Benelli TRK 702 - Test
Benelli TRK 702 - Test
Benelli TRK 702 - Test
Benelli TRK 702 - Test
Benelli TRK 702 - Test
Benelli TRK 702 - Test
  • Benelli TRK 702 - Test
  • Benelli TRK 702 - Test
  • Benelli TRK 702 - Test
  • Benelli TRK 702 - Test
  • Benelli TRK 702 - Test
  • Benelli TRK 702 - Test

Benelli TRK 702 - Test

- Δικύλινδρος κινητήρας με 70 ίππους και κατανάλωση 4,7 λτ/100χλμ
- TFT οθόνη με Phone mirroring
- Τετραπίστονες δαγκάνες
- Τιμή: 7.980 ευρώ

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

Τιμή: 7.980 ευρώ

+: Κατανάλωση, κινητήρας, σέλα
-: Μεγάλη διαδρομή γκαζιού, μη εργονομική ανεμοκάλυψη

Διαβάζοντας τον ανταγωνισμό των μεσαίων πολυχρηστικών On-Off, η Benelli κάνει στροφή σε Premium αρετές. Η ποιοτική TRK 702 κατέφτασε στην Ελλάδα με μεθυστικές διαθέσεις ορεξάτων εξορμήσεων, καθημερινών διεκπεραιώσεων και με ηχηρή δελεαστική τιμή.
Για την ιστορία, η Teresa Benelli ξεκινόντας από το Pesaro της Ιταλίας το 1911, μαζί με τους έξι γιους της, ιδρύουν ένα συνεργείο αυτοκινήτων και ταυτόχρονα εντάσσουν την πώληση των ανταλλακτικών για μοτοσικλέτες. Τα χρόνια περνάνε, δυσκολίες έρχονται και φεύγουν, αλλά το όνομα της οικογένειας ηχεί ακόμη και σήμερα, με έντονο το Ιταλικό πάθος, δημιουργώντας μοντέλα τα οποία μιλάνε μέσα στις καρδιές μας. Καθώς τον Δεκέμβριο του 2023 κατακτά την πρώτη θέση στην Ελλάδα, η δοκιμή της TRK 702 έρχεται λίγες μέρες μετά στα χέρια μας, για να μας τονίσει, βασικά να δικαιολογήσει, γιατί πρωτοστατεί στην Ευρώπη με το 502, όπου δικαίως τώρα πιστεύουμε ότι θα συνεχίσει με την ίδια συνταγή επιτυχίας με τον κυβισμό του κινητήρα αυξημένο κατά 198κ.εκ.. Η μεστή λειτουργία του κινητήρα, η φιλική θέση οδήγησης, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και η συνολική της εικόνα, θα ταράξουν τα εγκεφαλικά μας κύτταρα.

 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά