Benelli Imperiale 400: Με Ιταλική ρετρό εμφάνιση εμπνευσμένη από τη δεκαετία του 50
|

Κάτω από το ρετρό περίβλημα, το Imperiale 400 κρύβει έναν σύγχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα 374 κυβικών εκατοστών, αερόψυκτο, με έναν εκκεντροφόρο και ηλεκτρονικό ψεκασμό. Αποδίδει 21 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 2,95 kgm ροπής στις 4.500 σ.α.λ., καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro 5 με αναβαθμισμένο εγκέφαλο και νέο σύστημα εισαγωγής – εξαγωγής.
Ρεζερβουάρ σε σχήμα «δάκρυ» και εξάτμιση τύπου thumper
Aνετη θέση οδήγησης για αναβάτες κάθε αναστήματος
Μονοκύλινδρος κινητήρας Euro 5 με 3,5λτ/100χλμ κατανάλωση
Τροχοί 19 ιντσών εμπρός και 18 πίσω με ελαστικά Maxxis Promaxx
mototriti Team
BENELLI: Νέες τιμές για TRK702 και TRK702X!
Ρεζερβουάρ σε σχήμα «δάκρυ» και εξάτμιση τύπου thumper
Το Benelli Imperiale 400 αντλεί έμπνευση από τα πρώτα μοντέλα που εμφανίστηκαν στην Ιταλία στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και συνεχίζει την παράδοση των ρετρό μοτοσυκλετών της εταιρείας. Στη σύγχρονη εκδοχή του, το μοντέλο διατηρεί τα χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε κλασική αισθητική: ρεζερβουάρ σε σχήμα «δάκρυ», ακτινωτούς τροχούς, στρογγυλά φωτιστικά σώματα και εξάτμιση τύπου thumper.
Το μαύρο χρώμα κυριαρχεί, με τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες να δίνουν αντίθεση, ενώ η χρήση μετάλλου αντί για πλαστικό ενισχύει την ποιοτική εικόνα. Το φινίρισμα και η συναρμογή στέκονται σε υψηλό επίπεδο, αποπνέοντας αυθεντική vintage ατμόσφαιρα.
Aνετη θέση οδήγησης για αναβάτες κάθε αναστήματος
Η σέλα του Imperiale 400 είναι διαιρούμενη, με αφράτη επένδυση και επιπλέον ελατήρια στο τμήμα του αναβάτη, προσφέροντας υψηλό επίπεδο άνεσης. Το ύψος της βρίσκεται στα 780 χιλιοστά, επιτρέποντας σε αναβάτες κάθε αναστήματος να πατούν εύκολα στο έδαφος. Η θέση οδήγησης είναι όρθια και ξεκούραστη, με τιμόνι στο σωστό ύψος και φαρδιά λαβή, ενώ τα μαρσπιέ καλύπτονται με ελαστικό για την απορρόφηση κραδασμών. Ο πίνακας οργάνων διατηρεί τον κλασικό χαρακτήρα με δύο στρογγυλά όργανα, πλαισιωμένα από μικρές ψηφιακές οθόνες που παρέχουν χρήσιμες ενδείξεις όπως στάθμη καυσίμου, επιλεγμένη σχέση και ώρα.
Μονοκύλινδρος κινητήρας Euro 5 με 3,5λτ/100χλμ κατανάλωση
Κάτω από το ρετρό περίβλημα, το Imperiale 400 κρύβει έναν σύγχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα 374 κυβικών εκατοστών, αερόψυκτο, με έναν εκκεντροφόρο και ηλεκτρονικό ψεκασμό. Αποδίδει 21 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 2,95 kgm ροπής στις 4.500 σ.α.λ., καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro 5 με αναβαθμισμένο εγκέφαλο και νέο σύστημα εισαγωγής – εξαγωγής. Συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων και ξεχωρίζει για την οικονομία του, καθώς η μέση κατανάλωση που μετρήθηκε ήταν 3,5 λίτρα/100 χλμ., τιμή αντίστοιχη με scooter 300 κυβικών. Ο ήχος της εξάτμισης είναι μπάσος και ταιριάζει με τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, ενώ οι κραδασμοί είναι περιορισμένοι, επιτρέποντας πιο άνετα ταξίδια.
Τροχοί 19 ιντσών εμπρός και 18 πίσω με ελαστικά Maxxis Promaxx
Το Imperiale 400 βασίζεται σε ατσάλινο πλαίσιο με τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Οι μεγάλοι τροχοί 19 και 18 ιντσών με ελαστικά Maxxis Promaxx προσφέρουν σταθερότητα και σιγουριά, περνώντας με ευκολία πάνω από κακοτεχνίες του δρόμου. Η ανάρτηση έχει σχετικά σφιχτή αίσθηση στις εγκάρσιες ανωμαλίες, όμως η μαλακή σέλα ισορροπεί την εμπειρία. Στην πέδηση, το εμπρός φρένο με δίσκο 300 χιλιοστών είναι προοδευτικό, ενώ το πίσω δισκόφρενο των 240 χιλιοστών εμφανίζεται πιο άμεσο, με το ABS να επεμβαίνει διακριτικά όταν χρειαστεί. Με βάρος 205 κιλά και 12 λίτρα ρεζερβουάρ, η μοτοσυκλέτα απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα καθημερινό μέσο με ρετρό χαρακτήρα και χαλαρή οδηγική φιλοσοφία.