• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Aποστολή

Aποστολή
Aποστολή Ισπανία
FZ6 σε απλή και GTI έκδοση
Διαβάστηκε από 19187 αναγνώστες
Η νέα σειρά των FZ6 ακολουθώντας μια αυτοκινητάδικη λογική παράγεται σε δύο εκδόσεις. Η απλή έχει λιγότερη ιπποδύναμη αλλά πιο γεμάτη απόδοση στις χαμηλομεσαίες σ.α.λ ενώ η έκδοση S2 (GTi) διαθέτει αναβαθμισμένο περιφερειακό εξοπλισμό και την απόδοση του κινητήρα του κοντά στους 100 ίππους.
Το Fazer 600 αποτελέι μια ιδιαίτερα δημοφιλής σε πωλήσεις μοτοσικλέτα, τόσο στην χώρα μας όσο και στην υπόλοιπη ευρώπη. Με την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου το 1998 ουσιαστικά εγκαινίασε μια κατηγορία που εκεινή την εποχή εποτελούσε ένα μεγάλο καινό στα ‘’θέλω’’ του κόσμου της μοτοσικλέτας. Άλλωστε τα Supersport 600 ήδη βρίσκοντας στο πρώτο στάδιο μετάλλαξης τους που από all round άρχισαν να γίνονται περισσότερο sport. Το πρώτο Fazer ήρθε σαν δώρο στο μοτοσικλετιστικό σινάφι. Άλλωστε ένα μεσαίου κυβισμού street δίκυκλο που να μπορεί να κινείται μέσα στην πόλη, να μεταφέρει δεύτερο άτομο, να μπορείς να πραγματοποιήσεις μαζί του το γύρο του κόσμου και να είναι οικονομικό, ακόμα και σήμερα είναι στοιχεία που σπανίζουν, και ο λόγος που το έκαναν τόσο αγαπητό. Η πρώτη ανανέωση του μοντέλου πραγματοποιήθηκε το 2004 και από εκεί και ύστερα το Fazer αρχίζει να διχάζεται και να διχάζει. Οι αλλαγές που είχε δεχθεί ήταν πολλές, τόσο οπτικές όσο και ουσιαστικότερες όπως στο πλαίσιο και τον κινητήρα. Ο νέος κινητήρας που αντικατέστησε αυτών του Thundercat προερχόταν από την νέα γενιά των Supersport της Yamaha R6. Το πλαίσιο ήταν σύγχρονο και κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το δεύτερης γενιάς Fazer είχε σύγχρονη αισθητική και καλύτερο σε όλους τους τομείς, όμως το συνολικό στήσιμο της μοτοσικλέτας και η απόδοση του κινητήρα είχαν λειτουργήσει σε βάρος του all round χαρακτήρα του πρώτου Fazer. Το επιθετικό πλέον street 600 της Yamaha συγκινούσε στον ανοικτό δρόμο και στις κλειστές διαδρομές όμως μέσα στην πόλη η έλλειψη δύναμης στις χαμηλές σ.α.λ. αποτελούσε και το μοναδικό του μελανό σημείο σε σχέση με τον προκάτοχο του. Το να μπορέσει μια εταιρεία σαν την Yamaha να μετατρέψει τον κινητήρα του Fazer σε πιο χρηστικό ήταν εύκολο. Θα έκοβε λίγη ιπποδύναμη από ψηλά και θα γέμιζε την απόδοση του στις χαμηλές σ.α.λ. θα ικανοποιούσε όμως αυτό το αγοραστικό κοινό; Τι θα γινόταν με τους απανταχού ‘’γρήγορους’’ που στο Fazer τον ιδανικό συνδυασμό άνεσης ευκολίας αλλά και επιδόσεων. Στο σημείο αυτό ξεκινά για την Yamaha ένας άλλος παράλληλος δρόμος με μια αρκετά ενδιαφέρουσα ‘’διαδρομή’’. Ας πάρουμε τα γεγονότα από την αρχή. Η προσπάθεια των κατασκευαστών για μέγιστη ιπποδύναμη από τους κινητήρες των μοτοσικλετών είναι κάτι που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητό. Θα ήταν συνεπώς ‘’φάουλ’’ από μέρους της Yamaha να έχει ένα από τους καλύτερους, σε μέγιστο νούμερο ιπποδύναμης, κινητήρες της κατηγορίας και να μειώσεις αυτό το νούμερο για να τονώσει την καμπύλη ιπποδύναμης στις χαμηλομεσαίες. Μην ξεχνάμε ότι πολλοί ιδιοκτήτες Fazer έχουν κάτι μικρότερο για την κίνηση μέσα στην πόλη ενώ και η γυμνή έκδοση όπου έχει περισσότερο ‘’σκληροπυρηνικά’’ χαρακτηριστικά πως θα μπορούσε να πείσει με έναν εξανεμισμένο κινητήρα. Τι κάνει λοιπών η Yamaha ώστε να μπορέσει να προσφέρει την σειρά των FZ6 με πιο all round χαρακτήρα και πιο προσιτή συμπεριφορά σε ένα ευρύτερο κοινό αναβατών με λιγοστή εμπειρία σε μεγάλου κυβισμού δίκυκλα; Η απάντηση είναι πως το παράγει σε δύο εκδόσεις. Η απλή που έχει απόδοση 78 ίππους και την S2 που ο κινητήρας διαθέτει 98 ίππους. Η παρουσίαση της οικογένειας των FΖ (μιας και περιελάμβανε και το FZ1) πραγματοποιήθηκε στην Αλμερία της Ισπανίας, αν και ο καιρός δεν ήταν με το μέρος μας το νέο πρόσωπο της οικογένειας των FZ 600 και 1000 μας αντάμειψαν με τον τρόπο που πλέον προσεγγίζουν την κατηγορία των Street μοτοσικλετών.

 
 Aποστολή Ισπανία
Αισθητική: Ευνοούμενο το S2
Κινητήρας: 78 ή 98 χμ… 78 και 98!
Πλαίσιο - ψαλίδι: Το εξάγωνο στο ‘’πλευρό’’ του S2
Αναρτήσεις: Sport 2 προσανατολισμοί
Φρένα: Μονομπλόκ δαγκάνες για κάθε μέρα!
Εργονομία: Αντίφαση
Οδηγώντας: Δαβίδ και Γολιάθ
Συμπέρασμα: Κράμερ εναντίον κράμερ