Φρένα της Brembo εξοπλίζουν τα μοντέλα.

Οι διαδρομές της ανάρτησης είναι μεγαλύτερες στο F900XR προσθέτοντας ένα adventure χαρακτηριστικό.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Τα δύο 900αρια είναι κατασκευασμένα πάνω σε γερές βάσεις.  Το ατσάλινο monocoque πλαίσιο τύπου γέφυρας που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του, παρέχει αυξημένη ακαμψία στρέψης και σταθερότητα. Για τις ανάγκες του XR και του R,  έχει τροποποιηθεί με μικρότερο μεταξόνιο και με διαφορετική γωνιά τιμονιού. Το επίσης ατσάλινο υποπλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί ειδικά για τα δύο μοντέλα. Είναι πιο λεπτό και διατηρεί το ύψος της σέλας σε χαμηλά επίπεδα. Το ρεζερβουάρ είναι κατασκευασμένο από πλαστικό, για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα παραγωγής και μπορεί να αποθηκεύσει 15,5 λίτρα καυσίμου στην περίπτωση του XR και 13 λίτρα εφόσον μιλάμε για το R. Στο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι εδράζει ένα monoshock αμορτισέρ με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη λειτουργία  της προφόρτισης ελατηρίου και της απόσβεσης επαναφοράς μέσω του Dynamic ESA, ενώ μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών. Το ψηλότερο XR έχει διαδρομή ανάρτησης 170 χιλιοστά μπροστά και 172 χιλιοστά πίσω με το R να έχει 135 και 142 χιλιοστά αντίστοιχα. Τα δύο μοντέλα μοιράζονται επίσης και το ίδιο σύστημα πέδησης,  το οποίο αποτελείται από πλευστούς δίσκους 320 χιλιοστών  με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo μπροστά και ένα δίσκο 265 χιλιοστών με πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ