Εντυπωσιακό τόσο σε εμφάνιση όσο και σε δύναμη το μπροστινό φρένο.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις

    Εντυπωσιακό σε όψη το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών, όπως αντίστοιχα και το μεγάλο ατσάλινο ψαλίδι, που συνεργάζεται με μοχλικό για την έδραση του πίσω αμορτισέρ (διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση). Η διαδρομή για τον πίσω τροχό ανέρχεται στα 220χιλ. ενώ για τον μπροστινό στα 240χιλ, χάρη στο επιβλητικό ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ, το οποίο κλέβει την παράσταση παρά την έλλειψη ρυθμίσεων. Σαν γνήσιο supermotard εξοπλίζεται με τροχούς 17 ιντσών και μεγάλο μπροστινό δισκό 300χιλ που σταματά χάρη σε μια διπίστονη δαγκάνα, ¨γεμίζοντας¨ οπτικά τον τροχό. Διπίστονη δαγκάνα συναντάμε και στο πίσω μέρος, αυτή τη φορά με μικρότερο δίσκο 220χιλ. 

    Το σύστημα ABS της Bosch διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό και αναλαμβάνει να περιορίσει τα μπλοκαρίσματα μόνο του μπροστινού τροχού, διαθέτοντας λειτουργία roll-over (αναλαμβάνει να ρυθμίσει την απόσταση  του πίσω τροχού από το έδαφος σε περίπτωση έντονου φρεναρίσματος) που συναντάς μόνο σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Δυστυχώς δεν απενεργοποιείται για να μπορείς να κάνεις endo, όμως δεν επεμβαίνει στα μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού με αποτέλεσμα να πραγματοποιούνται οι πλαγιολισθήσεις  που έχουμε όλοι συνδυάσει ακούγοντας τη λέξη supermotard.