Μο-τέρακλος με 180 πανίσχυρους ίππους και με μια παραδειγματική γραμμικότητα, για την διάταξη και την ισχύ του!

    Κινητήρας : Ανασταίνει νεκρούς!

    Μπορεί να ακούγεται κλισέ αλλά αρκεί μια ξερογκαζιά από τον V2 75 μοιρών και 1301 κ.εκ για να αλλάξεις γρήγορα γνώμη. Ο αέρας ανανέωσης δεν παρέλειψε τον κινητήρα, ο οποίος απέκτησε νέες βαλβίδες τιτανίου (19 γραμμάρια ελαφρύτερες), υψηλότερη συμπίεση (13,6:1) και κοντύτερα κατά 10 χιλ χωνιά εισαγωγής, με αποτέλεσμα το όριο περιστροφής να αυξηθεί κατά 500σ.α.λ . Πλέον το δικύλινδρο ¨τέρας¨ καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 4, και σύμφωνα με την εταιρία αποδίδει 177 ίππους στις 9.750 σ.α.λ και 14,3 κιλά ροπής στις 7000 σ.α.λ. Το μοντέλο της δοκιμής όπως προανέφερα ήταν εφοδιασμένο με ολόσωμη εξάτμιση της Akrapovic, ελεύθερο φίλτρο αέρα και το ανάλογο πρόγραμμα από την KTM και έτσι τα νούμερα που είδαμε στο δυναμόμετρο FUCS του Κώστα Περβολαράκη (Καλλιρόης 26) ήταν 169.3 ίπποι και 13 κιλά ροπής στον τροχό. Σαν γνήσιος δικύλινδρος, το δυνατό του σημείο είναι η μεσαία περιοχή των στροφών, κάτι που φαίνεται και στο διάγραμμα της δυναμομέτρησης αφού ήδη από τις 6.500σ.α.λ έχει διαθέσιμους πάνω από 100 ίππους. Και αν τα νούμερα σου φαίνονται υπερβολικά μην φοβάσαι καθώς τα  ηλεκτρονικά βοηθήματα  δεν απουσιάζουν, βοηθώντας τον μπροστινό τροχό να παραμείνει στο έδαφος με το Wheelie control και τον πίσω να έχει την απαραίτητη πρόσφυση χάρη στο traction control. Στους τρείς κλασσικούς χάρτες, rain, street και sport υπάρχει η δυνατότητα με το extra πακέτο track pack να προστεθεί ο ομώνυμος  χάρτης με τον οποίο μπορείς να επιλέξεις την απόκριση του γκαζιού, να αλλάξεις εν κινήσει την παρεμβατικότητα του traction control, να απενεργοποιήσεις το wheelie contol κρατώντας το traction control και να κάνεις αγωνιστικές εκκινήσεις χάρη στο Launch control. Ακόμη ένα extra πακέτο ηλεκτρονικών ονομάζεται performance pack και περιλαμβάνει quickshifter για ανεβάσματα - κατεβάσματα και το σύστημα MSR (Motor Slip Regulation) που ρυθμίζει το φρένο του κινητήρα στα απότομα κατεβάσματα. Ο συμπλέκτης είναι περιορισμένης ολίσθησης συμβάλλοντας επίσης στη σταθερότητα του πίσω μέρους, αλλά και υδραυλικός χαρίζοντας μαλακή αίσθηση στην αριστερή μανέτα. Τυπικά θα αναφέρω και την κατανάλωση η οποία κυμάνθηκε στα 7,6 λίτρα/100χλμ (μέση τιμή), καθώς είμαι απόλυτα σίγουρος ότι δεν πρόκειται να σε απασχολεί όταν οδηγείς το νέο Superduke.

    KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ