• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδηγούμε: Garelli XO 150 - Δεν παίζεται!

Μπορεί το όνομά του να είναι δανεισμένο από τα δύο κουμπιά του χειριστηρίου του… Playstation και ο χαρακτήρας του να είναι αρκούντως νεανικός, ωστόσο, το XO 150 της «αναγεννημένης» Garelli δεν παίζει σαν παιδάκι, αλλά σαν ενήλικας που θυμάται τα νιάτα του!

 
Σκεφτείτε λίγο τον εαυτό σας και εκείνες τις περιπτώσεις που… οικειοποιηθήκατε το παιχνίδι ενός παιδιού (γιου, κόρης, ανιψιού, γνωστού). Όχι μόνο νιώσατε σαν παιδί, αλλά ξεδώσατε, όπως, άλλωστε, κάνουμε όλοι μας, σωστά; Βέβαια, εμείς οι άντρες μπορεί να μην το παρατηρούμε και να μας φαίνεται απόλυτα φυσιολογικό, αλλά για ρωτήστε και καμιά γυναίκα να σας πει πώς συμπεριφερόσασταν την τελευταία φορά που παίζατε Pro με τον κουμπάρο, όταν τους επισκεφθήκατε στη γιορτή του και ο γιος του άφησε για μερικά λεπτά το Playstation χωρίς επίβλεψη. Την ίδια αντιμετώπιση έχει και το XO 150, όταν του δίνεται η ευκαιρία να «παίξει». Θα ξεσαλώσει και το θα ευχαριστηθεί σα μικρό παιδί και, σχεδόν άμεσα, θα επιστρέψει στα σοβαρότερα στοιχεία του χαρακτήρα του: τη φιλικότητα, την οικονομία και την πρακτικότητα.

. Φρέσκο και νεανικό στο σχεδιασμό του, το XO είναι ικανό να αποτελέσει το κεντρικό «πρόσωπο» στην καμπάνια της Garelli για την αναγέννησή της. Οι sport επιρροές κυριαρχούν στα πλαστικά του και μονοπωλούν τις διαθέσεις του. Δε μπορούμε να φανταστούμε τι οδηγίες πήραν οι σχεδιαστές της ιταλικής εταιρείας, σίγουρα, όμως, μέσα σε αυτές, η φράση «ξεχάστε τις καμπύλες» ήταν υπογραμμισμένη με το πιο έντονο χρώμα! Οι γωνίες κυριαρχούν σε ολόκληρο το κοστούμι του scooter και η μάσκα αποτελεί το πιο επιθετικό κομμάτι του XO. Ο προβολέας επικοινωνεί σχεδιαστικά με τα φλας και το «ρύγχος» είναι τετραγωνισμένο και αιχμηρό. Την εικόνα συμπληρώνουν η μίνιμαλ μαύρη ζελατίνα και το επίσης γωνιώδες μπροστινό φτερό. Η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά, τέλος, είναι τα δίδυμα led σποτάκια στην κορυφή της ποδιάς, τα οποία κλέβουν την παράσταση όταν πέσει το σκοτάδι.

Στη σέλα του ΧΟ, ο αναβάτης θα βολευτεί εύκολα, παρά το σχετικά σκληρό αφρώδες. Το ύψος της δεν είναι απαγορευτικό ούτε για αναβάτες μικρού αναστήματος, ενώ η θέση του σώματος ευνοεί την όρθια θέση του κορμού, αλλά και την επιθετική στάση. Παράπονο δε θα ακουστεί ούτε από το συνεπιβάτη, αν και το τμήμα της σέλας που του αναλογεί είναι μικρότερο και σχετικά κατηφορικό. Κάτω από τη σέλα του ΧΟ θα χωρέσει ένα jet κράνος, ενώ τα μικροπράγματα μπορούν να φιλοξενηθούν στο ντουλαπάκι της ποδιάς. Το scooter της Garelli διαθέτει και γάντζο, αλλά και άφθονο χώρο στην επίπεδη ποδιά του, για να χωρέσει μια τσάντα. Η σχάρα, τέλος, δε μπορεί παρά να αποτελεί ένα καλοδεχούμενο χαρακτηριστικό στο πίσω μέρος.

Το πιρούνι είναι στιβαρό και μπορεί να ανταποκριθεί σε τυχόν προκλήσεις με ευκολία. Πληροφορεί με ακρίβεια, δεν διαμαρτύρεται υπό κλίση και δε θα επιτρέψει στον τροχό να χάσει επαφή με την άσφαλτο. Επιπλέον, θα ικανοποιήσει ακόμη και σε απότομο φρενάρισμα. Την ίδια λογική ακολουθούν και τα πίσω αμορτισέρ, τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση. Οι σφιχτές ρυθμίσεις τους, όμως, θα ταλαιπωρήσουν λίγο στους ελληνικούς δρόμους, ειδικά με δεύτερο άτομο πάνω στη σέλα.. Η ισχύς του πακέτου πέδησης μοιράζεται ανάμεσα στα δύο φρένα. Το μπροστινό βυθίζει άμεσα το πιρούνι και κατεβάζει με ταχύτητα τη βελόνα του ταχύμετρου, ενώ το πίσω είναι εξίσου δυνατό και μπορεί να φέρει και μπλοκάρισμα, μόνο, όμως, όταν το θελήσει ο αναβάτης.

Η τιμή του Garelli XO 150 βρίσκεται στα 2.125 ευρώ και περισσότερα για αυτό μπορείτε να βρείτε στο τεύχος Νο13 του Moto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 22 Ιουνίου, στην ύλη του οποίου κα συμπεριλαμβάνεται η πλήρης δοκιμή του εν λόγω scooter.