Davinci Tech είναι μια startup εταιρεία που τα τελευταία επτά χρόνια σχεδιάζει την πρώτη της ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με στόχο να κατασκευάσει την πιο εύκολη στην οδήγηση, ασφαλή και διασκεδαστική μοτοσυκλέτα. Πλέον το μοντέλο είναι έτοιμο να βγει στην παραγωγή με την ονομασία DC100. Η εταιρεία την χαρακτηρίζει ως “ρομπότ σε δυο τροχούς” καθώς διαθέτει πολλούς εξελιγμένους αισθητήρες και ηλεκτρονικά συστήματα που στόχο έχουν αν κάνουν τη μοτοσυκλέτα όσο πιο ασφαλή και αποδοτική γίνεται. Όλα αυτά όπως και το σύστημα κίνησης βρίσκονται πίσω από το ιδιαίτερο φαίρινγκ και της χαρίζει μια άκρως φουτουριστική εμφάνιση. Οι αισθητήρες της DC100 της επιτρέπουν να γνωρίζει τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, τη θερμοκρασία του κινητήρα και της μπαταρίας, αλλά και τη θέση της μοτοσυκλέτας σε σχέση με το περιβάλλον. Χρησιμοποιεί επίσης γυροσκόπια που αν αντιλαμβάνονται την κλίση και την κίνησή της σε 6 άξονες.
Τα ηλεκτρονικά της όμως δεν σταματούν εδώ καθώς η Davinci Tech έχει ενσωματώσει την τεχνολογία Driving Assistance για ομαλές εκκινήσεις και ευκολία χειρισμών σε χαμηλές ταχύτητες. Όταν ο αναβάτης επιλέξει το “D” στο “κιβώτιο ταχυτήτων”, η μοτοσυκλέτα αυτόματα αρχίζει να κινείται με 7 χιλιόμετρα την ώρα. Οι αισθητήρες της αναγνωρίζουν ανηφόρες και κατηφόρες, οπότε υπάρχει υποβοήθηση στις ανηφόρες και αυτόματο φρένο κινητήρα στις κατηφόρες. Επίσης διαθέτει και όπισθεν για εύκολο παρκάρισμα, πολύ ευπρόσδεκτο στοιχείο αν αναλογιστούμε τον όγκο και το βάρος της.

Η DC100 διαθέτει traction control το οποίο λειτουργεί ελέγχοντας την διαφορά στην ταχύτητα μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού και διακόπτει την παροχή της δύναμης αν εντοπίσει γλίστρημα του πίσω τροχού. Φυσικά, είναι εφοδιασμένη με σύστημα ανάκτησης ενέργειας, που φορτίζει ελαφρώς την μπαταρία κατά την επιβράδυνση. Επίσης, οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να κάνουν updates στο software της μοτοσυκλέτας, όπως ακριβώς κάνουν με το κινητό τους.
Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά σχετικά με τη μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρα, αλλά έχει μεγάλα σχέδια για το μέλλον. Αυτή τη στιγμή εξελίσσει ένα σύστημα ταχυφόρτισης που θα μπορεί να φορτίζει μια μπαταρία από τελείως άδεια μέχρι το 85% σε μόλις 15 λεπτά. Οι προπαραγγελίες για τη DC100 έχουν ξεκινήσει μέσα από το site της εταιρείας, αλλά φαίνεται να απευθύνεται μόνο σε κατοίκους της Κίνας προς το παρόν.
Suzuki GSX-8T: Με Νέο-Ρετρό σχεδιασμό από τα 60ς και νέο κινητήρα 83 ίππων
EICMA 2025 – Harley Davidson Nighster Special: Με 91 ίππους , οθόνη TFT και κάθισμα για συνεπιβάτη
ZXMoto 500F & 500RR: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά για τις νέες 500άρες
EICMA 2025 – SWM Super SIX6: «Thumper» με κινητήρα 644κ.εκ. από τα παλιά και Euro 5+
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.