Benelli TRK 702X - Test

Benelli TRK 702X - Ιταλός Conquistador
2 Φωτογραφίες »

Benelli TRK 702X - Ιταλός Conquistador

Eλαστικός κινητήρας 698 κ.εκ. με 70 ίππους και 7,1 kgm ροπής
Χαμηλή πραγματική κατανάλωση 5,0 λίτρα/100χλμ
Ξεχωριστός σχεδιασμός που έλαβε χώρα εξολοκλήρου στην Ιταλία
Ακτινωτοί τροχοί 19-17 ιντσών για να πατάει άνετα και χώμα

Τιμή: 7.750 ευρώ

+ Κατανάλωση, Εμφάνιση, Ποιότητα κατασκευής
- Δονήσεις, Απουσία TCS

Σαν  ένας άλλος αναγεννησιακός κονκισταδόρ (με ιταλικά όμως γονίδια) , το Benelli TRK 702X "αρπάζει" όλο και περισσότερες θέσεις από τις ταξινομήσεις των μοτοσυκλετών στην Ευρώπη. «Γαλουχημένο» με premium περιφερειακά, υψηλή ποιότητα κατασκευής και βέρο ιταλικό σχεδιασμό, σηματοδοτεί μία νέα εποχή για την εταιρεία από το Pesaro, όντας το best Seller μοντέλο της.

Η Adventure εκδοχή του Benelli TRK 702 με την προσθήκη "X" στο τέλος να δηλώνει τον χωμάτινο προσανατολισμό του, είναι μάλλον αυτή που ανταποκρίνεται περισσότερο στα δεδομένα την ελληνικής πραγματικότητας. Με ακτινωτούς τροχούς 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω, αναβαθμισμένο αμορτισέρ και την ίδια πετυχημένη βάση με το "απλό" 702, δεν έχει πρόβλημα να λερωθεί. Η κυριαρχία του στην μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης, αυτή της Ιταλίας, αναδεικνύει την εμπιστοσύνη που δείχνει στην μάρκα το αγοραστικό κοινό και φέρνει στο φως τις αξίες που θα το κάνουν να επικρατήσει, με την αξιοπιστία να έρχεται σε πρώτο πλάνο.
 

Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
FABUS
AUTOAGORA