CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
  • CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
  • CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
  • CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
  • CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
  • CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
  • CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
  • CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
  • CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας
  • CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας

CFMOTO Cl-C 450: ποιο ήταν το cruiser που τράβηξε τα βλέμματα στην έκθεση μοτοσυκλέτας

Κομμένη - ραμμένη για το Α2 δίπλωμα, φιλική προς νέους αναβάτες
Δικύλινδρος κινητήρας 449cc με 43,5 άλογα και γωνία στροφάλου 270°
Με φρένα της J.Juan και Traction Control στα συστήματα ασφαλείας
Στρογγυλή TFT οθόνη, σύντομα θα μάθουμε την τιμή του

Κομμένη - ραμμένη για το Α2 δίπλωμα, φιλική προς νέους αναβάτες

Το νέο CL-C  450 της CFMOTO είναι ένα cruiser μοντέλο το οποίο δεν έχει "προσγειωθεί" ακόμα στην χώρα μας, έκανε όμως την πρώτη του εμφάνιση στο περίπτερο της εταιρείας στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024 και προκάλεσε πολλά βλέμματα να "καρφωθούν" επάνω του. Είναι ένα cruiser μοντέλο με κλασικό σχεδιασμό, που αναδεικνύεται από τις απαλές γραμμές στο ρεζερβουάρ αλλά και στην ουρά που έχει ένα καμπυλωτό φτερό, τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα, οθόνη και καθρέπτες και τα έντονα στοιχεία bobber, όπως τα "χοντρά" σχετικά ελαστικά και το διπλό μαύρο τελικό εξάτμισης με τις στοιβαγμένες απολήξεις. Αποτελεί μία πολύ καλή επιλογή για νέους αναβάτες και ειδικότερα λάτρεις των retro μοτοσυκλετών, αφού το ύψος της σέλας του είναι στα μόλις 690 χλστ από το έδαφος και το βάρος του στα 181 κιλά πλήρες υγρών, ένα πολύ χαμηλό βάρος για τα δεδομένα της κατηγορίας, κάτι που εκτός από εύκολα διαχειρίσιμο το κάνει και πιο οικονομικό από άποψη κατανάλωσης και του χαρίζει καλύτερες επιδόσεις.
 

Δικύλινδρος κινητήρας 449cc με 43,5 άλογα και γωνία στροφάλου 270°

Ο κινητήρας με τον οποίο εξοπλίζεται το CL-C 450, είναι εκείνος που συναντάμε και στα 450MT, 450NK και 450SR-S. Είναι υδρόψυκτος, δικύλινδρος στα 449cc με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και αποδίδει 43,5 άλογα στις 8.000 σαλ και 42,5 Nm ροπής στις 6.250 σαλ. Η διάμετρος και διαδρομή των εμβόλων του είναι στα 71 και 55,2 χλστ αντίστοιχα και τα διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο, του χαρίζουν μία αίσθηση στην οδήγηση αντίστοιχη με αυτή των V2 κινητήρων, αντισταθμίζοντας πολύ καλά τους κραδασμούς. Η απόσταση της μοτοσυκλέτας από το έδαφος είναι στα 160 χλστ και η εξάτμιση έχει κατασκευαστεί έτσι ώστε να παράγει έναν ευχάριστο και "χορταστικό" ήχο και είναι βαμμένη με matte, κεραμικό χρώμα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με φρένα της J.Juan και Traction Control στα συστήματα ασφαλείας

Στα συστήματα ασφαλείας του CL-C 450 υπάρχουν στον στάνταρ εξοπλισμό ABS αλλά και Traction Control. Η δικάναλη μονάδα ABS, επενεργεί σε έναν δίσκο 320 χλστ εμπρός την οποία "μαγκώνει" μία τετραπίστονη δαγκάνα της J.Juan (θυγατρικής της Brembo) και έναν δίσκο 220 χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου επίσης της J.Juan. Το Traction Control αποτρέπει την ολίσθηση του πίσω τροχού σε απότομες επιταχύνσεις και ιδιαίτερα σε σημεία όπου η πολυκαιρισμένη άσφαλτος δεν προσφέρει πρόσφυση και είναι ένα σύστημα που θα βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό νέους αναβάτες να εξοικειωθούν με τον χειρισμό του γκαζιού. Το πλαίσιό του είναι ένα συμβατικό ατσάλινο σωληνωτό, με πολύ κομψό όμως σχεδιασμό ο οποίος διακρίνεται από το πλάι της μοτοσυκλέτας και σε αυτό τοποθετείται ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 37 χλστ εμπρός με διαδρομή 130 χλστ. Το ανεστραμμένο πιρούνι είναι ένα συν για το μοντέλο, αφού άλλα στην κατηγορία του εξοπλίζονται με συμβατικό τηλεσκοπικό. Το ψαλίδι αποτελείται από δύο βραχίονες ενώ σε αντίθεση με διπλά αμορτισέρ που βιδώνουν στο υποπλαίσιο, συνήθη στην κατηγορία, διαθέτει ένα κεντρικά τοποθετημένο monoshock αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομή 96 χλστ. Οι τροχοί του είναι 16 ιντσών και σε αυτούς τοποθετούνται ελαστικά της CST, διαστάσεων 130/90 εμπρός και 150/80 πίσω.
 

Στρογγυλή TFT οθόνη, σύντομα θα μάθουμε την τιμή του

Στον πίνακα οργάνων του συναντάμε μία όμορφη TFT οθόνη 3,6 ιντσών, με λιτή διάταξη στο μενού και μία βελόνα αναλογικού τύπου για την ένδειξη της στιγμιαίας ταχύτητας, που αναπολεί την κλασική εμφάνιση των κοντέρ. Για την ενίσχυση της συνδεσιμότητας της οθόνης ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει να προσθέσει και το T-Box με εφαρμογές όπως OTA, MotoPlay και αντικλεπτική προστασία να προστίθενται στην μοτοσυκλέτα. Η σέλα του είναι δερμάτινη και επικεντρώνεται περισσότερο στην εμφάνιση παρά στην άνεση, αλλά αυτό αποτελεί ένα αναγκαίο "κακό" της κατηγορίας. Το καινούριο CL-C 450 της CFMOTO δεν έχει έρθει ακόμα στην Ελλάδα αλλά αναμένεται σύντομα και τιμή του θα κυμαίνεται στα 6.000 ευρώ (λίγο πάνω - λίγο κάτω) σύμφωνα με τις τιμές των NK, MT και SR-S στα 5.490, 5.990 και 6.290 ευρώ αντίστοιχα.