• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

O Χρήστος, ο... νορμάλ δοκιμαστής της εβδομάδας, έμεινε πραγματικά ευχαριστημένος από την εμπειρία που του χάρισε το τρίκυκλο της Piaggio.

Ο Χρήστος, σε ρόλο δοκιμαστή, συζητάει με τον Θοδωρή τι του άρεσε και τι δε του άρεσε στο τρίκυκλο της Piaggio.

Δοκιμή διαρκείας: Piaggio MP3 Yourban LT

Δώσαμε το MP3 για μία εβδομάδα σε ένα νορμάλ άνθρωπο και μετά ζητήσαμε τις εντυπώσεις του. Ιδού η άποψή του μετά από την επαφή που είχε με το τρίκυκλο της Piaggio.

 
Διανυθέντα χιλιόμετρα: 4.860

Έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που το MP3 ήρθε για πρώτη φορά στο Moto Τρίτη και όλη η συντακτική ομάδα έχει πειστεί πλήρως για τις ικανότητες αλλά και την πρακτικότητά του.

Τι γίνεται όμως με κάποιον που εκτίθεται για πρώτη φορά στο Yourban; Μπορεί ένας φυσιολογικός (όχι…πυροβολημένος δηλαδή) άνθρωπος να προσαρμοστεί στα δεδομένα του; Αν ναι, πόσο γρήγορα; Χρειάζεται όντως προσαρμογή; 

Αυτές οι σκέψεις-ερωτήματα περνούσαν από το μυαλό μου μέχρι που με διέκοψε ο Χρήστος. Ο Χρήστος είναι ο «κομπιουτεράς» του περιοδικού. Ένας ήρεμος άνθρωπος, ορθολογιστής και λάτρης της βόλτας με δύο τροχούς που εκτιμά, όμως, και τη πρακτικότητα.  

-Θοδωρή να πάρω λίγο τα κλειδιά του MP3 να πεταχτώ για μια δουλειά στο κέντρο;
-Στο κέντρο; 
-Ναι, μωρέ για κάτι δουλειές. Μη παίρνω το αυτοκίνητο τώρα…
-Όχι, μη το πάρεις (αναλαμπή)! Πάρε το MP3. Και ξέρεις κάτι; Κράτα το μερικές ημέρες και πες μου πώς σου φάνηκε… 
-Ευχαριστώ, ρε Θοδωρή! Είσαι σίγουρος; 
-Ναι, μη το συζητάς. Τα λέμε σε μία εβδομάδα.

Αυτό ήταν! Ο Χρήστος θα έπαιζε τέλεια το ρόλο του «δοκιμαστή». Ακολουθούν τα αποτελέσματα αυτού του…πειράματος υπό μορφή συνέντευξης.

-Πώς σου φάνηκε το MP3 κατά την πρώτη επαφή μαζί του;  
- Η πρώτη επαφή μαζί του οφείλω να ομολογήσω ότι, ήταν λίγο περίεργη. Το έβλεπα μεν στους δρόμους, αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω πως λειτουργεί με τις τρεις ρόδες του, με αποτέλεσμα να είμαι διστακτικός έως και «φοβισμένος». Μετά από 10 λεπτά βέβαια, μη τον είδατε! Πήγαινα όπως όταν είχα καβαλήσει ποδήλατο για πρώτη φορά. Και όταν ξέχασα τους δύο τροχούς μπροστά, τότε το ανακάλυψα!  Πραγματικά έμεινα έκπληκτος με την ευκινησία του και τη «χάρη» του. Στην εθνική, ήμουν και εκεί στην αρχή «φοβισμένος». Νόμιζα ότι δεν θα μπορέσει να με πάει. Αλλά στη συνεχεία με κατέπληξε. Η δύναμη και η σταθερότητα του στα 120 χλμ./ώρα αλλά και η άνεση, μου προσέφεραν μια αίσθηση ασφάλειας.  

-Ποια είναι η εντύπωσή σου τώρα;
 - Πραγματικά με έχει εντυπωσιάσει αυτό το μηχανάκι και είμαι πια κοντά στην απόκτηση του. 

-Πώς σου φαίνεται σε σχέση με ένα δίκυκλο scooter;
 -Όταν κάθεσαι στη σέλα σταυροπόδι στα αργά φανάρια και οι δίπλα τρελαίνονται τι άλλο να πω;

-Τι σου αρέσει περισσότερο στο MP3;
 - Η άνεση, η ευκολία οδήγησης, η υπέροχη σέλα του, οι χώροι του. Ειδικά ο συνοδηγός, κάθεται σε καναπέ στην κυριολεξία.

-Τι σου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση;
 - Μεγαλύτερη εντύπωση ένοιωσα για τις υπέροχες αναρτήσεις του, ούτε Pony να ήταν, οποίος τα θυμάται βέβαια. Επίσης, όταν κατέβαινα πεζοδρόμιο διαγώνια, εκεί πια, τι να πω…νόμιζα ότι δεν το είχα κατεβεί, αλλά μου το υπενθύμιζε βάρβαρα ο πίσω τροχός.

-Υπάρχει κάτι που δεν σου άρεσε;
-Ο αέρας από τη ζελατίνα με χτυπούσε ακριβώς στα μάτια, οπότε αναγκαζόμουνα να έχω κλειστό το κράνος. Επίσης δεν χρησιμοποίησα καθόλου το ποδόφρενο, για εμένα ήταν περιττό. Μια φορά που το δοκίμασα τρόμαξα. Ίσως να θέλει και αυτό το χρόνο του. Εξάλλου, άλλο αυτοκίνητο άλλο δίκυκλο…

-Υπάρχει κάτι που θα άλλαζες;
 -Όχι δεν νομίζω, οι Ιταλοί έχουν κάνει υπέροχη δουλειά και μπράβο τους.

-Θα το πρότεινες σε κάποιο φίλο σου; Γιατί;
 -Με κλειστά τα μάτια θα το πρότεινα, για όλα τα παραπάνω που είπαμε αλλά και γιατί το οδηγείς με δίπλωμα αυτοκίνητου.

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ