LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc
  • CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc

CU 250: Νέο μικρό Bobber από την Voge στα 250cc

Διαβάστηκε από 6.700 αναγνώστες (20/08/2024)

Με υδρόψυκτο κινητήρα απόδοσης 27 ίππων
Τροχοί 16 και 15 ιντσών εμπρός και πίσω
Δεν γνωρίζουμε αν θα έρθει στην Ευρώπη

mototriti Team

VOGE: SR4 SMART με κουπόνι δώρου αξίας 500ε!

VOGE: SR16 & SR1 με δώρο TOP CASE!

Η Voge παρουσίασε στην ασιατική αγορά το νέο CU 250 για το 2025, ένα μικρό Bobber με κινητήρα διάταξης V. Στο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιό του βρίσκεται ένας V2 250cc, υδρόψυκτος κινητήρας με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο και σχέση συμπίεσης 12:1 που αποδίδει 27 άλογα στις 9.000 σαλ και 23 Nm ροπής στις 7.000 σαλ. Σύμφωνα με την εταιρεία το βάρος της ανέρχεται στα 172 κιλά, χωρίς να διευκρινίζεται εάν αυτό είναι πλήρες ή άνευ υγρών, ενώ το μοντέλο μπορεί να φτάσει την ταχύτητα των 128 χλμ/ω στην 6η.
 
Με τροχούς 16 και 15 ιντσών εμπρός και πίσω, οι διαστάσεις των ελαστικών του είναι 120/80 και 150/80 αντίστοιχα, ενώ η τελική μετάδοση αποκτά οδοντωτό ιμάντα έναντι αλυσίδας. Στο σύστημα πέδησης, συναντάμε έναν δίσκο εμπρός με ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα και έναν πλευστό δίσκο πίσω που συνεργάζονται με μονάδα ABS. Δεν γνωρίζουμε περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τις αναρτήσεις αλλά στις φωτογραφίες βλέπουμε ξεκάθαρα ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω. Το μοντέλο φαίνεται πως έχει σχεδιαστεί για την αγορά της Ασίας κάτι που σημαίνει ότι πιθανότατα να μην το δούμε να έρχεται στην ευρωπαϊκή αγορά.
 

BMW
AUTOAGORA