Κινητήρας

Κινητήρας
2 Φωτογραφίες »

Στην καρδιά του CFMOTO 800 MT-X, χτυπά με διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο, ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 799cc με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, που ήδη χρησιμοποιεί το 800 MT. Η ισχύς του αγγίζει τα 90 άλογα στις 8.500σαλ με ροπή 88 Nm στις 6.750σαλ και το input του αναβάτη στο γκάζι μεταφέρεται στον εγκέφαλο της Bosch ηλεκτρονικά (Ride by Wire). Ο ψεκασμός καυσίμου έχει βελτιωθεί δραματικά και σπάνια θα εμφανίσει πλέον κομπιάσματα στις χαμηλές στροφές, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία οδήγησης στην πόλη, ειδικά όταν κάνεις διήθηση και κινείσαι με χαμηλή ταχύτητα. Τα πιστόνια είναι σφυρήλατα και η DLC επίστρωση στους κυλίνδρους μειώνει τις τριβές και τους θορύβους, με το πρόσθετο πλεονέκτημα καλύτερων ιδιοτήτων μεταφοράς θερμότητας. Μαζί με τους δύο αντικραδασμικούς άξονες που διαθέτει λοιπόν, η λειτουργία του είναι «γλυκιά» χωρίς κραδασμούς και δονήσεις, παρά μόνο όταν ανεβαίνουν οι στροφές κοντά στα κόκκινα κάτι που είναι αναμενόμενο και απολύτως φυσικό. Σε μικτές συνθήκες οδήγησης, το 800 MT-X σημείωσε κατανάλωση στα μόλις 5λ/100χλμ, ένα από τα καλύτερα νούμερα της κατηγορίας που σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ 22,5 λίτρων του προσδίδει την εντυπωσιακή αυτονομία των 450 χιλιομέτρων. Τιμά λοιπόν την επιγραφή Explorer Machine που μάλλον επιτηδευμένα έχει τοποθετηθεί στο κάλυμμα του ρεζερβουάρ, ενώ ταυτόχρονα η κατανάλωσή του στο ταξίδι με 130χλμ/ω σταθερά χρησιμοποιώντας το Cruise Control, πέφτει στα 4,7λ/100χλμ.

 

Σελίδα 1CFMOTO 800MTX - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά