LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας, μια BMW προηγείται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα SBK, με τον Marco Melandri! 33 You Rock!

Ο Marco Melandri ανατρέπει τα προγνωστικά, ανεβάζοντας απόδοση, και εκθρονίζοντας από την κορυφή τον Max Biaggi.

Ο Tom Sykes με την Kawasaki βρίσκεται σε μεγάλη φόρμα, και όλα παίζονται για το πρωτάθλημα, μεταξύ εκείνου, του Melandri και του Biaggi.

Στον πρώτο βάθρο, ο Melandri αν και πρώτος δεν χαίρεται καθόλου που ο Laverty έκλεισε το γκάζι για να αφήσει τον Biaggi να βγει τρίτος.

Στο δεύτερο βάθρο, ο Marco έχει σαφώς ανεβασμένη διάθεση, αφού με την πρωτιά και την πτώση του Biaggi, πλέον είναι πρώτος στο πρωτάθλημα.

Μπορεί ο Checa να έχει την ταχύτητα στο αίμα του, όμως έπεσε και στη Μόσχα, και δεν δείχνει ικανός να απειλήσει για την 3η θέση στο πρωτάθλημα.

Η πίστα Moscow Raceway μπήκε για πρώτη φορά στο καλαντάρι του πρωταθλήματος WSBK φέτος, και τα σχόλια των αναβατών ήταν θετικά.

Ο Melandri πλέον πρωτοπόρος!

Στην ολοκαίνουργια πίστα της Μόσχας ο Marco Melandri κατάφερε να περάσει στη βαθμολογία τον Max Biaggi, προηγούμενος για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα, καβάλα στη μοτοσικλέτα της BMW!

 
Τα δύο σκέλη της Μόσχας ενθουσίασαν τους φίλους του πρωταθλήματος SBK, αφού τα είχαν όλα. Πτώσεις, μάχες μέχρις εσχάτων, τακτικές που δεν ταιριάζουν στους αγώνες μοτοσικλέτας, και φυσικά την εναλλαγή της σκυτάλης στην κορυφή του πρωταθλήματος. Έτσι, ο Marco Melandri βάζει και με τη βούλα της πρωτιάς στους βαθμούς, σε τροχιά τίτλου την BMW, και στέλνει τους Βαυαρούς στον έβδομο ουρανό. Αντίθετα, ο υπεύθυνος της ομάδας της Aprilia που έδωσε την εντολή στον Laverty να κόψει ρυθμό, για να τον περάσει ο Biaggi στο πρώτο σκέλος και να πάρει τους βαθμούς, έριξε χαμηλά την τιμή των αγώνων. Αυτά δεν γίνονται στους αγώνες μοτοσικλέτας, και ούτε θέλουμε να αρχίσουν να γίνονται. Με το σπαθί του πρέπει να κερδίζει ο αγωνιζόμενος. Οι τακτικές δεν συνάδουν με το πνεύμα της μοτοσικλέτας, και οι τίτλοι που κερδίζονται με αυτό τον τρόπο δεν έχουν καμία αξία.

Superpole
Στη διαδικασία της Superpole, ο γερόλυκος (πόσες φορές ακόμα θα τον πούμε έτσι ακόμα; στο τέλος θα το αλλάξουμε με το επίθετο «παππούς») Carlos Checa έσπασε τα χρονόμετρα, και κέρδισε με το σπαθί του την πρώτη θέση στη σχάρα εκκίνησης. Δεύτερος ήταν ο Sykes με την Kawasaki, και τρίτος ο Laverty με την Aprilia. Την μέρα τώρα πριν τον αγώνα, η Kawasaki επιβεβαίωσε τον Sykes ως αναβάτη της και για το 2013, και απότι φαίνεται του έδωσε κίνητρο για να κάνει το καλύτερο.
 
Πρώτο σκέλος
Το πρώτο σκέλος έγινε με την πίστα ακόμη βρεγμένη σε αρκετά σημεία, με τη στεγνή γραμμή να είναι στενή, και οποιαδήποτε κίνηση εκτός αυτής να σημαίνει σχεδόν σίγουρη πτώση. Στην εκκίνηση, ο Sykes πετάχτηκε μπροστά και έφτιαξε σημαντική διαφορά ασφαλείας, που κράτησε μέχρι την καρό σημαία. Η πρώτη πτώση ήρθε μόλις στον τρίτο αγώνα, όταν ο Checa άγγιξε τον Rea στα φρένα, γεγονός που οδήγησε τον Ισπανό σε μια ακόμη πτώση, ουσιαστικά κόβοντας του τις όποιες ελπίδες είχε για να κυνηγήσει τον τίτλο. Με τον Sykes να έχει εξαφανιστεί μπροστά, όλα τα μάτια επικεντρώθηκαν στη μάχη για τη 2η θέση, μάχη στην οποία συμμετείχαν ο Leon Haslam, o Eugene Laverty, ο Davide Giugliano, ο Jonathan Rea, και ο επερχόμενος σίφουνας Chaz Davies. Στον 5ο γύρο, ένα λάθος του Haslam τον έριξε στο πίσω μέρος του κουιντέτου, όμως το δράμα θα συνεχιζόταν στον 11ο γύρο, όπου ο Rea είχε μια πτώση, κι εγκατέλειψε. Τρεις γύρους αργότερα, ο Giugliano γλίστρησε κι έπεσε κι αυτός, κάνοντας τους ανθρώπους της Althea Ducati να τραβάνε τα μαλλιά τους (αφού είχε ήδη εγκαταλείψει και ο Checa). Ο Laverty κρατούσε τη δεύτερη θέση με νύχια και δόντια, όταν ο περιφερειακός αναβάτης της Aprilia, o Davies βρήκε χώρο και πέρασε μπροστά. Τον Davies ακολούθησαν ο Haslam και ο Melandri, και στον 19ο γύρο είχαμε μια θεαματική σύγκρουση, όταν ο Davies άνοιξε την τροχιά του και ο Haslam προσπάθησε να χωθεί από την εσωτερική. Ο Davies έπεσε πάνω του ρίχνοντας τον αναβάτη της BMW, ενώ κι ο ίδιος είχε έξοδο, αλλά συνέχισε τον αγώνα. Κι έτσι, από το πουθενά, ο Marco Melandri, που ξεκίνησε από αρκετά πίσω, βρέθηκε 2ος, πίσω από τον Sykes. Πιο πίσω, ο Davies έπεσε, κι άφησε τον Biaggi να έπεται του Laverty. Εκεί είχαμε το συμβάν που προαναφέραμε, όπου η ομάδα της Aprilia έδωσε εντολή στον Laverty να κόψει, για να ανέβει ο Biaggi στο βάθρο τρίτος, και να πάρει πολύτιμους βαθμούς.

Δεύτερο σκέλος
Και στο δεύτερο σκέλος, ο Sykes έφυγε μπροστά, για να καταλάβει τελικά τη δεύτερη θέση, όταν τον πέρασε στο τέλος ο ασυγκράτητος Melandri. Αν ο Sykes συνεχίσει με την ίδια ανεβασμένη απόδοση στους τελευταίους τρεις γύρους του πρωταθλήματος, μπορεί να απειλήσει τον Biaggi, ή ακόμα να παλέψει και για τον τίτλο! Κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Laverty βρέθηκε από την αρχή στη δεύτερη θέση, με τους Haslam και Melandri να ακολουθούν. Ο Melandri έκανε την κίνηση του νωρίς, πέρασε το Laverty και κράτησε τη δεύτερη θέση, που σε συνδυασμό με την πτώση του Biaggi, του επέτρεψε να περάσει αυτός πρώτος στο πρωτάθλημα. Είπαμε πτώση του Biaggi, ε; Αυτή κι αν ήταν πτώση. Και να έπεφτε μόνος του, πάει κι έρχεται. Όμως ο Ιταλός αυτοκράτορας πήρε φόρα κι έπεσε πάνω στον Haslam, ρίχνοντας κάτω αναίτια και τον Βρετανό. Και με αυτή την αψυχολόγητη κίνηση του, ο Biaggi έχασε την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα. Στη συνέχεια, ο Melandri δεν αρκέστηκε στη 2η θέση, και ανέβασε ρυθμό, πιάνοντας τον Sykes, και πέρασε πρώτος στην τελευταία στροφή! Με αυτό τον τρόπο, οι άνθρωποι της BMW εκστασιασμένοι, είδαν για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας, μια μοτοσικλέτα τους να προηγείται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα SBK. Πίσω από τον Melandri, οι Laverty και Rea έπιασαν το Sykes, αλλά πριν κάνουν την κίνηση τους, ο Laverty είχε ένα highside μόλις 2 στροφές πριν τον τερματισμό, με αποτέλεσμα να πέσει και να παρασύρει και τον Rea μαζί του. Καταστροφή! Ο Checa βγήκε εκτός πίστας για να αποφύγει τους αναβάτες, κι έτσι, από το πουθενά, ο Davies της Aprilia βρέθηκε στην τρίτη θέση!

 

SUPERBIKE - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ