Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

Το eParkourer έχει κτιστεί γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς με τη ζυγαριά να σταματά στα 132 κιλά με τοποθετημένες τις δυο μπαταρίες. Συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών και μονό αμορτισέρ που εδράζεται στο αλουμινένιο ψαλίδι χωρίς μοχλικό. Οι εντυπωσιακής σχεδίασης αλουμινένιες ζάντες των 14 ιντσών φορούν σχετικά φαρδιά ελαστικά διαστάσεων 120/80-14 και 150/70-14 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Στον τομέα των φρένων έχουμε δίσκο 239 χιλ. με δαγκάνα δυο εμβόλων εμπρός και δίσκο 220 χιλ. πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα, ενώ οι μανέτες είναι ρυθμιζόμενες. Το ABS επεμβαίνει μόνο στον εμπρός τροχό με τους ανθρώπους της BMW να υιοθετούν αυτή τη λύση με στόχο να κάνουν πιο παιχνιδιάρικο το CE 02.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1BMW CE 02 - Αποστολή Πορτογαλία
Σελίδα 2Εμφάνιση
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία
Σελίδα 5Εκδόσεις - Εξοπλισμός
Σελίδα 6Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 7Πρώτη επαφή
Σελίδα 8Συμπέρασμα
Σελίδα 9Τεχνικά χαρακτηριστικά