Ο δικύλινδρος Testastretta αναλαμβάνει και χρέη πλαισίου.

    Κινητήρας Ιδανική επιλογή

    Ο γνωστός δικύλινδρος L 939 κ.εκ, Testastretta 11°, που γνωρίζουμε από το Hypermotard, κινεί τη supersport και φαντάζει ιδανική επιλογή για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Με νέα σχεδίαση στροφάλου, κεφαλής και πεταλούδων γκαζιού σύμφωνα με τις ανάγκες του νέου μοντέλου, αποδίδει 110 ίππους στις 9.000 σαλ και 9,5 κιλά ροπής στις 6.500 σαλ. Χάρη στο γκάζι ride by wire, η διαχείριση γίνεται μέσω τριών modes τα οποία αλλάζουν από τα χειριστήρια στο τιμόνι ακόμα και εν κινήσει. Sport, touring και urban, προσφέρουν διαφορετικές ρυθμίσεις κινητήρα που μπορούν να αναπροσαρμοστούν (για abs - traction control) και δεν αλλάζουν τόσο τον τρόπο απόδοσης (στο urban η ισχύς μειώνεται στους 75 ίππους), όσο την απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού.  Η δύναμη περνάει στο δρόμο μέσω ενός κιβώτιου 6 σχέσεων, που συνδυάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης και quickshifter ( και για τα κατεβάσματα). Φυσικά καλύπτει τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 4, ενώ τα διαστήματα μεταξύ των service έρχονται κάθε 15.000 χλμ ή ένα χρόνο για αλλαγή λαδιών και κάθε 30.000 χλμ για τον έλεγχο των βαλβίδων.