net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Απίθανο Wunderlich Scrambler 156 ίππων!

Η γερμανική Wunderlich που ειδικεύεται στη δημιουργία αξεσουάρ και ταξιδιωτικού εξοπλισμού για τα μοντέλα της BMW πήρε το καινούριο R 1200 GS και το έκανε αγνώριστο! Δείτε το βίντεο.

 
Οι Βαυαροί βελτιωτές, που έχουν παρουσιάσει πολλά εντυπωσιακά concept στο παρελθόν, συνεργάστηκαν με την επίσης γερμανικό οίκο (μηχανικών) βελτιώσεων Sport-Evolution και έφτιαξαν ένα συναρπαστικό «Back to basics» scrambler που ελάχιστη σχέση έχει με το μοντέλο που χρησιμοποιήθηκε ως βάση, το νέο μερικώς υγρόψυκτο R1200 GS. Τα δύο ψυγεία του κινητήρα έγιναν ένα, το ρεζερβουάρ μαζί με τα περιφερειακά πλαστικά και μεταλλικά μέρη εξαφανίστηκαν και τη θέση τους πήραν ένα μικρό μασκάκι, ένας νέος προβολέας και ένα νέο ρεζερβουάρ που ταιριάζει απόλυτα με την αισθητική της «νέας» μοτοσικλέτας.

Το scrambler της Wunderlich (High Performance Scrambler είναι το πλήρες όνομά του) σουζάρει για πλάκα, έχει ελαφρώσει σημαντικά σε σχέση με το mega on-off της BMW και δείχνει απόλυτα ικανό να προσφέρει απολαυστικές βόλτες στον αναβάτη του τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

Η μεταμόρφωση ξεκίνησε λίγο μετά την παρουσίαση της γερμανικής μοτοσικλέτας και δεν έμεινε μόνο στα περιφερειακά και τη βελτίωση του μοτέρ αλλά προχώρησε και στο πλαίσιο. Από αυτό αφαιρέθηκε το Telelever και ο λαιμός και τοποθετήθηκε ένα συμβατικό πιρούνι που έχει εξελιχθεί από τον ίδιο τον γερμανικό οίκο. Η μονή εξάτμιση έχει επίσης αλλαχθεί με δύο τελικά τα οποία βγαίνουν ψηλά, δεξιά και αριστερά από την επίσης νέα σέλα που μοιάζει και πολύ αναπαυτική. Αυτή δεν ήταν η μόνη αλλαγή για το μοτέρ. Πέρα από το ένα πλέον ψυγείο, τοποθετήθηκαν νέοι εκκεντροφόροι, σφυρήλατες μπιέλες και έμβολα ενώ αναθεωρήθηκαν και οι κυλινδροκεφαλές. Οι πεταλούδες του ψεκασμού είναι επίσης νέες όπως και τα φίλτρα-χοάνες που αντικατέστησαν το φιλτροκούτι. Από τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά, όπως επισημαίνεται και στο site της Sport-Evolution, έμειναν «μόνο τα απολύτως απαραίτητα». Νέοι και ελαφρύτεροι είναι και οι τροχοί και από ό,τι φαίνεται το μόνο που έμεινε ανέγγιχτο είναι το Paralever με το αμορτισέρ να έχει, ωστόσο, αντικατασταθεί από ένα Ohlins. Απλά φανταστικό και ολοκληρωμένο, όσον αφορά τη μετατροπή, το project των δύο γερμανικών εταιριών.

 

SPECIAL ??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ