net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Dinli Centhor 700 4x4
Στο χώμα
Διαβάστηκε από 52803 αναγνώστες
Τα εύσημα στην Dinli
Ακόμα και σε άλματα, οι αναρτήσεις απορροφούν τα πάντα, χωρίς να αφήνουν κραδασμούς και χτυπήματα να φτάνουν μέχρι τον αναβάτη.
Όσο και να ζορίσαμε το Centhor κατά τη δοκιμή, εκείνο τα έβγαλε παντού πέρα με άνεση, χωρίς να ιδρώσει ούτε το αυτί του ούτε και τον αναβάτη του. Η δύναμή του εκτιμάται πιο πολύ στο χώμα, όπου ναι μεν συνεχίζει να μη σε παρασύρει σε πολεμικές ιαχές, αλλά αποδεικνύεται αυτή που χρειάζεσαι για να ανέβεις και την πιο κάθετη ανηφόρα και να βγεις και από το πιο βαθύ λούκι. Βλέπετε, μερικοί κατασκευαστές προτιμούν τη μεγάλη ιπποδύναμη, όμως αυτή συνήθως στα "στραμπουληχτά" κομμάτια δεν είναι προσόν, αλλά μειονέκτημα, καθώς δυσκολεύει τον αναβάτη σε κινήσεις ακριβείας, οδηγώντας αντίθετα σε ανεξέλεγκτα σπιναρίσματα. Όχι όμως το Centhor. Πουθενά δεν αισθάνθηκα ότι χρειαζόμουν περισσότερη δύναμη για να τα καταφέρω, ενώ και η γενικότερη συμπεριφορά του Dinli είναι αξιοσημείωτα καλή. ¶ριστη γεωμετρία που το κάνει πολύ ελεγχόμενο σε μια πληθώρα από δύσκολες καταστάσεις, αποτελεσματικό 4x4 που δεν βαραίνει πολύ το τιμόνι και άμεμπτο φρένο κινητήρα που κατεβάζει για πλάκα και με ασφάλεια το ATV μας και στις πιο κάθετες κατηφόρες-τοίχους. Οι αναρτήσεις είναι "μπαμπάτσικες", όπως θα έλεγαν κι οι Θεσσαλονικείς. Είναι δηλαδή άνετες, με μεγάλες διαδρομές (που όμως δεν ανακοινώνονται) και έτοιμες να αντεπεξέλθουν σε όλες τις καταστάσεις. Από χαλαρή δικάβαλη εκδρομή σε βατούς χωματόδρομους, μέχρι απαιτητικά 4x4 κομμάτια, κοτρόνια, αλλά και άλματα. Ποτέ δεν τερμάτισαν, ποτέ δεν παραπονέθηκαν, ούτε και έκαναν τον αναβάτη να αισθανθεί ζορισμένος, καθώς είχαν πάντα… κι άλλη διαδρομή να δώσουν. Και φυσικά, για κορυφαία κατασκευή, πίσω έχουμε ανεξάρτητες αναρτήσεις για κάθε τροχό. Τώρα, με ελάχιστη απόσταση από το έδαφος τα 295 χιλιοστά, δύσκολο έως αδύνατο το βλέπουμε να βρείτε κάτω. Ε, κι αν βρείτε, έχετε τις ποδιές, τι σκάτε; Υπ´ όψιν ότι η μετάδοση αλλάζει ακόμα και εν κινήσει, από 4x2 σε 4x4 και πάλι πίσω, χωρίς δεύτερη σκέψη. Με λίγη προσπάθεια, το Centhor θα κάνει ακόμα και ταρζανιές, όπως άλματα, σούζες πάνω από σαμάρια, ενώ θα έρθει και στις δύο πλαϊνές του ρόδες, αν θέλετε. Στο τέλος της δοκιμής, είχα ένα μόνο, αλλά σημαντικό, πρόβλημα. Δεν μπορούσα να βρω κανένα σοβαρό μειονέκτημα πάνω στο Centhor. Οι άνθρωποι της Dinli έ­καναν άριστη δουλειά, καταφέρνοντας όχι μόνο να παρουσιάσουν ένα προϊόν εφάμιλλο σε δυνατότητες ακόμα και με τα κορυφαία ATV παγκοσμίως, αλλά το έκαναν αυτό με το όχημά τους να κοστίζει κάπου τα… μισά λεφτά. Επειδή δεν είχαμε πολύ χρόνο στη διάθεσή μας κατά τη δοκιμή, δεν καταφέραμε να μετρήσουμε κατανάλωση καυσίμου και να επιβεβαιώσουμε τους ισχυρισμούς της Dinli για εξωπραγματικά χαμηλή τιμή. Επιφυλασσόμαστε να το κάνουμε στο άμεσο μέλλον.

 
 Το μέλλον της Dinli, τώρα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Επιλογές
Πρώτες εντυπώσεις
Στην άσφαλτο
Στο χώμα
Συμπέρασμα
Dinli: Ιστορικό
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ