Οι εξωτερικές διαστάσεις ακολουθούν αυτή του μεγάλου μοντέλου με αποτέλεσμα να διαθέτει πλούσιο όγκο. Η αισθητική ταύτιση επίσης με το μεγάλο του αδελφό θα προκαλέσει σύγχυση για το αν πρόκειται για το μικρού κυβισμού μοντέλο της σειράς. Αυτή η ομοιότητα σε άλλους αρέσει και σε άλλους προκαλεί απέχθεια για την έλλειψη προσωπικότητας. Γεγονός είναι πως η αισθητική της μοτοσικλέτας δεν είναι ξεπερασμένη, προκαλώντας ακόμα θετικά σχόλια. Τα σχιστά φανάρια εμπρός και το γωνιασμένο φέρινγκ συνοδεύονται από το μεγάλων διαστάσεων ρεζερβουάρ και τη λεπτή ουρά που παίρνει όγκο από το μεγάλο τελικό. Το πίσω φανάρι και ο λασπωτήρας είναι ένα ιδιαίτερα όμορφο χαρακτηριστικό του DL.
Με φορτίο ο κινητήρας του V-Strom δείχνει ιδιαίτερα πρόθυμος να στείλει τη βελόνα του στροφόμετρου στο κόκκινο, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει μαλακή λειτουργία. Η οδική συμπεριφορά είναι πολύ καλή, με το πλατύ τιμόνι να ισορροπεί την περιορισμένη δύναμη που ασκεί ο οδηγός για το γυροσκοπικό, με τον τελευταίο να σημαδεύει την πρώτη στροφή… άνετα. Τα φρένα μέσα στη στροφή και οι μικροδιορθώσεις είναι κάτι που θα μπορέσει να δεχθεί το DL. Εκεί το Suzuki χαρίζει πολύ καλή πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ το μακρύ μεταξόνιο, παρέχει μεγάλη εμπιστοσύνη στην «καρδιά» της στροφής.