Το κοντό τελικό της εξάτμισης αφήνει σε κοινή θέα το μονόμπρατσο ψαλίδι.

Αντίστοιχη των υψηλών προσδοκιών η απόδοση των αναρτήσεων - φρένων.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Τίποτα στην τύχη

Ο κινητήρας είναι ίδιος με του Hypermotard, όχι όμως και το πλαίσιο, αφού ο σχεδιασμός του χωροδικτυώματος χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα, κάτι που έχουμε ξαναδεί από την Ιταλική εταιρία με πιο κοντινό αυτό του monster 821. Η στιβαρότητα λοιπόν είναι δεδομένη και στην έκδοση S επεκτείνεται ακόμα περισσότερο και στις αναρτήσεις, με το ανεστραμμένο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 48χιλ της Ohlins να κλέβει την παράσταση. Πίσω, το μονόμπρατσο ψαλίδι αναλαμβάνει να συνδέσει με το υπόλοιπο σύνολο ένα μονό αμορτισέρ της ίδια εταιρίας, επίσης ρυθμιζόμενο με ενσωματωμένο  δοχείο αζώτου. Στον τομέα των φρένων, τη μοτοσυκλέτα εξοπλίζει η Brembo, με τετραπίστονες ακτινικές monoblock δαγκάνες M4-32 , ακτινική τρόμπα PR 18/19 και δίσκους 320χιλ μπροστά , ενώ πίσω ο δίσκος είναι 245χιλ και η δαγκάνα διπίστονη. Το σύστημα ABS είναι το 9MP της Bosch το οποίο ρυθμίζεται σε 3 επίπεδα , ενώ υπάρχει και η δυνατότητα απενεργοποίησης.