Η νέα Africa Twin ακολουθεί πιστά το δρόμο που χάραξαν τα προηγούμενα ομώνυμα μοντέλα σε ένα πακέτο για το 21ο αιώνα. Λιτή κατασκευή, με υψηλότατη ποιότητα κατασκευής που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη της να γυρίσει όλο τον κόσμο σχεδόν από όπου επιθυμεί αυτός. Ό,τι και να της ζητήσεις θα το κάνει και θα το κάνει καλά, είτε αυτό είναι καθημερινή μετακίνηση, είτε ταξίδι, από άσφαλτο ή/και χώμα με έναν ή δύο.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Y/Ψ 8Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
998 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
81x62.6 |
Συμπίεση
(:1) |
Δ/Α |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
94/7.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
10/6.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
18.8 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
228 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο διπλής ραχοκοκαλιάς |
Αναρτήσεις
Ε |
USD Showa, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ,
ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/310, 2πίστονες δαγκάνες |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/256, 2πίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
90/90-21’’ |
Ελαστικό
Π |
150/70-18’’ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.335 |
Πλάτος (χλστ.) |
875 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.575 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
850-870 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Δ/Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Δ/Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Δ/Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Δ/Υ |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Δ/Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Δ/Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Aprilia Τuono 660: Δικύλινδρο παραστράτημα έτοιμο για Track days
Mr. ΚΤΕΟ: Τεχνικός έλεγχος για ασφαλή Πασχαλινά ταξίδια
Emoov JS3 3kW: Στιλάτο ηλεκτρικό scooter χωρίς δίπλωμα
Mega Scooter που αποδίδουν πάνω από 45 ίππους
Η Bajaj ετοιμάζει το μεγαλύτερό της Pulsar στα 400cc
KOVE 450 Rally: Μονοκύλινδρη υπεροχή με πτυχές Rally Dakar
Vasilis Moto Tyres: Οι ειδικοί στα ελαστικά
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
Euro5+: Το πρόβλημα που δημιουργεί για τους καταλύτες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr