• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Η μόδα της πρακτικότητας
Piaggio Beverly 300 / 125 i.e.
Διαβάστηκε από 10009 αναγνώστες
Ταξιδέψαμε στο Μιλάνο για να δούμε από κοντά και να δοκιμάσουμε τα ανανεωμένα Beverly 125 και 300 i.e. και συνειδητοποιήσαμε ότι η επιλογή της πόλης δεν ήταν καθόλου τυχαία. Όπως το Μιλάνο καθορίζει τις τάσεις στη μόδα, έτσι και το Beverly φιλοδοξεί να θέσει νέα δεδομένα στις… πασαρέλες των scooter.
Αισθητική: Το design του μέλλοντος
Λίγες είναι οι περιπτώσεις των μοντέλων που έχουν αλλάξει τόσο πολύ, αλλά παραμένουν τόσο αναγνωρίσιμα. Με την αισθητική του αυτή ανανέωση, το Beverly υιοθέτησε πολλές από τις νεώτερες τάσεις του σχεδιασμού των scooter και, απ´ ότι φαίνεται, θα δημιουργήσει και νέες! Ξεκινώντας από τη μάσκα, οι καμπύλες λάμπουν δια της απουσίας τους. Ο προβολέας έχει… τετραγωνιστεί και τα πλαϊνά φώτα (τα οποία είναι LED) μοιάζουν με θυμωμένα φρύδια. Τα πλαστικά που τα περιβάλλουν είναι επίσης πιο αιχμηρά, ωστόσο στο κέντρο τους δεσπόζει το κλασικό χρωμιωμένο κομμάτι που χαρακτηρίζει τα Beverly. Οι επιθετικές τάσεις συνεχίζονται και στην ποδιά. Οι καμπύλες έχουν κι εδώ αντικατασταθεί από γωνίες, ενώ ανεβαίνοντας προς το τιμόνι, δεν μπορείς να αγνοήσεις τη διχρωμία των πλαστικών. Κάπου εκεί θα πέσει το μάτι σου και σε ένα από τα πλέον εντυπωσιακά νέα στοιχεία του Beverly, την αεροπορικού τύπου τάπα του ρεζερβουάρ. Νέα είναι επίσης και τα όργανα. Φτάνοντας στην ουρά, οι νέες τάσεις είναι εξίσου φανερές. Ο αιχμηρός πίσω προβολέας διαθέτει επίσης LED και βρίσκεται ακριβώς κάτω από την επανασχεδιασμένη σχάρα. Καινούργιες και σίγουρα εντυπωσιακές στην όψη είναι και οι ζάντες. Συνολικά, το 
Beverly απέκτησε μια πιο αιχμηρή αισθητική, η οποία έρχεται να δικαιώσει τα πιο… άγρια ένστικτα του χαρακτήρα του.
Χώροι / Άνεση: Ενισχυμένο!
Σε μια δύσκολη κατηγορία, όπου η κάθε λεπτομέρεια παίζει μεγάλο ρόλο στον ανταγωνισμό, το νέο Beverly απέκτησε ένα νέο όπλο: ο χώρος κάτω από τη σέλα έχει αυξηθεί σημαντικά και πλέον σε αυτόν μπορούν να τοποθετηθούν δύο jet κράνη ή ένα full face και αρκετά μικροπράγματα. Το ντουλαπάκι στην ποδιά παραμένει πρακτικό, ενώ και ο νέος αναδιπλούμενος γάντζος μπορεί να μεταφέρει μια τσάντα. Στη σχάρα χωρά ένα από τα δύο top case που ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό του scooter. Και η άνεση έχει δεχτεί βελτιώσεις. Η δύο επιπέδων σέλα επανασχεδιάστηκε και έγινε πιο άνετη, χάρη και στο νέο αφρώδες. Επιπλέον, θα βολέψει περισσότερο αναβάτες κάτω του μετρίου αναστήματος, καθώς ευνοεί το σταθερό πάτημα των ποδιών στην άσφαλτο. Η θέση οδήγησης δεν έχει αλλάξει σε σχέση με των προηγούμενων Beverly, αλλά απουσιάζει η ζελατίνα (η οποία προσφέρεται μόνο ως έξτρα), κάτι που θα ενοχλήσει σε μεγάλες ταχύτητες. 
Φρένα / Αναρτήσεις: Ανανέωση και εδώ
Οι αναρτήσεις έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τα δύο Beverly, ωστόσο οι διαφορές δεν είναι εύκολο να εντοπιστούν, ειδικά στις λίγες ώρες που οδηγήσαμε τα scooter στο Μιλάνο. Σε γενικές γραμμές, φάνηκαν πιο στιβαρές και η αίσθηση που άφηναν ήταν πιο σφιχτή. Το γεγονός αυτό καθιστά τα Beverly πιο υπάκουα και σταθερά στις εναλλαγές κλίσης, αν και σε κακό οδόστρωμα (ή στους πεζόδρομους του Μιλάνου) θα χάσουν λίγους πόντους άνεσης. 
Τα φρένα παρέμειναν ίδια στο σύνολό τους, με μια σημαντική διαφορά στο μπροστινό. Εκεί οι Ιταλοί τοποθέτησαν νέο δίσκο 300 χιλ. -το μεγαλύτερο στην κατηγορία των scooter με τροχό 16 ιντσών- και νέα τρόμπα. Η συγκεκριμένη προσθήκη σκοπεύει στην αύξηση της δύναμης, αλλά και στη βελτίωση της αίσθησης του μπροστινού. 
Οδηγώντας: Στην πρωτεύουσα της μόδας με ένα μοδάτο scooter
Φτάνοντας στο σημείο της παραλαβής των νέων scooter και μη έχοντας δει ούτε μία φωτογραφία των νέων Beverly (η Piaggio δεν μας έδωσε την παραμικρή ιδέα), εξεπλάγην ευχάριστα με τη νέα εμφάνιση των scooter (αν και επιφυλάσσομαι για τις ζάντες…) και ανυπομονούσα να δω αν έκρυβαν κάτι νέο και κάτω από τα πλαστικά τους. Οι απορίες μου λύθηκαν μερικά λεπτά αργότερα, όταν κάναμε την πρώτη βόλτα στους δρόμους της πόλης. Η αρχή έγινε με το Beverly 300. Αν και δυσκολεύτηκα αρχικά να επιλέξω χρώμα, τελικά πήρα το λευκό-καφέ. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα, η γνώριμη πλέον (χωρίς να το παινευτώ, έχω οδηγήσει σχεδόν όλα τα νέα 300άρια της Piaggio) αίσθηση του Quasar των 278 κ.εκ. έδειξε όλα τα ατού της: δύναμη και νεύρο από χαμηλά, γραμμική λειτουργία και αυξημένα επίπεδα ροπής. Παίζοντας με το γκάζι για αρκετά μέτρα, προσπαθώντας να καταλάβω αν έχει αλλάξει κάτι, μάλλον αφαιρέθηκα και είδα την ουρά του μπροστινού μου να πλησιάζει επικίνδυνα! Υποψιασμένος για τη σκληρή αίσθηση των μανετών της Piaggio, πάτησα τα δύο φρένα και η δεύτερη έκπληξη εμφανίστηκε μπροστά μου. Η σκληρή αίσθηση βελτιώθηκε (αν και ελάχιστα), αλλά η απόκριση του μπροστινού ήταν σαφώς καλύτερη και το φρενάρισμα αμεσότερο. Με νέο… παιχνίδι μου τα φρένα, συνειδητοποίησα ότι ο νέος δίσκος των 300 χιλ. και η νέα τρόμπα έχουν βελτιώσει σημαντικά την πέδηση του Beverly. Κάποια χιλιόμετρα παρακάτω, περνώντας από τα πλακόστρωτα κομμάτια της πόλης, διαπίστωσα ότι οι αναρτήσεις ταλαιπώρησαν λίγο τη μέση μου, προσπαθώντας να απορροφήσουν τις συνεχείς ανωμαλίες του εδάφους. Μόλις, όμως, ξεκίνησαν οι στροφές και οι εναλλαγές κλίσης και επιστρέψαμε στην άσφαλτο, εκτίμησα σε μεγάλο βαθμό τη λειτουργία τους. Το Beverly δεν δίσταζε να πάρει μεγάλες κλίσεις και να αλλάζει κατεύθυνση άμεσα. Η συνεργασία πλαισίου-αναρτήσεων έχει ως αποτέλεσμα ένα scooter στιβαρό που δεν θα χάσει καθόλου χρόνο, ακόμη και σε απανωτές εναλλαγές κλίσης. Μάλιστα, η νέα του αισθητική με είχε εμπνεύσει για πιο… sport οδήγηση και με χαρά μου είδα ότι το Beverly ένιωθε το ίδιο!
Η δεύτερη βόλτα μας (αμέσως μετά το φαγητό) ξεκίνησε με γεμάτο στομάχι και μάλλον μειωμένη όρεξη. Όχι για πολύ, όμως! Βγαίνοντας από την πόλη, το Beverly 300 μάζευε χιλιόμετρα πρόθυμα, ενώ με την ίδια βουλιμία κατάπινε και τις στροφές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το επαρχιακό δρομάκι που περάσαμε και μας έδειξε τις ικανότητες του Beverly σε κλειστές στροφές με το δάχτυλο να πιέζει τη μανέτα και σε ανοιχτές με τα χιλιόμετρα να ανεβαίνουν χωρίς κανένα παράπονο. 
Οδηγώντας το Beverly 125 i.e.: Σπιρτόζικο και οικονομικό
Οι εντυπώσεις μου από το μικρό Beverly, δυστυχώς, είναι λιγότερο εμπεριστατωμένες, καθώς στη βόλτα μας, μας συνόδεψε μόνο ένα μοντέλο των 125 κ.εκ., το οποίο μοιραστήκαμε με τους συναδέλφους. 
Έστω, όμως, και με αυτή τη σύντομη επαφή, διαπίστωσα ότι οι μικρές αλλαγές στον κινητήρα χάρισαν λίγο περισσότερο νεύρο στη συμπεριφορά του. Το Beverly είναι εξαιρετικό στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα και το κοντέρ μαζεύει γρήγορα χιλιόμετρα. Η πιο αέρινη αίσθηση που έχει, σε σχέση με το 300άρι, το κάνει ακόμη πιο ευκίνητο μέσα στην πόλη, ενώ δεν θα πει όχι και σε ένα μικρό ταξιδάκι έξω από αυτή -αν και θα δείξει από νωρίς τα κυβικά του. Φρένα και αναρτήσεις λειτουργούν το ίδιο καλά στο μικρό Beverly όσο και στο μεγάλο. 
Τέλος, σύμφωνα με την Piaggio, οι αλλαγές στον κινητήρα έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση κατά 20% σε κατανάλωση και κόστος συντήρησης. Αυτό μένει να το εξακριβώσουμε όταν το μοντέλο πέσει στα χέρια μας επί ελληνικού εδάφους. 
Λίγες είναι οι περιπτώσεις των μοντέλων που έχουν αλλάξει τόσο πολύ, αλλά παραμένουν τόσο αναγνωρίσιμα...

Τι άλλαξε:
1. Η μάσκα απέκτησε περισσότερες γωνίες. 
2. Ο προβολέας του τιμονιού είναι επίσης πιο σύγχρονος.
3. Τα πλαϊνά φώτα φέρουν νέο σχεδιασμό και τεχνολογία LED.
4. Η ποδιά είναι πιο επιθετική και στο εσωτερικό της διαθέτει διχρωμία.
5. Η τάπα του ρεζερβουάρ είναι πλέον αεροπορικού τύπου. 
6. Τα όργανα είναι ολοκαίνουργια.
7. Το μπροστινό φρένο διαθέτει νέο δίσκο 300 χιλ. και νέα τρόμπα.
8. Η σέλα επανασχεδιάστηκε και κέρδισε πόντους σε άνεση και design.
9. Επανασχεδιασμένη είναι και η σχάρα.
10. Η ουρά έγινε πιο μίνιμαλ και αιχμηρή, ενώ το πίσω φανάρι είναι επίσης LED. 
11. Οι ζάντες είναι ολοκαίνουργιες. 
12. Ο χώρος κάτω από τη σέλα αυξήθηκε. 
13. Στην περίπτωση του 125, o κινητήρας απέκτησε νέο σύστημα ψεκασμού, αλλά και το σύστημα ψύξης ECS.

Η νέα τάπα είναι αεροπορικού τύπου, όπως στις μοτοσικλέτες.

Η ουρά διαθέτει μίνιμαλ σχεδίαση και φανάρια LED.

Στο εσωτερικό της μάσκας συναντάμε μια εντυπωσιακή διχρωμία. Μεγάλο ατού και ο αναδιπλούμενος γάντζος.

Κάτω από τη σέλα χωρούν πλέον δύο jet ή ένα full face κράνος.

Το Beverly διαθέτει πλέον, όχι μόνο τις πιο εντυπωσιακές ζάντες, αλλά και το μεγαλύτερο δίσκο της κατηγορίας, στα 300 χιλ.

Χρώματα
Pearl White,  Cosmo Black,  Antares Red,  + Midnight Blue
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1K, 4Τ, υ/ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.) 278 (124)
Συμπίεση Δ.Α.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 22,2/7.250 (15/9.250)
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,3/5.750 (1,2/7.250)
Τροφοδοσία ψεκασμός
Εκκίνηση Μίζα
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Πλαίσιο

Τύπος Διπλό σωληνωτό
Αναρτήσεις
Εμπρός Τηλ. Πιρούνι 35 χιλ.
Διαδρομή (χλστ.) 90
Πίσω Διπλό αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.) 81
Φρένα
Εμπρός Δ, 300 χιλ.
Πίσω Δ, 240 χιλ.
Τροχοί-Ελαστικά
Εμπρός 110/70-16″
Πίσω 140/70-14″
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) 2.150
Πλάτος (χλστ.) 780
Ύψος σέλας (χλστ.) 790
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.535
Βάρος (κιλά) 165 (162)
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12,5

Συμπέρασμα
Επιστρέφουν δριμύτερα!
Όχι ότι έλειψαν ποτέ, αλλά έχουμε καιρό να δούμε ένα τόσο ανανεωμένο Beverly. Και τα δύο νέα μοντέλα επιθυμούν να ταράξουν τα νερά σε μια δύσκολη εποχή. Όπλα τους είναι η ανανεωμένη αισθητική τους που φιλοδοξεί να θέσει τα στάνταρ για το μέλλον, αλλά και οι βελτιωμένες επιδόσεις τους στους τομείς της πρακτικότητας, της ασφάλειας και της οικονομίας.
Η επιτυχία των μοντέλων που φέρουν το όνομα Beverly στα πλαστικά τους όλα αυτά τα χρόνια, δεν μας κάνει να αμφιβάλλουμε ότι τα δύο νέα έχουν DNA best seller. Ωστόσο, η κατηγορία γίνεται όλο και πιο απαιτητική και σίγουρα ο ανταγωνισμός θα είναι ακόμη δυσκολότερος όταν τα νέα Beverly προστεθούν στην εξίσωση. Κλείνοντας, σύμφωνα με την Piaggio, τα δύο νέα μοντέλα θα ξεκινήσουν να διατίθενται και στη χώρα μας μέσα στον Ιούλιο.