ποιότητα κατασκευής που ξεγελάει και παραπέμπει σε ακριβότερα παπιά.
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Α/Ψ,2Β, 1ΕΕΚ |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
107 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ). |
52,4x49,5 |
Συμπίεση (:1) |
9,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
6,8/7.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,76/4.000 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ /
ρεζέρβας (λίτρα) |
4/Δ.Α. |
Βάρος (kg, κενό) |
95 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Σωληνωτό, ατσάλινο |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χιλ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Δυο αμορτισέρ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χιλ.) |
Δ / 220 |
Φρένα Π (χιλ.) |
Τ / 110 |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
2,5-17 |
Ελαστικό Π |
2,75-17 |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος |
1955 |
Πλάτος |
685 |
Μεταξόνιο |
1275 |
Ύψος σέλας |
Δ.Α. |
|
|
Εξοπλισμός |
|
ABS |
_ |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
Υ |
Στροφόμετρο |
_ |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
_ |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
_ |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Κλειδαριά κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη
μπροστινή ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω
ανάρτηση |
_ |
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Παρουσίαση Mitas Touring Force: Σε ταξιδεύει
Δώσε τη δική σου πινελιά με αυτοκόλλητα ρεζερβουάρ Motografix
Skafidas Racing Workshop: Πιστοποιημένος επισκευαστής κορυφαίων οίκων αναρτήσεων
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Δεν είναι λίγα τα 4,8 άλογα για 110 κυβικά??? Μήπως είναι κάτι λάθος?
Απάντηση: Πράγματι, μόλις το διορθώσαμε. Η πραγματική ισχύς είναι 6,8 ίπποι.