Η σχεδιαστική πρόταση του Iago Vallino

Η σχεδιαστική πρόταση του Iago Vallino

Η σχεδιαστική πρόταση του Iago Vallino

Η σχεδιαστική πρόταση του Iago Vallino

BMW sidecar concept: Και ρετρό, και ηλεκτροκίνητο!

Πόσο ταιριαστή είναι η εικόνα ενός sidecar με την φιλοσοφία της ηλεκτροκίνησης; Το συγκεκριμένο μοντέλο δείχνει μια άλλη ιδέα για το όχημα του μέλλοντος. Δείτε περισσότερα.

Είναι γενικά αποδεκτό, ότι βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή της σχεδιαστικής εξέλιξης των ηλεκτροκίνητων δικύκλων και οι ιδέες είναι ακόμα πολύ διαφορετικές μεταξύ τους. Πως θα σας φαινόταν λοιπόν μία ηλεκτροκίνητη… sidecar; Αυτή η μοτοσυκλέτα είναι η δημιουργία του σπουδαστή σχεδίασης Iago Valino, αποτελώντας μια διασταύρωση πολλών στοιχείων σε ένα όχημα, φέροντας το βαρύ όνομα της BMW. 
 
Γιατί όμως, ηλεκτρικό KAI sidecar; Πολύ απλά, γιατί ο Valino ενσωμάτωσε μια ακόμη μπαταρία στο «καλάθι», προφανώς αυξάνοντας την αυτονομία του και τις δυνατότητες του οχήματος εντός και εκτός δρόμου. Οι off-road διαθέσεις της δημιουργίας είναι εμφανέστατες, με ελαστικά παντός τερέν, ειδικά LED φώτα στο αμαξίδιο-μπαταρία και πρόβλεψη για τοποθέτηση εργαλείων και φορτίου σε αυτό, χωρίς ο αναβάτης-οδηγός να επιβαρύνεται χωροταξικά. Φυσικά, το καλάθι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την μεταφορά επιπλέον επιβάτη, όπως και στα παραδοσιακά sidecars.
 
Στυλιστικά, ο Valino χρησιμοποίησε πολλά από τα στοιχεία που η BMW έχει ενσωματώσει στα concept ηλεκτρικά μοντέλα της, όπως πχ οι χαρακτηριστικές γρίλιες για την ψύξη των ηλεκτρικών συστημάτων στο κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας. Η μετάδοση της κίνησης είναι με άξονα, ακόμη μία χαρακτηριστική BMW λεπτομέρεια, ενώ το εμπρός μέρος θυμίζει τα K μοντέλα με το σύστημα ανάρτησης Duolever. Τώρα, όσον αφορά την εργονομία… με βάση αυτά που βλέπουμε, οι σχεδιαστικές ασκήσεις είναι πάντα «παράξενες», για να το θέσουμε απλά. Ωστόσο, είναι σαφές ότι οι ιδέες για την ηλεκτροκίνηση εξελίσσονται και σύντομα θα δούμε πολλά περισσότερα, και από τους κατασκευαστές.