• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα σχέδια της Aprilia, που δημοσιεύθηκαν για το νέο τρίτροχο.

Τα σχέδια της Aprilia, που δημοσιεύθηκαν για το νέο τρίτροχο.

Aprilia: Στα σκαριά το τρίτροχο Mana!

 

Στην αρένα των τρίτροχων μοτοσυκλετών επιδόσεων θέλει να μπει η Aprilia, όπως φανερώνουν σχέδια της που κατατέθηκαν προς κατοχύρωση τις προηγούμενες ώρες. Δείτε τι γνωρίζουμε.

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

Μπορεί η Piaggio να έθεσε τις βάσεις για τις τρίτροχες μοτοσυκλέτες, το 2006, με το πασίγνωστο πλέον MP3 και το σύστημα ανάρτησης αρθρωτού παραλληλογράμμου,  όμως η είσοδος και άλλων εταιρειών στον χώρο έδειξε ότι ο ιταλικός γίγαντας δημιούργησε μια νέα κατηγορία και φιλοσοφία οχήματος. Με μοντέλα όπως το Yamaha Niken να συνδυάζουν τις επιδόσεις με το έξτρα κράτημα του τρίτου τροχού, φαίνεται τώρα πως και η Aprilia θα μπει στο παιχνίδι.
 
Πιο συγκεκριμένα, το βρετανικό Motorcycle News δημοσίευσε κάποιες εικόνες πριν λίγες ώρες, που δείχνουν ένα Aprilia Mana 850, εξοπλισμένο με σύστημα διπλού τροχού εμπρός. Για όσους δεν γνωρίζουν, το Mana 850 ήταν ένα νεωτεριστικό μοντέλο για την Aprilia, που έφερε ημιαυτόματο κιβώτιο και καταργούσε την μανέτα του συμπλέκτη, με τον αναβάτη να μπορεί να την οδηγεί σαν scooter. Ας δούμε όμως τι έχει ετοιμάσει η Aprilia εδώ.
 
Στα σχέδια που δημοσιεύθηκαν, το σύστημα των δύο τροχών είναι προφανές στο εμπρός μέρος της Aprilia. Και πάλι, οι δύο οριζόντιοι βραχίονες του συστήματος αρθρωτού παραλληλογράμμου, σήμα κατατεθέν του, βρίσκονται στην θέση τους εξασφαλίζοντας ότι το όχημα μπορεί να γέρνει στις στροφές σαν κανονική μοτοσυκλέτα. Μια σημαντική διαφορά ωστόσο, διακρίνεται στην κάτοψη, όσον αφορά την ανάρτηση των δύο εμπρός τροχών: Τα «γόνατα» στα οποία στηρίζονται είναι μεγαλύτερα και σαφώς ισχυρότερα, ενώ ίσα που διακρίνεται η χρήση ψαλιδιού για τον κάθε τροχό, με ξεχωριστό μονό αμορτισέρ. Η λεπτομέρειεα αυτή διαφοροποιεί σημαντικά το σύστημα, τόσο από το Niken όσο και από τα MP3 και μάλιστα αναφέρεται ως «ανώτερο» τους, στις πατέντες.


 
Υιοθετώντας ένα τέτοιο σύστημα, η Aprilia μπορεί να πετύχει τα εξής: Αρχικά, μια ισχυρότερη εμπρός ανάρτηση με προφανή οφέλη στην οδηγική συμπεριφορά και την αντοχή στις απαιτούμενες δυνάμεις. Ακόμα, με την χρήση ψαλιδιών στην ανάρτηση, η Aprilia μπορεί να προσαρμόσει όπως ακριβώς θέλει, την κίνηση των τροχών στις επιταχύνσεις, επιβραδύνσεις, στροφές και κακοτεχνίες, πετυχαίνοντας το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα.

Φυσικά ένα τέτοιο νέο μοντέλο θα αργήσει αρκετά να εμφανιστεί (μην το περιμένετε δηλαδή του χρόνου, που λέει ο λόγος), ενώ δεν αποκλείεται ακόμη και να μην εμφανιστεί καθόλου, με την Aprilia απλώς να προστατεύει την εφεύρεση της με την κατοχύρωση. Μείνετε συντονισμένοι... 

(Φωτό: MotorcycleNews)