net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Dinli Centhor 700 4x4
Πρώτες εντυπώσεις
Διαβάστηκε από 53041 αναγνώστες
Ξεχειλίζει από ποιότητα
Η ποιότητα κύλισης του Centhor γίνεται πασιφανής σε όλες τις συνθήκες, ενώ η δύναμη καταφέρνει να σκάβει με τους πίσω τροχούς.
Οι πρώτες εντυπώσεις με το Centhor 700 4x4 σταματημένο είναι πάρα πολύ καλές. Η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία, ακόμα και με γιαπωνέζικα / αμερικάνικα στάνταρ. Απ´ όπου και να το κοιτάξεις, το Centhor δείχνει ικανό να κάνει μεγάλη έκπληξη στον ανταγωνισμό. Αν μάλιστα ακούσεις και από την αρχή την τιμή του, πραγματικά δεν το πιστεύεις. Ένα από τα ικανότερα 4x4 στα πολλά κυβικά, με τιμή… 8.299 ευρώ; Στην Ελλάδα; Πραγματικά απίστευτο! Πάμε να δούμε όμως τι προσφέρει το Centhor σε αυτήν την τιμή.
Πάει παντού, είπαμε, και είναι ικανό για όλα. Παρόλα αυτά, ο συγκεκριμένος γκρεμός ενδείκνυται μόνο για όσους έχουν αυτοκτονικές τάσεις.
Πέρα από την άριστη συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών, οι μεγάλες και ανθεκτικές σχάρες διαθέτουν νέας τεχνολογίας ηλεκτροστατική βαφή για ακόμη μεγαλύτερη αντοχή. Η εξάτμιση είναι ανοξείδωτη, ενώ εκτός από τον άξιο προφυλακτήρα στο εμπρός μέρος, το γουρούνι της Dinli διαθέτει και προστατευτικές ποδιές στην κοιλιά. Τα μεγάλα floorboards θα κρατήσουν λάσπες και νερά μακριά από τον αναβάτη, ενώ οι προβολείς αλογόνου είναι δυνατοί και θα σας βοηθήσουν να κάνετε και χωμάτινες βραδινές διαδρομές, αν αυτό θέλετε. Στο μπροστινό μέρος του οχήματος βρίσκεται εργάτης, ο οποίος θα σας ξεκολλήσει ακόμα και από τις πιο δύσκολες συνθήκες, αν δηλαδή καταφέρετε και κολλήσετε, παρά τα 700 κυβικά και τη ροπή των 5 κιλών, παρά την ύπαρξη 4x4, παρά την επιλογή Low στο κιβώτιο και τέλος, παρά τη δυνατότητα για κλείδωμα του διαφορικού! Ε, αν τα καταφέρετε να κολλήσετε, σας αξίζει και μετάλλιο, αλλά και ο εργάτης. Και στο πίσω μέρος, έχουμε και κοτσαδόρο για έλξη τρέιλερ, σκάφους, κ.λπ., με ελκτική ικανότητα 600 κιλών. Εκτός από τις σχάρες ή τη σχάρα εμπρός και την μπαγκαζιέρα πίσω (που χωράει άνετα 2 full-face κράνη και διάφορα άλλα αντικείμενα), το Centhor έχει πέντε ακόμα αποθηκευτικούς χώρους, όπως ντουλαπάκια, χώρους με διχτάκι, κ.λπ. Επιπλέον, φέρει και δύο εξόδους για ηλεκτρικό ρεύμα 12V. Φυσικά και βγάζει νόμιμα πινακίδα και παίρνει επίσης νόμιμα και συνεπιβάτη. Και για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο όταν αφήνετε το γουρούνι έξω στο δρόμο, ο Centhor διαθέτει κλείδωμα τόσο στο τιμόνι όσο και στο ρεζερβουάρ, αλλά και στη σέλα. Το ψηφιακό όργανο του Centhor ικανοποιεί με τις πολλές λειτουργίες του, αλλά και με την καλή οθόνη που καθιστά τις ενδείξεις άμεσα ορατές ακόμα και σε συνθήκες με έντονο ή με ελάχιστο φως. Και ταχύμετρο έχουμε και στροφόμετρο και ένδειξη σχέσης κιβωτίου, αλλά και κλειδώματος διαφορικού, και ένδειξη καυσίμου, μερικούς χιλιομετρητές, ολικό, κ.λπ., κ.λπ., και φυσικά όλες τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες. Κανείς δεν θα μείνει παραπονεμένος. Για κοιτάξτε λίγο και την απομίμηση carbon-fiber στο μοχλό σχέσεων, αλλά και στην τάπα του ρεζερβουάρ. Για δείτε και τους γρασαδόρους στα διπλά μπράτσα. Ποιοτικές πινελιές.

 
 Το μέλλον της Dinli, τώρα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Επιλογές
Πρώτες εντυπώσεις
Στην άσφαλτο
Στο χώμα
Συμπέρασμα
Dinli: Ιστορικό
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ