net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η ευελιξία είναι το κύριο χαρακτηριστικό του scooter της Kymco και η βόλτα στο πηγμένο κέντρο της πόλης μοιάζει σχεδόν με παιχνίδι γι’ αυτό.

Η εμφάνισή του σίγουρα καταφέρνει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και θα ικανοποιήσει τους αναβάτες που αρέσκονται στη ρετρό αισθητική.

Φρέσκος σχεδιαστικά ο πίνακας οργάνων, διαθέτει ρολόι και δείκτη βενζίνης.

Μπορεί να μην είναι το πιο δυνατό της κατηγορίας του, ωστόσο το μοτέρ του Like, διαθέτει το απαραίτητο νεύρο για να στείλει άνετα τη βελόνα έως τα 100 χλμ./ώρα.

Το πακέτο των φρένων θα ικανοποιήσει με την ισχύ και την αίσθηση που προσφέρει, όχι όμως και με το αρχικό δάγκωμα.

Ο χώρος κάτω από τη σέλα δεν έχει μεγάλες αποθηκευτικές δυνατότητες, εξαιτίας του ρεζερβουάρ. Το στάνταρ top case αναπληρώνει την έλλειψη χώρου.

Η διαχρονική αισθητική της Vespa έχει αποκτήσει, όλες αυτές τις 10ετίες, ένα φανατικό κοινό που δεν αλλάζει το scooter του με κανένα άλλο μοντέλο.

Το γνωστό μοντέλο της SYM καταφέρνει να ισορροπεί με αρμονικό τρόπο τα κλασικά και μοντέρνα στοιχεία στην εμφάνισή του.

Μεταχειρισμένο: Kymco Like 200i

Το Kymco Like 200i είναι ένα μικροκαμωμένο scooter με περιορισμένο βάρος και μικρούς τροχούς που θα καταφέρει να παίξει εξαιρετικά το ρόλο του καθημερινού μέσου μετακίνησης.

 
Σχεδίαση/Ποιότητα: Για τους ψαγμένους
Το Like με το μοτέρ των 163 πραγματικών κ.εκ. αποτελεί το μεγαλύτερο μοντέλο της σειράς με κυριότερη αλλαγή σε σχέση με τα υπόλοιπα, τον ισχυρότερο κινητήρα του. Αισθητικά, το μοντέλο της Kymco έχει υιοθετήσει αρκετά διαχρονικά χαρακτηριστικά που θα κρατήσουν τη γοητεία τους ακόμη και μετά από πολλά χρόνια. Ειδικά το πίσω μέρος, θυμίζει τις Lambretta τις 10ετίας του ‘60 κάτι που μόνο κολακευτικά σχόλια μπορεί να αποσπάσει από τον παρατηρητή. Το μπροστινό μέρος είναι ελαφρώς πιο σύγχρονο σε σχεδίαση, αλλά συνδυάζεται αρμονικά με την ουρά, με το αποτέλεσμα σε γενικές γραμμές να χαρακτηρίζεται πετυχημένο. Ο προβολέας, οι χειρολαβές του συνεπιβάτη, τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ, ο φρέσκιας αισθητικής πίνακας οργάνων και η όμορφη σέλα κρατούν σφιχτά τους δεσμούς του Like με το παρόν και το καθιστούν σχεδόν εξίσου σύγχρονο όσο και κλασικό. Στον τομέα της ποιότητας κατασκευής, το Like ακολουθεί τα πρότυπα που βλέπουμε και στα υπόλοιπα μοντέλα της Kymco. Αυτό σημαίνει ότι σε καμία περίπτωση δεν θα μείνετε απογοητευμένοι από τη συναρμογή και τη συναρμολόγηση των πλαστικών. Στα ίδια καλά επίπεδα κινείται και η ποιότητα της βαφής που δείχνει ικανή να αντέξει τις καθημερινές κακουχίες για πολλά χρόνια.

Εργονομία/Χώροι: Σε καλά επίπεδα
Παρά τις μικρές διαστάσεις, το Like αποδεικνύεται βολικό και άνετο και πάνω στη σχετικά φαρδιά σέλα του, ο αναβάτης θα βρει άφθονο χώρο για τα πόδια του με το χαμηλό της ύψος να βολεύει ιδιαίτερα το, κατά τον κόσμο, «ασθενές φύλο». Το τιμόνι βρίσκεται σε καλή απόσταση και κρατά τον κορμό όρθιο και μόνο αν είστε άνω του 1,80 μ. θα το βρείτε χαμηλά τοποθετημένο. Επιπλέον, όσο μικρόσωμος και να είστε, γρήγορα θα διαπιστώσετε ότι μπορείτε να κουμαντάρετε άνετα το scooter. Στο θέμα των χώρων, το scooter της Kymco κινείται κάτω από το μέσο όρο με την κατάσταση φυσικά να σώζει το Top Case που βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό του και θα χωρέσει με άνεση ένα κράνος κλειστού τύπου. Κάτω από τη σέλα (ο χώρος της οποίας περιορίζεται αρκετά από το ρεζερβουάρ), θα μπορέσετε να τοποθετήσετε μόνο κάποια μικροπράγματα. Οι αποθηκευτικοί χώροι του Like δεν σταματούν εκεί, αφού στην ποδιά θα βρείτε ένα ντουλαπάκι με αρκετό βάθος, ενώ μία τσάντα μπορείτε να κρεμάσετε στον κλασικό γάντζο.

Οδηγώντας: Διαχρονική λύση
Η ευελιξία είναι το κύριο χαρακτηριστικό του scooter της Kymco και η βόλτα στο πηγμένο κέντρο της πόλης μοιάζει σχεδόν με παιχνίδι γι’ αυτό. Οι μαζεμένες διαστάσεις το βοηθούν να τρυπώσει σχεδόν παντού, με τον αναβάτη να μπορεί να τις εκμεταλλευτεί πλήρως λόγω του καλού ζυγίσματος και των μικρών τροχών που προσδίδουν την απαραίτητη αέρινη αίσθηση. Ο κινητήρας, σε συνδυασμό με τη μετάδοση, κάνουν καλά τη δουλειά τους στις ταχύτητες της πόλης, με το μικρό scooter να επιταχύνει γρήγορα από το φανάρι, ακόμη και όταν στη σέλα του βρίσκονται δύο άτομα. Οι αναρτήσεις κάνουν καλά τη δουλειά τους έχοντας ως πρώτη προτεραιότητα την άνεση των επιβαινόντων. Βέβαια, αν το βάρος πλησιάζει το μέγιστο επιτρεπόμενο, θα τερματίσουν, ενώ θα δείξουν τη δυσαρέσκειά τους και στην περίπτωση που το στιλ οδήγησης δε συνάδει με τον χρηστικό χαρακτήρα του Like. Στον αυτοκινητόδρομο θα κινηθείτε με ασφάλεια, με την ταχύτητα να κυμαίνεται κοντά στα 110 χλμ./ώρα και τη σταθερότητα να χαρακτηρίζει το scooter.

Συμπέρασμα
Οι μικρές του διαστάσεις και η κλασική του σχεδίαση θα βρουν σίγουρα απήχηση σε εκείνη τη μερίδα του κοινού που ψάχνει για ένα πολύ πρακτικό scooter για το κέντρο της πόλης που όμως, δε θέλει να θυσιάσει την πρακτικότητα και τα στιλ. Στο κέντρο της πόλης, αποδεικνύεται ιδανικό και το Top Case που ανήκει στο βασικό του εξοπλισμό θα λύσει τα χέρια στα καθημερινά ψώνια. Τα πλεονεκτήματά του, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα χαμηλή του τιμή, ακόμη και ως καινούριο, το καθιστούν ως μία επιλογή που θα πρέπει να εξετάσετε πριν προχωρήσετε στην επόμενη αγορά σας.

Τι να προσέξετε
Σε γενικές γραμμές, πρόκειται για ένα αξιόπιστο μοντέλο που, όπως καταλαβαίνετε, απευθύνεται σε αρχάριους αναβάτες. Οπότε, αυτό που πρέπει να κάνετε σίγουρα είναι να ρίξετε μία καλή ματιά στα πλαστικά του για τυχόν σοβαρές πτώσεις. Το συμπληρωμένο βιβλίο service θεωρείται απαραίτητο «αξεσουάρ».

Τι να αλλάξετε
Το μόνο «μελανό» σημείο, αν μπορεί να το χαρακτηρίσει κανείς έτσι, αφού πρόκειται για συνειδητή επιλογή της εταιρίας, είναι η προστασία από τον αέρα που προσφέρει το Like στον αναβάτη του. Αν σας ενοχλεί, μπορείτε κάλλιστα να προσθέσετε έναν ανεμοθραύστη λύνοντας μία και καλή το πρόβλημα.

Ο ανταγωνισμός

Piaggio Vespa LX 150
Η διαχρονική αισθητική της Vespa έχει αποκτήσει, όλες αυτές τις 10ετίες, ένα φανατικό κοινό που δεν αλλάζει το scooter του με κανένα άλλο μοντέλο. Με το μικρό κινητήρα των 150 κ.εκ. διαθέτει αξιοπρεπείς επιδόσεις για κίνηση μέσα στην πόλη, ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα. Πέρα από την εμφάνιση, μεγάλο ατού της Vespa LX είναι φυσικά, η εξαιρετική της ευελιξία, με την τιμή της να κρατιέται σε υψηλά επίπεδα ακόμη και ως μεταχειρισμένη.

SYM Fiddle II 150
Το γνωστό μοντέλο της SYM καταφέρνει να ισορροπεί με τόσο αρμονικό τρόπο τα κλασικά και μοντέρνα στοιχεία στην εμφάνισή του, όσο και τα άλλα δύο προαναφερθέντα scooters. Καλή ποιότητα κατασκευής, μοτέρ που κάνει μια χαρά τη δουλειά του στους δρόμους της πόλης και αναρτήσεις που έχουν ως στόχο την άνεση του αναβάτη. Θα το βρείτε σε αρκετά χαμηλή τιμή και θα σας δώσει τη δυνατότητα να βάλετε το ρετρό στη ζωή σας.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 163
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.): 11/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,2/6.500
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 7
Εκκίνηση: Μίζα
Μήκος (χλστ.): 1.1940
Πλάτος (χλστ.): 696
Ύψος σέλας (χλστ.): 780
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.310
Βάρος (κιλά): 110
Ελαστικό μπροστά: 120/70-12
Ελαστικό πίσω: 130/70-12
Φρένα μπροστά: Δ
Φρένα πίσω: Δ

Τιμή: 1.800 ευρώ-2.000 ευρώ

 

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ