Λεπτομερώς
- Η απουσία του πλαϊνού σταντ σε ένα καθαρά αστικό scooter
σαν το Scarabeo 200 i.e. είναι σίγουρα σημαντική και αρκετά
ενοχλητική.
- Το χάπι, όμως, «χρυσώνεται» χάρη στην ευκολία με την οποία
το scooter ανεβαίνει στο κεντρικό σταντ.
- Ο πίνακας οργάνων διαθέτει πολλές χρήσιμες ενδείξεις, μεταξύ
των οποίων αυτή της εξωτερικής θερμοκρασίας, αλλά και προ-
ειδοποίηση για παγετό!
- Ένας ψηλός αναβάτης θα βολευτεί εύκολα πάνω στο Scarabeo,
θα παραπονεθεί, όμως, για τους χαμηλούς καθρέφτες.
- Στο χώρο κάτω από τη σέλα βρίσκεται και παροχή ρεύματος.
- Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι φαρδιά και άνετα, αλλά δεν
αναδιπλώνονται.
Συμπέρασμα: Πρακτικό και οικονομικό
Αυτό είναι, λοιπόν, το Aprilia
Scarabeo 200 i.e.. Ένα scooter
που δε βασίζεται στη σπορτίφ
συμπεριφορά και δεν επιθυμεί να
«κυνηγήσει» άλλα scooter ή παπιά στους δρόμους της πόλης. Τα
βασικά χαρακτηριστικά του επικεντρώνονται στην άνεση και στην
πρακτικότητα του αναβάτη, καθώς
και στην οικονομία. Τα τρία αυτά
χαρακτηριστικά γίνονται συνεχώς
σημαντικότερα στις μέρες μας και
το Scarabeo είναι ικανό να τα
προσφέρει απλόχερα, βασιζόμενο
στα υψηλά επίπεδα άνεσης, στις
μαζεμένες διαστάσεις του και, φυσικά, στη δυνατότητα επιλογής
χαρτογράφησης του κινητήρα.
Ειδικά, αυτό το τελευταίο στοιχείο, αποτελεί και το σημαντικότερο πάνω στο Scarabeo. Η επιλογή Eco μειώνει σημαντικά την
κατανάλωση του scooter (στη
δοκιμή μετρήσαμε 0,7 λίτρα διαφορά στην κατανάλωση ανάμεσα στα δύο modes) και καθιστά
το scooter ως το οικονομικότερο στην κατηγορία του, χωρίς
να του στερεί σημαντικά χαρακτηριστικά της οδικής συμπεριφοράς του.
Η τιμή του, τέλος, στα 2.990 ευρώ (με 24μηνο επιδοτούμενο πρόγραμμα), το καθιστά ως ένα από
τα οικονομικότερα της κατηγορίας
του, ειδικά αν λάβουμε υπόψη
μας την τεχνολογία που προσφέρει. Επιπλέον, με την προσφορά
της Piaggio Hellas, το Scarabeo
200 i.e. κοστίζει μόλις 2.800 ευρώ
μετρητοίς, γεγονός που το κάνει
ακόμη πιο συμφέρον.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr