Πληθαίνουν οι φήμες που θέλουν την ιαπωνική εταιρία να ετοιμάζει ένα νέο scooter στα 400 κ.εκ. Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά λέει ο σοφός λαός και μάλλον δεν έχει άδικο στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Οι φήμες για την άφιξη ενός νέου scooter σε αυτό τον κυβισμό έχουν ξεκινήσει εδώ και κάποιο καιρό τόσο από Γαλλία όσο και Ιταλία, παρά το γεγονός ότι από την πλευρά των Ιαπώνων επικρατεί σιγή ισχύος. Μάλιστα οι φήμες κάνουν λόγο για αποκάλυψη του μοντέλου μέσα στους επόμενους δύο μήνες! Αν είναι έτσι, τότε έχουμε να κάνουμε με ένα πολύ καλά κρυμμένο μυστικό που φανερώνει ένα πολύ σημαντικό project για την Yamaha.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη πάντως αποτελεί μια λογική κίνηση για την ιαπωνική εταιρία, ειδικά να λάβει κανείς υπόψη του την εικόνα που επικρατεί στην γκάμα της και ακόμη περισσότερο σε αυτή την κατηγορία κυβισμού.
Η Yamaha ήταν από τις ελάχιστες εταιρίες που δεν μπήκαν στο κυνήγι του κυβισμού των μεσαίων scooter. Έτσι, τόσο το ΧΜΑΧ όσο και το X-City (βασίζεται στο πρώτο) παρέμειναν στα 250 κ.εκ., ίσως και γιατί το πολύ καλό μοτέρ που χρησιμοποιούν δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα με τις εκπομπές ρύπων. Οπότε και δεν χρειάζεται τα έξτρα κ.εκ. που θα αντιστάθμιζάν το επιπλέον «φίμωμά» του.
Για εκείνους που θέλουν κάτι παραπάνω από πλευράς απόδοσης και δυνατοτήτων στην γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας υπάρχει φυσικά το Majesty 400. Ένα ολοκληρωμένο και ικανότατο mega GT scooter, το οποίο όμως έχει σχετικά υψηλή τιμή (7.390 ευρώ) και έχει μείνει λίγο πίσω σε σχέση με τα νέα μοντέλα του ανταγωνισμού (βλέπε π.χ. τo Piaggio X10).
Οι πληροφορίες λοιπόν, κάνουν λόγο για ένα νέο scooter με τιμή που δεν θα ξεπερνά τα 6.000 ευρώ, τουλάχιστον στις ευρωπαϊκές αγορές και συγκεκριμένα για την έκδοση με το ABS. Παράλληλα όλοι μιλούν για μοντέλο της οικογένειας XMAX , που σημαίνει ότι θα είναι μονοκύλινδρο και αισθητικά θα υιοθετεί τις γραμμές του «250». Λογικό ακούγεται αυτό, αφού αν μιλούσαμε για ΤΜΑΧ 400 η τιμή του θα πλησίαζε σίγουρα τα 10.000 ευρώ.
Επίσης γίνεται λόγος και για το βάρος του scooter που αναμένεται στα 200 κιλά πλήρες υγρών, έναντι των 221 του Majesty. Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που αν ισχύει τότε μάλλον έχουμε να κάνουμε με ένα εντελώς νέο μοντέλο με ολοκαίνουριο πλαίσιο και μοτέρ (και σχεδίαση φυσικά), αλλιώς δεν υπάρχει άλλος τρόπος για τόσο δραματική μείωση του βάρους αλλά και στην τελική του τιμή.
Μένει να δούμε, σχετικά άμεσα, από ό,τι φαίνεται, αν όλα τα παραπάνω είναι πραγματικότητα ή απλά φήμες. Είναι γνωστό πάντως πως η Yamaha έχει φουλάρει τις μηχανές και εξελίσσει μοντέλα παράλληλα σε αρκετές κατηγορίες, όπως είδαμε πρόσφατα και με τις κατασκοπικές φωτογραφίες του επόμενου R1.