Aprilia SR GT: Adventure scooter με ψηλές αναρτήσεις και ελαστικά διπλής χρήσης

Aprilia SR GT: Adventure scooter με ψηλές αναρτήσεις και ελαστικά διπλής χρήσης

Aprilia SR GT: Adventure scooter με ψηλές αναρτήσεις και ελαστικά διπλής χρήσης

Aprilia SR GT: Adventure scooter με ψηλές αναρτήσεις και ελαστικά διπλής χρήσης

Aprilia SR GT: Adventure scooter με ψηλές αναρτήσεις και ελαστικά διπλής χρήσης

Aprilia SR GT: Adventure scooter με ψηλές αναρτήσεις και ελαστικά διπλής χρήσης

Aprilia SR GT: Adventure scooter με ψηλές αναρτήσεις και ελαστικά διπλής χρήσης

  • Aprilia SR GT: Adventure scooter με ψηλές αναρτήσεις και ελαστικά διπλής χρήσης
  • Aprilia SR GT: Adventure scooter με ψηλές αναρτήσεις και ελαστικά διπλής χρήσης
  • Aprilia SR GT: Adventure scooter με ψηλές αναρτήσεις και ελαστικά διπλής χρήσης
  • Aprilia SR GT: Adventure scooter με ψηλές αναρτήσεις και ελαστικά διπλής χρήσης
  • Aprilia SR GT: Adventure scooter με ψηλές αναρτήσεις και ελαστικά διπλής χρήσης
  • Aprilia SR GT: Adventure scooter με ψηλές αναρτήσεις και ελαστικά διπλής χρήσης
  • Aprilia SR GT: Adventure scooter με ψηλές αναρτήσεις και ελαστικά διπλής χρήσης

Aprilia SR GT: Adventure scooter με ψηλές αναρτήσεις και ελαστικά διπλής χρήσης

Το νέο Aprilia SR GT με κινητήρες 125 και 200 κυβικών, έρχεται με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, ελαστικά διπλής χρήσης και σκληροτράχηλη σχεδίαση και πετυχαίνει τον ιδανικό συνδυασμό καθημερινής μετακίνησης και περιπέτειας.

Η Aprilia παρουσίασε το πρώτο urban adventure scooter με την ονομασία SR GT, διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις 125 και 200 κυβικών. Και οι δύο κινητήρες είναι της οικογενείας i-get  υγρόψυκτοι, Euro 5 προδιαγραφών με τετραβάλβιδη κεφαλή. Στην έκδοση των  125 κυβικών, η  ισχύς ανέρχεται στους 14,95 ίππους στις 8.750σαλ με μέγιστη ροπή 16,5ΝΜ στις 6500σαλ, ενώ ο νέος μονοκύλινδρος των 174 κυβικών φτάνει τους 17,97 ίππους στις 8.500σαλ με τη μέγιστη ροπή των 16.5ΝΜ να αποδίδεται στις 7.000σαλ. Συγκεκριμένα το νέο 200αρι μοτέρ υιοθετεί τη λύση του αλουμινένιου κυλίνδρου με επίστρωση Nikasil, ενώ νέο είναι το πιστόνι και η κυλινδροκεφαλή.  Για την καλύτερη διαχείριση της αυξημένης απόδοσης χρησιμοποιείται πλέον νέο σύστημα ψύξης καθώς και μεγαλύτερος συμπλέκτης.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Ολόκληρη η γκάμα των SR GT εξοπλίζεται με σύστημα Start-Stop με την ονομασία RISS (Regulator Inverter Start & Stop System), το οποίο αντικαθιστά την παραδοσιακή ηλεκτρική μίζα με ένα brushless ηλεκτρικό μοτέρ και πετυχαίνει σύμφωνα με την Aprilia καταναλώσεις της τάξης των 2.5 λ/100 στο 125 και 2,6 λ/100χλμ. στο 200 και αυτονομίες κοντά στα 350 χιλιόμετρα από 9-λιτρο ρεζερβουάρ.

Το ατσάλινο πλαίσιο σωληνωτής διάταξης συνδυάζεται με αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής ειδικά σχεδιασμένες για τα μοντέλα αυτά. Μπροστά συναντάμε ένα πιρούνι 33 χιλιοστών της Showa με διαδρομή 122 χιλιοστών, ενώ πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας με διαδρομή 1023 χιλιοστών και δυνατότητα προφόρτισης του ελατηρίου σε 5 θέσεις. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα δίσκο 260 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα μπροστά και ένα δίσκο 220 χιλιοστών πίσω, επίσης τύπου μαργαρίτα στις εκδόσεις Sport. Οι τροχοί των 14 ιντσών και 13 ιντσών φιλοξενούν ελαστικά σε διαστάσεις 110/80 και 130/70 αντίστοιχα. Η ζυγαριά δείχνει 144 κιλά πλήρες υγρών για το 125 και 148 στην περίπτωση του 200. Η απόσταση των 175 χιλιοστών από το έδαφος καθιστά το SR  κατάλληλο για εκτός δρόμου περιπέτειες, ενώ η GT καταγωγή του επιτρέπει την τοποθέτηση ενός full face κράνος στο χώρο των 25 λίτρων κάτω από τη σέλα.

Η πλατφόρμα Aprilia Mia Connectivity-διαθέσιμη ως εξτρά- δίνει τη δυνατότητα συνδεσιμότητας με το κινητό μέσω Bluetooth για απεικόνιση ειδοποιήσεων, εισερχόμενων κλήσεων και μηνυμάτων στην LCD οθόνη οργάνων.
 
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »