BMW R 1250 GS & BMW R 1250 GS Adventure – Ο θρύλος και ο περιπετειώδης

    Οι μύθοι γίνονται, δεν γεννιούνται. Η R 1250 GS αποτελεί έμβλημα δεκαετιών και γνωρίζουμε γιατί: έξοχος σχεδιασμός, επιπρόσθετος εξοπλισμός και απεριόριστη δίψα για περιπέτεια.

    Με την BMW R 1250 Adventure κανένας προορισμός δεν είναι τόσο μακριά – οι νέες και βέλτιωμένες προδιαγραφές για την ακόμα καλύτερη άνεση, για ακόμα πιο απολαυστικά ταξίδια.
     
    Το μηχανολογικό υπόβαθρο των μοντέλων παραμένει το ίδιο και στην καρδιά τους χτυπά ο δικύλινδρος Boxer των 1.254 κ.εκ., αποδίδοντας 136 ίππους. Ο κινητήρας συμμορφώνεται κανονικά, με τις Euro5 προδιαγραφές ρύπων και εξοπλίζεται με την τεχνολογία ShiftCam, που μεταβάλλει το χρονισμό και το βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.
     
    Στον βασικό εξοπλισμό, η GS φέρει πλέον το Traction Control (DTC) και μια νέα χαρτογράφηση απόδοσης «Eco» , αλλά και το σύστημα πέδησης με Integral ABS Pro που συνεργάζεται με το εκάστοτε επιλεγμένο Riding Mode. Στον έξτρα εξοπλισμό, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει τις «Pro» χαρτογραφήσεις, που παραμετροποιούνται από τον ίδιο, αλλά και την ρύθμιση φρένου κινητήρα. Στον προαιρετικό εξοπλισμό, προστίθεται επίσης το σύστημα Hill Start Control Pro, το οποίο υποβοηθά τόσο την στάση, όσο και την εκκίνηση κατά την διάσχιση ανωφερειών και έντονων κλίσεων.   
     
    Βασικός εξοπλισμός πλέον είναι τα νέα, πλήρως προσαρμόσιμα LED φωτιστικά σώματα, που στρέφονται στο εσωτερικό της στροφής βελτιώνοντας την ορατότητα. Νέα είναι και τα πίσω φλας, τα οποία είναι τεχνολογίας LED και αλλάζουν χρώμα, επιτρέποντας τον φωτισμό τόσο σε πορτοκαλί (φλας) όσο και σε κόκκινο (φώτα φρένου). Στον έξτρα εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται επίσης επιλογή θερμαινόμενης σέλας για αναβάτη και συνεπιβάτη και κιτ ανύψωσης τιμονιού κατά 30 χιλιοστά.

    Απαράλλαχτη είναι η κατάσταση και στον τομέα του πλαισίου. Μια ατσάλινη κατασκευή δύο τμημάτων με τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο της, προσφέρει αυξημένη ακαμψία και ευκολία στο χειρισμό. Οι πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις είναι σκέτη απόλαυση, αφού προσαρμόζονται ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείς, ώστε να πετύχουν την μέγιστη πρόσφυση και σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες. Με βάση επιπρόσθετες παραμέτρους, ανιχνεύονται καταστάσεις οδήγησης όπως συμπίεση, επιτάχυνση και επιβράδυνση και αυτές ενσωματώνονται στην προσαρμογή των δυνάμεων απόσβεσης, τόσο στο οπίσθιο αμορτισέρ Paralever, όσο και στον έλεγχο του εμπρός τροχού με Telelever. Η διαδρομή παραμένει στα 210 και 220 χιλιοστά για εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
     
    Στα φρένα έχουμε δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων με δίσκους 305 χιλιοστών στον εμπρός τροχό και διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 267 χιλιοστών πίσω. Το ABS Pro ρυθμίζει την ευαισθησία του ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας και προσφέρει επιπρόσθετη ασφάλεια σε ολισθηρό οδόστρωμα, ή αν χρειαστεί να κάνετε απότομους ελιγμούς μέσα στη στροφή.  Παρέχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης. Επιπρόσθετα, με το σύστημα Dynamic Brake Control, μειώνεται η ισχύς του κινητήρα όταν εντοπιστεί απότομο φρενάρισμα. 
     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • iraklis

      το οτι δεν εχετε γραψει για το μηχανικο του μερος και για το που κατασκευαζετε και με τι υλικα αυτο μηπως λεει κατι?

        6