CP2: Ο κινητήρας της Yamaha που πουλάει σαν τρελός

CP2: Ο κινητήρας της Yamaha που πουλάει σαν τρελός

CP2: Ο κινητήρας της Yamaha που πουλάει σαν τρελός

CP2: Ο κινητήρας της Yamaha που πουλάει σαν τρελός

  • CP2: Ο κινητήρας της Yamaha που πουλάει σαν τρελός
  • CP2: Ο κινητήρας της Yamaha που πουλάει σαν τρελός
  • CP2: Ο κινητήρας της Yamaha που πουλάει σαν τρελός
  • CP2: Ο κινητήρας της Yamaha που πουλάει σαν τρελός

CP2: Ο κινητήρας της Yamaha που πουλάει σαν τρελός

Ο CP2 έκανε την εμφάνισή του το 2014 και κουβαλώντας τεχνολογία από MotoGP, αλλά προσφέροντας χαμηλή κατανάλωση και γεμάτη απόδοση, κέρδισε άμεσα την αποδοχή των αναβατών και σήμερα κινεί 5 best seller μοντέλα της Yamaha.

mototriti Team

Το 2014 η Yamaha λάνσαρε το MT-07 στην Ευρώπη, την Αυστραλία και τον Καναδά, ενώ στα μέσα της χρονιάς έκανε την εμφάνισή του και στην Αμερική, με την κωδική ονομασία FZ-07. Στο επίκεντρο της προσοχής βρέθηκε ο CP2 κινητήρας, ένα δικύλινδρο σε σειρά, υδρόψυκτο σύνολο 689 κυβικών με τετραβάλβιδη κεφαλή, που αποδίδει 73,5 ίππους στις 8.750 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 6,8 kg-m στις 6.500 σ.α.λ. Διαθέτει έναν ιδιαίτερα compact αντικραδασμικό άξονα και crossplane στρόφαλο με διαστήματα ανάφλεξης 270 μοιρών (μια τεχνολογία που μας έρχεται από την YZR-M1 των MotoGP) για βελτιωμένη καμπύλη ροπής, καλύτερη απόκριση και ακρίβεια στο άνοιγμα του γκαζιού και απολαυστικότερο ήχο σε σχέση με ένα παραδοσιακό δικύλινδρο 180 μοιρών. Έχει διάμετρο επί διαδρομή 80mm x 68.6mm και η σχέση συμπίεσης βρίσκεται στο 11,5:1. Η τροφοδοσία του γίνεται φυσικά με ηλεκτρονικό ψεκασμό, με την κατανάλωση να κυμαίνεται στα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Ο CP2 έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της καθημερινής οδήγησης. Ο κινητήρας δε διαθέτει χάρτες ανάφλεξης ή traction control, οπότε το κόστος παραμένει χαμηλά. Δεν χρειάζεσαι βέβαια ηλεκτρονικά βοηθήματα, καθώς η απόκριση του γκαζιού είναι ακριβώς αυτή που θέλεις και έχεις πάντα τον πλήρη έλεγχο χωρίς απότομα τινάγματα. Ξεχωρίζει χάρη στη γεμάτη απόδοση στις μεσαίες στροφές που σου επιτρέπει να κινείσαι με τις λιγότερες δυνατές αλλαγές ταχυτήτων, εκμεταλλευόμενος τη ροπή του κινητήρα. Ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιείται πλέον και στα Tracer 7, Tenere 700, XSR700, καθώς και στο νέο R7 με πολύ μικρές διαφορές στην απόδοση και τη χαρτογράφηση ανάλογα με τις ανάγκες κάθε μοντέλου. Έχει αποδείξει στην πράξη την αξιοπιστία του όλα αυτά τα χρόνια και το γεγονός ότι πλέον χρησιμοποιείται σε μια ευρεία γκάμα μοτοσυκλετών, που περιλαμβάνει από supersport μέχρι off road, αποδεικνύει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του.



Οι μαζεμένες διαστάσεις του CP2 έχουν επιτρέψει στους σχεδιαστές της Yamaha να κάνουν πιο λεπτές τις μοτοσυκλέτες σε εκείνο το σημείο με αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολο το να πατήσει ο αναβάτης τα πόδια στο έδαφος, με ότι αυτό συνεπάγεται από πλευράς πρακτικότητας και ευκολίας χειρισμών. Κάθε μήνα τουλάχιστον μια μοτοσυκλέτα της Yamaha με CP2 κινητήρα φιγουράρει στην πρώτη δεκάδα των ταξινομήσεων μοτοσυκλετών, δείχνοντας την αποδοχή του αγοραστικού κοινού.

CP2: Ο κινητήρας της Yamaha που πουλάει σαν τρελός
  • Δικύλινδρος εν σειρά με 73,5 ίππους στις 8.750 σ.α.λ και 6,8 kg-m ροπής.
  • Στρόφαλο crossplane με διαστήματα ανάφλεξης 270 μοίρες, όπως η YZR-M1 των MotoGP.
  • Εμφανίστηκε στο MT-07, αλλά πλέον κινεί και τα Tracer 7, Tenere 700, XSR700 και R7.
Θυμάστε κανέναν πιο πετυχημένο κινητήρα της Yamaha;

BRIDGESTONE
AUTOAGORA