Μπορεί οι Ιάπωνες να εστίασαν στην οικονομία με το Vision 50, όμως πιστέψτε μας, θα προτιμούσαν να προβούν στο τελετουργικό χαρακίρι, πριν ρίξουν την ποιότητα κατασκευής. Έτσι, το Vision 50 είναι γνήσιο τέκνο του «Big H», με ό,τι μπορεί αυτό να συνεπάγεται. Καταρχήν, να βγάλουμε από τη μέση το προφανές, ότι δηλαδή πρόκειται για το ίδιο σκαρί με του Vision 110, με τη μοναδική αλλαγή να αφορά στα κυβικά του κινητήρα. Όπως λοιπόν και το «μεγάλο» Vision, έτσι και το πενηντάρι είναι καλοφτιαγμένο, με άριστη συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών, άψογη βαφή, και design που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα κορυφαία σύγχρονα scooter. Είναι διαθέσιμο σε πέντε όμορφα χρώματα, με διακριτικό το λογότυπο Vision στο πλάι, και με sport πεντάμπρατσες ζάντες. Τα μπροστινά φλας είναι ενσωματωμένα στην ποδιά, χωρίς έτσι να χαλάνε το design, ενώ και τα πίσω έχουν έξυπνα ενσωματωθεί, χωνευτά, δίπλα στο φωτιστικό σώμα. Το μονό σταντ κλειδώνει και ξεκλειδώνει με ένα «κλικ», ενώ διαθέτει και διακόπτη ασφαλείας που δεν θα σας αφήσει να ξεκινήσετε, αν το σταντ είναι κατεβασμένο. Και μην ανησυχείτε για το διπλό σταντ, είναι καλοσχεδιασμένο και απαιτεί ελάχιστη προσπάθεια για να το ανοίξετε. Οι καθρέπτες προσφέρουν πολύ καλό οπτικό πεδίο, χωρίς να δείχνουν ώμους, η κόρνα είναι δυνατή, τα φλας έχουν βομβητή χαμηλής έντασης, και το ύψος της σέλας θα επιτρέψει και στα χαμηλά αναστήματα να νιώσουν ασφάλεια στο φανάρι. Τα όργανα αποτελούν άσκηση λιτότητας, προσφέροντας ενδείξεις κοντέρ, βενζίνης, και ολικού χιλιομετρητή. Για έξτρα ασφάλεια στη νυχτερινή οδήγηση, το πίσω φτερό έχει και ένα ανακλαστικό τρίγωνο. Άψογο το φινίρισμα, αφού, όπου και αν κοιτάξαμε, δεν καταφέραμε να δούμε το παραμικρό ψεγάδι.
Νέα CFMoto 450SR 2025: Με πιο δυνατό κινητήρα στα 51 άλογα!
Βάζεις τιμή στο κεφάλι σου, «ηλίθιε»;
QJMOTOR COV 125: Αφιξη τον Σεπτέμβριο με 15 άλογα στα όρια της A1!
Test ADV κράνος Yohe 632A SV: Με κορυφαίο VfM στην κατηγορία του
Έρχεται η βενζίνη E20: Τι σημαίνει για τη μοτοσυκλέτα σου και πώς να προετοιμαστείς
Ο Ιωάννης Δ. Σαρακάκης εξελέγη Πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου
Kawasaki Z1100 SE: Δεν θα έχουμε νέο ZRX, αλλά η επιστροφή είναι γεγονός για το 2026
Πως γλιτώνω χρήματα με την αγορά μιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας;
Triumph 2026: Νέα χρώματα φωτιά για Tiger, Street Triple και Rocket 3 Storm
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr