• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμή: BMW F 800 GS

To BMW F 800 GS, ο κακός λύκος της παρέας των μεσαίων on-off, απέκτησε νέες μεταμφιέσεις (χρωματισμούς), τόσο εντυπωσιακές, που αυτή τη φορά είναι βέβαιο πως η… κοκκινοσκουφίτσα, δύσκολα θα μπορέσει να του αντισταθεί. Εξακολουθεί να αποτελεί μια από τις καλύτερες μοτοσικλέτες της κατηγορίας.

 
Το F 800 GS, δικαίως, θεωρείται ένα από τα καλύτερα μεσαία on-off. Ο πολυδιάστατος και αψεγάδιαστος χαρακτήρας του έχει κλέψει τις εντυπώσεις, ενώ οι εκτός δρόμου δυνατότητές του είναι ένα στοιχείο που σπανίζει στον ανταγωνισμό του. Ο δικύλινδρος κινητήρας έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατασκευή και από την ημέρα που πρωτοφορέθηκε πάνω στο F έχει κλέψει όλα τα όσκαρ… Αναρτήσεις και πλαίσιο σού αφήνουν μια τόσο γλυκιά γεύση, όπως αυτή που θα είχες δοκιμάζοντας λουκούμια Σύρου, ενώ τα φρένα με την υποστήριξη ενός εκ των καλύτερων, σε λειτουργία, συστημάτων ABS, κερδίζουν σε εμπιστοσύνη και αποτελεσματικότητα. Για το 2010, η BMW δεν επενέβη στη μαγική συνταγή της επιτυχίας, αλλά χάρισε στο F 800GS νέα, εντυπωσιακά χρώματα.

Αισθητική: νέα χρώματα

Το F 800 GS, σχεδιαστικά, αν και κινήθηκε σε ένα ριψοκίνδυνο μονοπάτι, τελικά δικαιώθηκε. Εκκεντρικό στα σημεία και με τετραγωνισμένες επιφάνειες, η BMW κατάφερε το τελικό αποτέλεσμα να είναι ξεχωριστό, εντυπωσιακό και μετά από ήδη τρία χρόνια στην παραγωγή και διαχρονικό. Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα και όσο σχολαστικά και να κοιτάξεις τη μοτοσικλέτα δεν θα βρεις σημείο που να μπορέσεις να προσάψεις αρνητικά σχόλια. Για το 2010, το «τραγανό» F 800GS σερβίρεται γαρνιρισμένο με νέους χρωματισμούς, δίνοντας τη δυνατότητα στους υποψήφιους αγοραστές του να το επιλέξουν ανάμεσα σε πορτοκαλί της λάβας, λευκό του πάγου και μαύρο.

Κινητήρας: τα διαμάντια λάμπουν παντοτινά

Ο δικύλινδρος κινητήρας του F 800 GS με κυβισμό 798 κ.εκ. κλέβει τις εντυπώσεις, τόσο στα χαρτιά όσο και στην πραγματική χρήση. Με τη μέγιστη τιμή της ισχύος του να αγγίζει τους 85 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και το αντίστοιχο νούμερο της ροπής του να φτάνει τα 8,3 kgm στις 5.750 σ.α.λ., αν μη τι άλλο, εντυπωσιάζει. Το σασμάν έχει 6 σχέσεις, ενώ ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός, εύχρηστος και μαλακός. Στην καθημερινή χρήση, η πολιτισμένη και γραμμική λειτουργία του κινητήρα έχει ως αποτέλεσμα να «καμουφλάρει» τις πραγματικές δυνατότητές του.

Οδηγώντας: ο λύκος που έμοιαζε με αρνάκι

Αν εξαιρέσουμε την όψη της μοτοσικλέτας που δείχνει σκληροτράχηλη, οδηγώντας για πρώτη φορά το F 800 GS, σου αφήνει τη λανθασμένη εντύπωση ότι πρόκειται για μια «μαλθακή» μοτοσικλέτα. Άνετες αναρτήσεις, ανατομική θέση οδήγησης (με μικρές ενστάσεις για τη σέλα), φιλική λειτουργία του κινητήρα, τίποτα δεν μπορεί να σου φανερώσει ότι πίσω από αυτό το χρηστικό προσωπείο κρύβεται ένας πρωταθλητής τριάθλου (πόλη - ταξίδι - off road διαδρομές). Η ελαφριά αίσθηση της μοτοσικλέτας και το πολύ καλό πλαίσιό της προσδίδουν χαρακτηριστικά γρήγορων αλλαγών κατεύθυνσης με χειρουργική ακρίβεια. Το σύστημα πέδησης είναι άριστο, συνδυάζοντας αποτελεσματικότητα, γραμμική λειτουργία και αίσθηση, όλα περιτυλιγμένα και από ένα πολύ καλό σύστημα ABS.

Συμπέρασμα:

Το F 800 GS παραμένει ένα από τα καλύτερα on-off μεσαίου κυβισμού. Ο αψεγάδιαστος χαρακτήρας του έρχεται να συμπληρωθεί από τους νέους μοντέρνους χρωματισμούς στους οποίους διατίθεται, ανανεώνοντας την εικόνα του στην αγορά.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ