LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Αμέσως μετά τον αγώνα του Misano, και λίγο πριν το πανηγύρι των SBK στηθεί ξανά, μετέβησαν για ένα προγραμματισμένο τεστ στο Aragon.

Οι Marco Melandri, μαζί με τους Haslam και Martin, συμπλήρωσαν για τη BMW Motorrad συνολικά 287 γύρους δοκιμών στο Aragon!

Με το νούμερο 66, ο Βρετανός Tom Sykes δοκίμασε βελτιώσεις που θα τον βοηθήσουν να μην τελειώνει τόσο γρήγορα τα ελαστικά του.

Ο John «Hopper» Hopkins προσπαθεί να βρει το διασκελισμό του ξανά, ξεπερνώντας τους τραυματισμούς που τον ταλαιπωρούν.

Ο Michel Fabrizio, που συμμετέχει στο πρωτάθλημα με τη BMW Motorrad Italia GoldBet σημείωσε χρόνο 1.59.8 με ελαστικό αγώνα.

Όπως σε κάθε τεστ, έτσι και στο Aragon, υπάρχει συνεχής διάλογος μεταξύ αναβατών (εδώ ο Badovini) και μηχανικών.

Στα μέσα του πρωταθλήματος

Αμέσως μετά τον αγώνα του Misano, και λίγο πριν το πανηγύρι των SBK στηθεί ξανά, αρκετές ομάδες μετέβησαν για ένα προγραμματισμένο τεστ στην πίστα του Aragon.

 
Οι ημερομηνίες του αγωνιστικού προγράμματος για το πρωτάθλημα SBK είναι σχετικά χαλαρές όσο προχωράει το καλοκαίρι. Έτσι, μετά τον αγώνα του Misano στις 10 Ιουνίου, ο επόμενος αγώνας θα γίνει την πρώτη Ιουλίου, στην ισπανική πίστα Motorland Aragon. Αυτός ο αγώνες σηματοδοτεί και το μέσο του πρωταθλήματος. Σημειώστε πως, η σχεδιασμένη από τον πασίγνωστο Γερμανό αρχιτέκτονα Hermann Tilke πίστα, φιλοξένησε για πρώτη φορά αγώνα SBK το 2011.

Η πρώτη μέρα των δοκιμών δυστυχώς πήγε στράφι, αφού η πίστα πνίγηκε από δυνατή βροχή. Ευτυχώς, τη δεύτερη μέρα τα σύννεφα εξαφανίστηκαν, η άσφαλτος στέγνωσε και οι δοκιμές διεξήχθησαν κάτω από ιδανικές καιρικές συνθήκες. 

Η ομάδα της Aprilia Racing ήταν σύσσωμη στο Aragon, με τους δύο επίσημους αναβάτες της, τον πρωταθλητή Max Biaggi, και τον Ευγένιο. Ποιον Ευγένιο; Μα, τον Laverty φυσικά. Μαζί τους ήταν και ο πρώην αναβάτης των MotoGP, και νυν δοκιμαστής της Aprilia, Alex Hoffman. Ο Biaggi, που επί του παρόντος ηγείται του πρωταθλήματος, συμπλήρωσε 90 γύρους με αγωνιστικές γόμες, καταφέρνοντας μάλιστα να σημειώσει και τον ταχύτερο γύρο των δοκιμών με 1.58.8. Την ιταλική ομάδα πλαισίωσε και ο Chaz Davies, πρωταθλητής SS το 2011, και νυν αναβάτης της ParkinGo MTC στο πρωτάθλημα SBK. Ο Davies τα έχει βρει ελαφρώς σκούρα στην πρώτη του χρονιά στα SBK, αφού αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην 14η θέση της κατάταξης. 

Στο στρατόπεδο της BMW, το παρών έδωσαν και οι δύο ομάδες. Η BMW Motorrad Motorsport Team, αλλά και η BMW Motorrad Italia GoldBet. Δυστυχώς για εμάς τους αριθμολάγνους, η επίσημη BMW Motorrad Motorsport δεν έδωσε στη δημοσιότητα τους χρόνους του Leon Haslam και του Marco Melandri. Ο Haslam χρησιμοποίησε στις δοκιμές ένα λάστιχο με πολύ μαλακή γόμα qualifying, που χρησιμοποιείται στη διαδικασία της Superpole. Ο Βρετανός είχε μάλιστα μια πτώση στις δοκιμές, μικρή όμως και ανώδυνη για τον ίδιο. Αιτία του συμβάντος ήταν η προσπάθεια του Haslam να αποφύγει τη σύγκρουση με ένα αναβάτη SS, που έκανε την ίδια ώρα δοκιμές στην πίστα.

Ο δοκιμαστής της BMW Steve Martin πήρε επίσης μέρος στις δοκιμές, ενώ οι τρεις αναβάτες της γερμανικής ομάδας συμπλήρωσαν συνολικά 287 γύρους, δοκιμάζοντας βελτιώσεις στο πλαίσιο, στα ηλεκτρονικά και στα φρένα.

Αντίθετα με τη BMW Motorsport, η ιταλική ομάδα BMW Goldbet ανακοίνωσε τους χρόνους των αναβατών της, με τον Ayrton Badovini να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο, αφού σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1.58.7, χρησιμοποιώντας όμως ελαστικό qualifying. Ο ομόσταβλος του Badovini, Michel Fabrizio σημείωσε χρόνο 1.59.8 με ελαστικό αγώνα.

Όμως στην πίστα του Aragon βρέθηκαν και ο Tom Sykes, αλλά και ο Loris Baz, για λογαριασμό της Kawasaki Racing Team. Αμφότεροι έκαναν σκληρή δουλειά για να βελτιώσουν το κράτημα των ZX-10R τους, με τον Sykes να ολοκληρώνει 81 γύρους.

Το ρόστερ των αναβατών της κατηγορίας SBK που έκαναν δοκιμές στο Aragon, έκλεισαν οι δυο αγωνιζόμενοι της FIXI Crescent Suzuki, John Hopkins και Leon Camier. Για τον τραυματισμένο Hopkins, αυτό ήταν το πρώτο πραγματικό τεστ για τη σεζόν του 2012.

Παράλληλα με τους αναβάτες των SBK, στις δοκιμές δήλωσαν το παρών και δυο ομάδες με τέσσερις αναβάτες από τα SS, αλλά και δυο αναβάτες από την κατηγορία Superstock.

Ας δούμε λίγο τι δήλωσαν οι αναβάτες.


BMW MOTORSPORT

Marco Melandri:
«Ήταν μια καλή μέρα δοκιμών. Είμαι χαρούμενος με το ρυθμό αγώνα που μπορώ να κρατήσω με την S 1000 RR. Πιστεύω πως κάναμε ορισμένες καλές βελτιώσεις. Δεν γνωρίζω πώς θα είναι ο καιρός την επόμενη εβδομάδα, αλλά είμαι πανέτοιμος για τον αγώνα εδώ.»
 
 Leon Haslam:
«Κατά την προσπάθεια μου να αποφύγω ένα αναβάτη των SS είχα μια έξοδο από την πίστα, και όταν προσπάθησα να ξαναμπώ είχα ένα highside, κι έπεσα. Μετά από αυτή την άτυχη πτώση όμως, δουλέψαμε σκληρά με την άλλη μοτοσικλέτα, δοκιμάσαμε πολλά νέα εξαρτήματα, και είμαι αρκετά χαρούμενος.»
 

KAWASAKI RACING

Tom Sykes: 
«Η ομάδα μου μας έστρωσε στη δουλειά, και μέσα σε μια μέρα έκανα τόσους γύρους, που αντιστοιχούν με… τέσσερις αγώνες! Γενικά, είμαι πολύ χαρούμενος με την πρόοδο που σημειώσαμε. Βρήκαμε τρόπο να μην ταλαιπωρούμε τα ελαστικά μου τόσο πολύ, και η σύγκριση των χρόνων μου με τους χρόνους του 2011 είναι ενθαρρυντική. Χαίρομαι που μαζί με εμάς ήταν κι άλλοι αναβάτες στις δοκιμές του Aragon, γιατί οι πολλές μοτοσικλέτες καθάρισαν την πίστα από τα υπολείμματα ελαστικών αυτοκινήτων, και μπορέσαμε να πραγματοποιήσουμε τις δοκιμές που θέλαμε.»

Loris Baz:
«Είχα μια μικρή πτώση το πρωί, αλλά γενικά γύριζα στην πίστα αρκετά γρήγορα, δοκίμασα πολλά πράγματα, βελτίωσα ακόμη περισσότερα, και τώρα έχω καλύτερη αίσθηση της μοτοσικλέτας. Το απόγευμα δεν βελτιώσαμε το χρόνο μας, γιατί δοκιμάζαμε καινούργια εξαρτήματα, και χρειαστήκαμε πολλές ώρες δοκιμών, ώστε να δούμε την επίδραση τους στη μοτοσικλέτα. Κάναμε και λίγους γύρους στο βρεγμένο, την πρώτη μέρα, και αυτοί πήγαν μια χαρά.» 


FIXI CRESCENT SUZUKI

Leon Camier: 
«Χάσαμε πολύ χρόνο την Τρίτη, όπου έβρεχε, και είναι κρίμα, γιατί είχαμε πολλές βελτιώσεις που θέλαμε να δοκιμάσουμε. Τη δεύτερη μέρα δοκιμάσαμε διαφορετικές ρυθμίσεις στον κινητήρα της Suzuki, αλλά και στα ηλεκτρονικά, κι έτσι δεν καταφέραμε να κυνηγήσουμε κάποιους γρήγορους χρόνους. Παρ’ όλα αυτά, καταφέραμε να συλλέξουμε πολύτιμα δεδομένα, και τώρα μπορούμε να τα αναλύσουμε και να επιστρέψουμε με νέες ιδέες.»

John Hopkins / Suzuki: 
«Κατάφερα να ολοκληρώσω αρκετούς γύρους, και να βελτιώσω το βασικό στήσιμο της μοτοσικλέτας. Η πίστα εδώ δεν είναι εύκολη, (σσ. ήταν η πρώτη φορά του Hopkins στο Aragon), και υπάρχουν πολλά τυφλά σημεία. Αισθάνομαι πολύ καλύτερα τώρα, και αρχίζω να αισθάνομαι και πάλι σιγουριά στον εαυτό μου. Θα ήθελα λίγη ακόμα ιπποδύναμη, αλλά πιστεύω πως αρκετά σημεία της πίστας ταιριάζουν γάντι στο GSX-R. 

 

MOTOGP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ