BMW G 310 GS URBAN – Ο εξερευνητής

    Είναι στιγμή να ανακαλύψεις την αστική ζούγκλα. Η BMW G 310 GS αποτελεί την τέλεια συντροφιά σου για αξέχαστες εκδρομές στη γύρω περιοχή.

    Η G 310 GS συμμορφώνεται πλήρως με τις προδιαγραφές ρύπων Euro5, αποδίδοντας 34 ίππους και 2,9 kgm ροπής, στις 9.500 και 7.500 στροφές αντίστοιχα. Για το 2021, το σύστημα ελέγχου του κινητήρα εξοπλίζεται πλέον με ηλεκτρονικό γκάζι στο γκριπ και πιο «ευαίσθητη» απόκριση γκαζιού. Ακόμα, περιλαμβάνεται σύστημα αυτόματου boost στο ρελαντί, που ενεργοποιείται κατά την εκκίνηση του κινητήρα ώστε να αποφευχθεί τυχόν ξαφνικά «σβησίματα». Νέος είναι και ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης, που μειώνει την απαιτούμενη δύναμη στην μανέτα και μειώνει την ολίσθηση του πίσω τροχού, στα έντονα κατεβάσματα.
     
    Το πλαίσιο-υποπλαίσιο  αποτελείται από ατσάλινο χωροδικτύωμα, ενώ το αλουμινένιο ψαλίδι, χάρη στην τοποθέτηση του κινητήρα μπροστά, είναι ιδιαίτερα μακρύ (650χιλ) συμβάλλοντας στη σταθερότητα χωρίς να μεγαλώσει το μεταξόνιο και να χαθεί η ευελιξία. Το αντεστραμμένο πιρούνι 41 χιλ έχει διαδρομή 180 χιλ, όσο και το πίσω αμορτισέρ που εδράζεται χωρίς μοχλικό στο ψαλίδι και έχει ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Στον τομέα τον φρένων, τον μπροστινό 19άρη τροχό σταματά μια ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα της Bybre με δίσκο 300χιλ ενώ πίσω συναντάμε μια μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρίας με δίσκο 240χιλ. Από τον βασικό εξοπλισμό δεν λείπει το ABS, το οποίο παρέχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης  κατ επιλογή.
     
    Για το μοντέλο του 2021, το εμπρός φωτιστικό σώμα αναβαθμίζεται σε ένα νέο, τεχνολογίας LED, όπως επίσης και τα φλας, ενώ η στήριξη του προβολέα είναι νέα για αδιατάρακτο φωτισμό από τους κραδασμούς. Οι μανέτες συμπλέκτη και εμπρός φρένου του μοντέλου είναι πλέον ρυθμιζόμενες σε 4 θέσεις, για πιο εύκολη χρήση από αναβάτες με μικρότερα χέρια, όπως χαρακτηριστικά λέει η BMW.
     
    Ακόμα, η σχεδίαση του μοντέλου έχει υποστεί φρεσκάρισμα στα σημεία, ενώ 3 νέοι χρωματικοί συνδυασμοί ανακοινώθηκαν. Κοινό στοιχείο στους 3 συνδυασμούς, τα πλαϊνά καπάκια του κινητήρα που βάφονται σε μεταλλική απόχρωση τιτανίου. Από τους νέους χρωματικούς συνδυασμούς μάλιστα, ο ένας συνδυάζει το μαύρο και το κίτρινο χρώμα στο πνεύμα της επετείου των 40 χρόνων για τις μοτοσυκλέτες GS, ενώ το κόκκινο πλαίσιο ξεχωρίζει στον χρωματικό συνδυασμό του μπλε-μαύρου και ανοιχτού γκρι.   
     
     
     
     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • iraklis

      το οτι δεν εχετε γραψει για το μηχανικο του μερος και για το που κατασκευαζετε και με τι υλικα αυτο μηπως λεει κατι?

        6