net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το νέο MV Agusta εντυπωσιάζει όχι μόνο με τις επιδόσεις, αλλά και με την ηλεκτρονική του προίκα.

Φυσικά, δεν απουσιάζει το μονόμπρατσο ψαλίδι. Το αμορτισέρ της Sachs διαθέτει piggy-back.

Το μπροστινό φρένο διαθέτει πλευστό δίσκο 320 χλστ. και τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo.

Ο τρικύλινδρος κινητήρας αποδίδει 128 ίππους και 7,24 kgm ροπής.

Τα τεχνικά στοιχεία της MV Agusta F3

Λίγες ημέρες πριν την έναρξη της EICMA του Μιλάνου, η MV Agusta αποφάσισε να δώσει στη δημοσιότητα λεπτομέρειες και πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά της F3.

 
Όσο κι αν φαίνεται περίεργο, το στοιχείο που αναμένεται να ενθουσιάσει τους φίλους της εταιρείας δεν είναι τόσο οι επιδόσεις των 128 ίππων και των 7,24 kgm ροπής, όσο η ηλεκτρονική προίκα της μοτοσικλέτας, με το όνομα MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System). Συνολικά, τα ηλεκτρονικά συστήματα της νέας μοτοσικλέτας είναι τα εξής:
• Ride-by-wire γκάζι
• Traction Control
• Wheelie Control (Σύστημα ελέγχου σούζας)
• Launch Control (Σύστημα βέλτιστης εκκίνησης)

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη της μοτοσικλέτας, ο κινητήρας έχει χωρητικότητα 675 κ.εκ. και αποδίδει 128 ίππους στις 14.500 σ.α.λ. και 7,24 kgm ροπής στις 10.600 σ.α.λ.. Επιπλέον, διαθέτει βαλβίδες από τιτάνιο, ψεκαστικά σώματα 50 χλστ. και διπλά μπεκ ψεκασμού για κάθε κύλινδρο. Εντυπωσιακές είναι και οι διαστάσεις της μοτοσικλέτας. Με βάρος που δεν ξεπερνά τα 173 κιλά και μεταξόνιο 1.380 χλστ., το F3 αναμένεται να αποτελέσει ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό μεσαίο supersport στην πίστα.

Highlight, ωστόσο, της κατασκευής αποτελεί, όπως αναφέραμε, το ηλεκτρονικό σύστημα MVICS. Διαθέτει τέσσερις στάνταρ χαρτογραφήσεις κινητήρα και μία που μπορεί να ρυθμιστεί από τον αναβάτη, καθώς και οχτώ επίπεδα ρύθμισης του traction control. Επιπλέον, διαθέτει και χαρακτηριστικά που μπορούν να «ξεκλειδωθούν» με την απόκτηση του προαιρετικού ηλεκτρονικού εξοπλισμού της μοτοσικλέτας. Μην ξεχνάτε ότι πρόκειται για ένα οικονομικό MV Agusta και ο στάνταρ ηλεκτρονικός εξοπλισμός του δε θα μπορούσε ιδιαίτερα πλούσιος.

Αυτό, βέβαια, δεν ισχύει για τον περιφερειακό εξοπλισμό. Έχουμε και λέμε: πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 43 χλστ. από τη Marzocchi, αμορτισέρ με piggy-back από τη Sachs, φρένα με ακτινικές δαγκάνες της Brembo και εξαιρετικά ελαφριές ζάντες, μας θυμίζουν ότι δεν πρόκειται για ένα οποιοδήποτε μεσαίο ss, αλλά για ένα MV Agusta. Σύμφωνα με την εταιρεία, το F3 θα είναι διαθέσιμο σε κόκκινο/ασημί, λευκό και μαύρο χρώμα και η τιμή του στην Ευρώπη δε θα ξεπερνά τα 11.900 ευρώ.

Ακολουθούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του MV Agusta F3:
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΜΗΚΟΣ 2060 χλστ.
ΠΛΑΤΟΣ 725 χλστ.
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1380 χλστ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 805 χλστ.
ΒΑΡΟΣ (ΚΕΝΟ) 173 κιλά
ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 16 λίτρα

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤΥΠΟΣ 4Τ, 3Κ, Υ/Ψ, 12Β
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 675 κ.εκ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 79 x 45,9
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 13 : 1
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ 128 ίπποι / 14.500 σ.α.λ.
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ 7,24 kgm / 10.600 σ.α.λ.
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 260 χλμ./ώρα

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ
ΤΥΠΟΣ Σωληνωτό Αλουμινένιο
ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χλστ. (πλήρως ρυθμιζόμενο)
ΔΙΑΔΡΟΜΗ 125 χλστ.
ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Μονό αμορτισέρ με piggy-back (πλήρως ρυθμιζόμενο)
ΔΙΑΔΡΟΜΗ 123 χλστ.
ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΟ Δ/320
ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ Δ/220.
ΕΜΠΡΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟ 120/70-17Ά
ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΟ 180/55-17Ά

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ