Ευέλικτο, δυνατό, σταθερό, sport, αλλά και χρηστικό, με δυνατά φρένα, και άριστο στήσιμο, προσφέρει ταυτόχρονα ποιότητα κατασκευής που ξεγελάει και παραπέμπει σε ακριβότερα παπιά.
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Α/Ψ,2Β, 1ΕΕΚ |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
107 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ). |
52,4x49,5 |
|
Συμπίεση (:1) |
9,2 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
6,8/7.000 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,76/4.000 |
|
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
|
Χωρητ. Ρεζερβουάρ /
ρεζέρβας (λίτρα) |
4/Δ.Α. |
|
Βάρος (kg, κενό) |
95 |
|
|
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Σωληνωτό, ατσάλινο |
|
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι |
|
Διαδρομή (χιλ.) |
Δ.Α. |
|
Αναρτήσεις Π |
Δυο αμορτισέρ |
|
Διαδρομή |
Δ.Α. |
|
Φρένα Ε (χιλ.) |
Δ / 220 |
|
Φρένα Π (χιλ.) |
Τ / 110 |
|
|
|
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
2,5-17 |
|
Ελαστικό Π |
2,75-17 |
|
|
|
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος |
1955 |
|
Πλάτος |
685 |
|
Μεταξόνιο |
1275 |
|
Ύψος σέλας |
Δ.Α. |
|
|
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS |
_ |
|
Μίζα |
Y |
|
Μανιβέλα |
Υ |
|
Στροφόμετρο |
_ |
|
Κοντέρ |
Y |
|
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
_ |
|
Φέρινγκ |
_ |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
_ |
|
Κεντρικό σταντ |
Υ |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Σχάρα |
_ |
|
Κλειδαριά κράνους |
_ |
|
Ρυθμιζόμενη
μπροστινή ανάρτηση |
_ |
|
Ρυθμιζόμενη πίσω
ανάρτηση |
_ |



SYM ADX 300: Με 16 λίτρα ρεζερβουάρ , ABS , TCS και νέα μειωμένη τιμή στα 4.995 ευρώ
A1 μοτοσυκλέτες με ABS και το καλύτερο φρενάρισμα
Χριστουγεννιάτικες προσφορές Aprilia και Moto Guzzi στην Piaggio Λυμπερόπουλος
Balaclava advanced warmdry Oxford
Μποτάκι Spidi X-Adv Sport H2Out
REPSOL Qualifier Cleaner & Polish 400ml
Test Μεταχειρισμένου:Yamaha MT-07 (2021-2023)
E-RIDE LASER-45: Με GT σχεδιασμό, 140 χλμ. αυτονομία και 45 χλμ/ώρα τελική
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Δεν είναι λίγα τα 4,8 άλογα για 110 κυβικά??? Μήπως είναι κάτι λάθος?
Απάντηση: Πράγματι, μόλις το διορθώσαμε. Η πραγματική ισχύς είναι 6,8 ίπποι.