Καταρχάς, δύσκολα θα συναντήσεις στη μεσαία-μεγάλη κατηγορία άλλο on-off με τέτοια ποιότητα κατασκευής, με τόσα μαζεμένα κομφόρ και με τόσο πλούσιο βασικό αλλά και aftermarket εξοπλισμό. Η βαφή είναι ποιοτική, το βερνίκι παχύ, τα πλαστικά ανθεκτικά, η αισθητική μπορεί να θυμίζει αρκετά BMW, αλλά είναι πιο αρμονική, αντικειμενικά ομορφότερη και χωρίς τις στιλιστικές ακρότητες των Βαυαρών. Το εκτεθειμένο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι ένα ποίημα (κάνει και ρίμα), το εμπρός πάνω φτεράκι διακριτικό, τα χρώματα σοβαρά και η χωροταξία καλωδίων, μετάλλων και πλαστικών, υποδειγματική. Γενικά, το design του Tiger 800 είναι όσο "περιπετειώδες" χρειάζεται, ώστε να μπολιάζει την κατασκευή και με ελαφρές χωμάτινες adventure πινελιές, χωρίς όμως να χάνεται ο κυρίαρχος ασφάλτινος χαρακτήρας του.
Δεν υπάρχει πουθενά βίαιο ξέσπασμα και η ηλεκτρική λειτουργία του 800 βοηθά τη μοτοσικλέτα να αναδείξει τις αρετές της σε οριακές οδηγικές συνθήκες, με αποτέλεσμα ο αναβάτης να "την βγάζει καθαρή" ακόμα και στα πιο άγαρμπα, δικά του λάθη. Ούτε και κραδασμοί υπάρχουν πουθενά, οπότε και σε αυτόν τον τομέα το τρικύλινδρο σύνολο παίρνει άριστα.
Οι αναρτήσεις συμπεριφέρονται ως ενιαίο σύνολο, όσα χιλιόμετρα και να γράφει το κοντέρ, ενώ η μοτοσικλέτα βουτάει στη στροφή, παίρνοντας μεγάλες κλίσεις, χωρίς το παραμικρό κούνημα, γλίστρημα ή άλλο ατόπημα. Ακόμα κι όταν υπό μεγάλη κλίση κλείνεις το γκάζι, με πολλές στροφές στον κινητήρα, ο πίσω τροχός γλιστρά γλυκά, εγώ συνεχίζεις να αισθάνεσαι άνετα. Και τα φρένα, μπρος και πίσω, δυνατά και με αίσθηση, ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι. Ό,τι και να γράψουμε για το κράτημα του 800, λοιπόν, πιστέψτε μας, είναι λίγο.
Τιμή: 9.090 ευρώ
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 3K, Υ/Ψ, 4Β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 799
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 94/9.300
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 8/7.850
Βάρος (κιλά): 210
«Δεν τις φτιάχνουν όπως παλιά»;
Daytona Velos R125: Ψηλά σε απόδοση φρένων και σε πρακτικές, καθημερινές λύσεις
Ανεβαίνεις δικάβαλο ή ούτε να το σκεφτείς;
Υπάρχουν άχρηστα συστήματα στις μοτοσυκλέτες;
Moto Guzzi V7 Stone: Εκμοντερνισμένο ρετρό με εγκάρσιο V2 κινητήρα 90°
8 E-Scooter με αυτονομίες πάνω από 100 χιλιόμετρα
Aprilia Tuono 125 2025: Το νέο «σπίρτο» της Aprilia με τιμή 5.299 ευρώ
Υπάρχει κίνδυνος να οδηγούμε με αναμμένο λαμπάκι βενζίνης;
Zontes D350: Euro5+ με 37 ίππους και traction control
Απίστευτο: Η Τροχαία αντί για πρόστιμο σου κάνει δώρο ένα κράνος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr