Benelli BKX 300: Η επίθεση της Benelli και στα μικρά Adventure

Benelli BKX 300: Η επίθεση της Benelli και στα μικρά Adventure

- Σχεδιασμένο στο Pesaro, με επιθετική, φουτουριστική εμφάνιση.
- Κινητήρας 300cc που αποδίδει 29,2 ίππους.
- Ανεστραμμένο πιρούνι με μεγάλη διαδρομή και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ.
- Οθόνη LCD, θύρα USB και full LED φωτισμός.

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

Σχεδιασμένο στο Pesaro, με επιθετική, φουτουριστική εμφάνιση

Το σχεδιαστικό κέντρο της Benelli στο Pesaro της Ιταλίας έχει «πάρει φωτιά» τα τελευταία χρόνια και φέτος στην EICMA είδαμε μια πληθώρα μοντέλων που η ιστορική εταιρεία θα κυκλοφορήσει το επόμενο διάστημα. Ένα από αυτά που έκλεψε τις εντυπώσεις ήταν το BKX 300, ένα μικρό Adventure που θα καλεστεί να παίξει μπάλα σε μια δύσκολη και απαιτητική κατηγορία. Σίγουρα όμως ξεχωρίζει αμέσως εμφανισιακά, καθώς ενώ  οι  περισσότεροι ανταγωνιστές της αντλούν σχεδιαστική έμπνευση από το παρελθόν, η Benelli κοιτάει στο μέλλον, με τις επιθετικές, κοφτές, μινιμαλιστικές  γραμμές να κάνουν το BKX 300 να μην μοιάζει με καμία άλλη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας.

Κινητήρας 300cc που αποδίδει 29,2 ίππους

Στην καρδιά του χτυπάει ένας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας  292,4cc με διπλό εκκεντροφόρο άξονα, ο οποίος προήλθε από τον κινητήρα που βρίσκουμε στα Leoncino 250 και TRK 250. Εδώ όμως έχουμε αυξημένη διάμετρο των εμβόλων στα 78mm, η οποία αύξησε τον κυβισμό και ανέβασε την ιπποδύναμη στους 29,2 ίππους στις 9.000 σ.α.λ., μια απόδοση που βρίσκεται στο πάνω άκρο στης συγκεκριμένης κατηγορίας. Συμβατός με τις προδιαγραφές Euro5+ και με υγρό συμπλέκτη, αυτός ο κινητήρας συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο και η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα, ενώ ένας νέος αντικραδασμικός άξονας έχει στόχο την περαιτέρω μείωση των ανεπιθύμητων κραδασμών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ανεστραμμένο πιρούνι με μεγάλη διαδρομή και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, τύπου Trellis, ενώ στα περιφερειακά η Benelli ήξερε ότι θα έπρεπε να ρίξει βάρος στις αναρτήσεις. Εξού  και η επιλογή του ανεστραμμένου μπροστινού πιρουνιού, διαμέτρου 41mm με μεγάλη διαδρομή 180mm για καλύτερη απόδοση στο χώμα. Την ίδια διαδρομή ακολουθεί και η πίσω ανάρτηση, που αποτελείται από ένα ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ, το οποίο συνεργάζεται με ατσάλινο ψαλίδι. Το σταμάτημα της BKX 300 αναλαμβάνει ένας πλευστός δίσκος 280mm με τετραπίστονη δαγκάνα και ένας δίσκος 240mm με πλευστή μονοπίστονη δαγκάνα, με υποβοήθηση ABS.

Οθόνη LCD, θύρα USB και full LED φωτισμός

Πέραν όμως των περιφερειακών, η Benelli έδωσε για άλλη μια φορά βάση στον εξοπλισμό, παρότι μιλάμε για ένα μοντέλο «μικρής» κατηγορίας. Έτσι το BKX 300 εξοπλίζεται με οθόνη LCD, ενώ υπάρχει και θύρα USB για την φόρτιση των συσκευών του αναβάτη. Ο φωτισμός είναι φουλ LED, ενώ το ντεπόζιτο έχει χωρητικότητα 13 λίτρων, με ένα συνολικό βάρος στα 165 κιλά.