Πήραμε στα χέρια μας το Vision 50 με μόλις 5χλμ. στο κοντέρ του, και λόγω βιασύνης, δεν προχωρήσαμε στο καθιερωμένο χαλαρό στρώσιμο, πίνοντας του το αίμα από την αρχή. Το Vision δεν ίδρωσε, ο κινητήρας δε μύρισε, τα φρένα έδειξαν το καλό τους πρόσωπο από την πρώτη στιγμή. Σίγουρα αυτό που περιορίζει το σύνολο είναι η νόμιμη τελική των 50χλμ/ώρα. Σύμφωνα με το νόμο, δεν μπορείτε να βγείτε στην Εθνική Οδό, μια πολύ λογική διάταξη, που αφορά στην ασφάλεια σας. Η δοκιμή έγινε στο κέντρο, με ταξίδι προς τη Φιλαδέλφεια, με την ανάβαση στα κάθετα Τουρκοβούνια, με κίνηση στο μποτιλιαρισμένο κέντρο, και ανάβαση Κηφισίας σε ώρα αιχμής, κλπ. Όσο λοιπόν ο δρόμος δεν είναι ανοιχτός, το Vision 50 κινείται με σιγουριά και ασφάλεια ανάμεσα στα αυτοκίνητα, διατηρώντας απολύτως λογικές ταχύτητες, κινούμενο σε αρμονία με τα υπόλοιπα δίκυκλα. Το μικρό του βάρος, το ελάχιστο πλάτος, και το άψογο ζύγισμα του, του επιτρέπουν να ελιχθεί με κορυφαία ταχύτητα ανάμεσα σε αυτοκίνητα, λύνοντας με κλειστά τα μάτια ακόμα και το δυσκολότερο κυκλοφοριακό παζλ. Ταυτόχρονα, τα φρένα του, και με την αρωγή του CBS, διαθέτοντας μεγάλη δύναμη και ακριβέστατη πληροφόρηση, ακινητοποιούν το scooter αστραπιαία, και ελεγχόμενα, από όλες τις ταχύτητες. Προσοχή χρειάζεται όταν ο δρόμος ανοίξει, λόγω της μικρής τελικής ταχύτητας, ενώ προσοχή θέλει και στο ξεκίνημα από το φανάρι, καθώς το Vision εκκινεί πολύ ομαλά, και σχετικά αργά στα πρώτα 2-3 δευτερόλεπτα, όμως αμέσως μετά επιταχύνει ικανοποιητικά. Στην ανηφόρα, όπως είναι λογικό, η τελική πέφτει, ενώ στο κάθετο κομμάτι της Γαλατσίου βρεθήκαμε να ανεβαίνουμε με 30χλμ/ώρα. Η οδική συμπεριφορά του Vision 50 είναι σαφώς sport, προσφέροντας πολύ καλό κράτημα, και σταθερότητα υπό κλίση, και δίνοντας αφορμές για να μην κλείνεις πουθενά το γκάζι. Τα ελαστικά είναι πολύ καλά, ενώ μικρό παράπονο έχουμε από τις σφιχτές αναρτήσεις στον τομέα της άνεσης, λόγω της κακής ελληνικής ασφάλτου. Και με δεύτερο άτομα στη σέλα του, το Vision θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους, αρκεί να αποφύγετε τις κάθετες ανηφόρες. Συνολικά, διασκέδασα με την ψυχή μου το αθηναϊκό μποτιλιάρισμα, έχοντας πολλές φορές την αίσθηση πως οδηγώ… ηλεκτρικό δίκυκλο!
Honda Electric Concept 2025: Φουτουριστικό όραμα με ρίζες στο 1960
Honda CB125F 2026: O «βασιλιάς» της αυτονομίας φοράει Start/Stop για το 2026
Η θηλιά της μεταπώλησης: Αγοράζεις για σένα ή για τον επόμενο;
BMW F 450 GS: Εντοπίστηκε καμουφλαρισμένο το νέο μικρό GS
Future Eyes X100: Ανθεκτικοί LED προβολείς μοτοσυκλέτας υψηλής ισχύος με 3 σκάλες
Αυτοί οι ...παλαβοί Γερμανοί φτιάχνουν μηχανές του καφέ από κινητήρες μοτοσυκλετών
BMW R100/7: Η πιο πιστή στο αυθεντικό μοντέλο από ιαπωνικά χέρια
Η KOVE παρουσιάζει την 800X RALLY
Ολοκληρώθηκαν οι Vespa World Days 2025 στην Ισπανία
Mr. KTEO: Εγγυημένος τεχνικός έλεγχος για μοτοσυκλέτα και αυτοκίνητο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr