Το F 800 GS, δικαίως, θεωρείται ένα από τα καλύτερα μεσαία on-off. Ο πολυδιάστατος και αψεγάδιαστος χαρακτήρας του έχει κλέψει τις εντυπώσεις, ενώ οι εκτός δρόμου δυνατότητές του είναι ένα στοιχείο που σπανίζει στον ανταγωνισμό του. Ο δικύλινδρος κινητήρας έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατασκευή και από την ημέρα που πρωτοφορέθηκε πάνω στο F έχει κλέψει όλα τα όσκαρ… Αναρτήσεις και πλαίσιο σού αφήνουν μια τόσο γλυκιά γεύση, όπως αυτή που θα είχες δοκιμάζοντας λουκούμια Σύρου, ενώ τα φρένα με την υποστήριξη ενός εκ των καλύτερων, σε λειτουργία, συστημάτων ABS, κερδίζουν σε εμπιστοσύνη και αποτελεσματικότητα. Για το 2010, η BMW δεν επενέβη στη μαγική συνταγή της επιτυχίας, αλλά χάρισε στο F 800GS νέα, εντυπωσιακά χρώματα.
Το F 800 GS, σχεδιαστικά, αν και κινήθηκε σε ένα ριψοκίνδυνο μονοπάτι, τελικά δικαιώθηκε. Εκκεντρικό στα σημεία και με τετραγωνισμένες επιφάνειες, η BMW κατάφερε το τελικό αποτέλεσμα να είναι ξεχωριστό, εντυπωσιακό και μετά από ήδη τρία χρόνια στην παραγωγή και διαχρονικό. Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα και όσο σχολαστικά και να κοιτάξεις τη μοτοσικλέτα δεν θα βρεις σημείο που να μπορέσεις να προσάψεις αρνητικά σχόλια.
Ο δικύλινδρος κινητήρας του F 800 GS με κυβισμό 798 κ.εκ. κλέβει τις εντυπώσεις, τόσο στα χαρτιά όσο και στην πραγματική χρήση. Με τη μέγιστη τιμή της ισχύος του να αγγίζει τους 85 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και το αντίστοιχο νούμερο της ροπής του να φτάνει τα 8,3 kgm στις 5.750 σ.α.λ., αν μη τι άλλο, εντυπωσιάζει. Το σασμάν έχει 6 σχέσεις, ενώ ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός, εύχρηστος και μαλακός. Στην καθημερινή χρήση, η πολιτισμένη και γραμμική λειτουργία του κινητήρα έχει ως αποτέλεσμα να «καμουφλάρει» τις πραγματικές δυνατότητές του.
Η ελαφριά αίσθηση της μοτοσικλέτας και το πολύ καλό πλαίσιό της προσδίδουν χαρακτηριστικά γρήγορων αλλαγών κατεύθυνσης με χειρουργική ακρίβεια. Το σύστημα πέδησης είναι άριστο, συνδυάζοντας αποτελεσματικότητα, γραμμική λειτουργία και αίσθηση, όλα περιτυλιγμένα και από ένα πολύ καλό σύστημα ABS.
Τιμή: 10.650 ευρώ
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 2K, Υ/Ψ, 8B
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 798
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 85/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 8,3/5.750
Βάρος (κιλά): 185


EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
Repsol λιπαντικό αναρτήσεων10W Qualifier Fork Oil
Μεταμόρφωσε μια Ducati Panigale V4 σε Snowmobile! (ΒΙΝΤΕΟ)
EICMA 2025 - Zontes 552 H 2026: Η πιο σπορ πρόταση της νέας δικύλινδρης πλατφόρμας 552
Ελαστικά Dunlop Sportsmart TT 120/70-17 HR & 160/60-17 HR
Oxford Cliqr βάσεις κινητού για όλες τις μοτοσυκλέτες & scooter
Pro Honda γνήσιο λιπαντικό 10W40 1L
EICMA 2025 - Lifan KPT400: Φουλ εξοπλισμένο Adventure με δικύλινδρο κινητήρα 44 ίππων
EICMA 2025 - LETBE NEON 125: Νέο ρετρό scooter με 9,5 ίππους και φρένα με CBS ή ABS
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.