Σύμφωνα με τη Yamaha, ο νέος κινητήρας αφορά στο μέλλον της εταιρείας. Τεχνολογικά εξελιγμένος, αξιοποιεί την τεχνολογία crossplane, την οποία πρωτογνωρίσαμε στο αγωνιστικό Μ1, αλλά και στο R1, το 2009. Τα δύο αυτά μοντέλα παρουσίαζαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην αρχιτεκτονική του κινητήρα τους και, συγκεκριμένα, στο στρόφαλο. Τα αντίβαρά του είναι τοποθετημένα σε σχήμα σταυρού, δηλαδή διαμετρικά αντίθετα, ώστε το καθένα από αυτά να αναιρεί την αδράνεια του άλλου. Οι καύσεις, επίσης, στους κυλίνδρους είναι ασύμμετρες, με σκοπό τη συνολική βελτίωση της απόδοσης, της αίσθησης και της ευαισθησίας στο δεξί άκρο του οδηγού.
Η εν λόγω τεχνολογία έφερε τα πάνω-κάτω στην κατηγορία και η Yamaha δε θα μπορούσε παρά να τη χρησιμοποιήσει σε αυτό το project που αφορά στο μέλλον της. Σε συνδυασμό, μάλιστα, με τα οφέλη που προσφέρει ένας κινητήρας τριών κυλίνδρων, το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα εντυπωσιακό. Άλλωστε, η τεχνολογία crossplane έχει ως βασικό σκοπό την εξαφάνιση της ροπής αδράνειας, με σκοπό να παράγει «καθαρή» ροπή, η οποία αποτελεί και τη βάση της λειτουργίας του νέου τρικύλινδρου κινητήρα.
Οι δυνατότητες που προσφέρει το νέο αυτό κινητήριο σύνολο, σύμφωνα με τη Yamaha, είναι πολλές. Τα οφέλη ενός δικύλινδρου κι ενός τετρακύλινδρου κινητήρα συνδυάζονται σε ένα ελαφρύ και μικρών διαστάσεων σύνολο, το οποίο χρησιμοποιεί τεχνολογίες που έχουν ωφελήσει τη Yamaha.
Φυσικά, είναι πολύ νωρίς ακόμη για να μπορούμε με ασφάλεια να υποθέσουμε τα σχέδια της Yamaha για τον εν λόγω κινητήρα. Σίγουρα θα βρεθεί στην καρδιά μιας sport μοτοσικλέτας (τουλάχιστον αρχικά), ωστόσο, δεν αποκλείεται να τον δούμε και σε μοντέλα δρόμου.
Βάζεις τιμή στο κεφάλι σου, «ηλίθιε»;
KTM 390 Adventure X + R: Με Cornering ABS, TC και MTC μόνο “Entry level” δεν τα λες
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr