Οδηγώντας

Όπως προαναφέραμε, το ¨ταβάνι¨ για όλες τις μοτοσυκλέτες της κατηγορίας A1 είναι οι 15 ίπποι, οπότε οι τεχνικοί της Aprilia έπρεπε να βρουν άλλον τρόπο για να κάνουν το SX να ξεχωρίζει. Και αυτό δεν το διαπιστώνεις στην ευθεία όπου ο κινητήρας κινείται στον μέσο όρο ζητώντας γενναίο άνοιγμα του γκαζιού για να επιταχύνει, αλλά όταν έρθει η πρώτη στροφή. Το SX δείχνει να μην δυσκολεύεται καθόλου, παραμένοντας σταθερό ακόμα και κοντά στην τελική του (ο κόφτης θα σταματήσει το κοντέρ στα 120χλ/ώρα) με τα ελαστικά CST Magsport να αποδεικνύονται αντίστοιχα των περιστάσεων, παρέχοντας  την απαραίτητη πρόσφυση. Το πλαίσιο μπορεί άνετα να διαχειριστεί περισσότερη δύναμη και οι αναρτήσεις, αν και λίγο μαλακές, παρέχουν σωστή πληροφόρηση αποσβένοντας παράλληλα τις λακκούβες των ελληνικών δρόμων, χάρη στην μεγάλη τους διαδρομή. Για να επιβραδύνεις έχεις στη διάθεσή σου ένα πολύ δυνατό μπροστινό φρένο που βυθίζει αρκετά το πιρούνι, με αποτέλεσμα να ελαφραίνει ο πίσω τροχός δίνοντας τη δυνατότητα για παιχνίδια με το πίσω φρένο και εξάσκηση στην τέχνη της πλαγιολίσθησης. Αν αναρωτιέσαι αν κάνει και σούζες η απάντηση είναι ναι, με χρήση συμπλέκτη και 1η ταχύτητα στο κιβώτιο.

Η ευελιξία και η ελαφριά αίσθηση δεν βοηθούν μόνο στα παιχνίδια, αλλά και στην μετακίνηση στο αστικό περιβάλλον  το οποίο θα αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του SX 125. Το τιμόνι παρά το φάρδος του δεν θα προβληματίσει, όμως θα θέλαμε μεγαλύτερο κόψιμο που θα βοηθούσε στους ελιγμούς κυρίως ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα. Για μεγαλύτερες διαδρομές θα πρέπει να διατηρείς ταχύτητες κοντά στα 90χλμ/ώρα όπως με τα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας και να παραβλέψεις την σκληρή σέλα, η οποία παρά την φύση της μοτοσυκλέτας έχει χώρο για να φιλοξενήσει δεύτερο άτομο με κάποιες παραχωρήσεις που προκύπτουν από τα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ.  Ακόμα και αν υστερεί στην άνεση όπως είναι λογικό, το SX έχει τον τρόπο να σε μαγνητίσει στην σέλα του, προικίζοντάς σε με τα σωστότερα εφόδια για το μοτοσυκλετιστικό σου μέλλον.