net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ριζική ανανέωση με στόχο τη πίστα!

Το ZX-6R ανανεώθηκε ριζικά για το 2009. Σκοπός του, η πρώτη θέση της κατηγορίας. Τα όπλα του; Κανένας συμβιβασμός στη σχεδίαση, εστιασμένο στους απόλυτους χρόνους στη πίστα. Ό,τι πιο αγωνιστικό, ό,τι πιο απόλυτο, ό,τι πιο ακραίο, ό,τι πιο…«πράσινο και Kawasakiκό!»

 
Οι έρευνες αγοράς αποφάνθηκαν πως οι αγοραστές της κατηγορίας SuperSport θέλουν τη μοτοσικλέτα που μοιάζει περισσότερο με αγωνιστική. Εσείς το ζητήσατε κι η Kawasaki ανταποκρίθηκε. Μπορεί το προηγούμενο μοντέλο να μην κατάφερε να αναρριχηθεί στην κορυφή της ιδιαίτερα απαιτητικής κατηγορίας των SuperSport 600 παραγωγής, όμως το Akashi δείχνει αποφασισμένο για πρωτιά με το μοντέλο του 2009.

Συγκρίνοντας τα μοντέλα 2008 και 2009, αυτό που χτυπάει αμέσως στο μάτι είναι η θέση του τελικού της εξάτμισης. Το τελευταίο μετακόμισε στο πλάι της μοτοσικλέτας -βρισκόταν κάτω από την ουρά- βοηθώντας τα μέγιστα στη συγκέντρωση των μαζών και στη βελτίωση του κρατήματος. Σύμφωνοι, τώρα το τελικό κρύβει το νέο υπέροχο ψαλίδι, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας. Κατόπιν, το μάτι πέφτει στους νέους, διπλούς προβολείς, αλλά και στο επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ.

Η νέα ζελατίνα προστατεύει καλύτερα τον αναβάτη, ενώ το μισό φέρινγκ είναι βαμμένο έξυπνα σε μαύρο χρώμα, καταφέρνοντας να μειώσει και οπτικά, ακόμα περισσότερο, τον ήδη μικρό όγκο της μοτοσικλέτας. Αυτό που δεν φαίνεται διαφορετικό στην εξωτερική εμφάνιση, είναι το πιρούνι. Ωστόσο, η αλήθεια είναι εντελώς διαφορετική. Το Kawasaki ZX-6R του 2009 είναι η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής στον κόσμο που φοράει το επαναστατικό Big Piston Fork της Showa. Κι αν νομίζετε πως πρόκειται για ένα απλό gadget ή για κάποιο εξεζητημένο κόλπο του marketing, θα αλλάξετε γνώμη μετά την πρώτη βόλτα.

Κείμενο: Κώστας Γκαζής

Περισσότερα για το ZX-6R της Kawasaki, μπορείτε να βρείτε πολύ σύντομα σε προσεχές τεύχος του Moto Τρίτη.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ